Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2007 21:14 - Ти само поискай...
Автор: slavei Категория: Други   
Прочетен: 5786 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 24.06.2008 20:51


 image 

Бъди силен, приятелю, ти който преминаваш през сухата, безводна пустиня...Бъди силен!
Не се предавай!

Не се отчайвай!
Знам, че това е най-лесното, което ти идва да сториш в момента, но най-неподходящото, защото, то - отчаянието ще те води по-надолу и по-надолу, и ще потъваш във властта на мрачните мисли и тъмните прогнози ...

Знам, знам, че боли...Чувствам го...Усещам безмълвния стон на душата ти...Знам, че огнения пламък я изгаря, застрашава да я изпепели...
Знам, че тъмен мрак пропълзява и засенчва животодаряващата светлина в теб...
Знам, че ледената хватка на тъгата и отчаянието е обхванала, и извива безмилостно душата ти...
Да...знам, че е тежко, не е лесно да преминаваш през огнени изпитания, отдалечават от теб радостта и усмивката...
Знам, че боли...но, бъди силен и смел...Имаш сили, повярвай ми...
И вярвай...Не губи вярата си...
Тя, вярата ще пробие тъмнината, ще премахне тъгата и отчаянието. Пак тя,  ще мобилизира скритите ти сили  и ти ще можеш да продължиш напред по-смело.
Вярата не ще ти позволи да се поддадеш на страха, който пълзи към теб и се стреми да окове в ледена хватка, и да изпълни с болка и тъга най-ценното, което притежаваш в този живот - душата ти!

Да, настъпил е труден период в твоя живот, но искам да ти кажа, че всеки на тази земя преминава през трудни периоди. Преминавайки, пътувайки през този живот и жарко слънце ще ни грее, без да можем да се подслоним под ободряващата хладина на някое крайпътно дърво, и ураганни бури ще ни застигат, и хищни зверове ще ни дебнат...
Е, такъв период на трудности и изпитания е дошъл в твоя живот!
Но, приятелю, това, което се случва в живота ти никак, ама никак не е случайно! Абсолютно всичко, което се случва има точно определена цел и е за твое добро, колкото и тежко, и неприятно да ти се струва сега! То те извайва,  шлифова те, прави те по-добър...познаваш страданието, за да можеш да състрадаваш, прави те по-силен, за да можеш дързостно да преминеш към следващия етап от твоя живот и да посрещнеш смело всички предизвикателства, които те очакват, защото: " Всичко съдейства за добро, на тия, които любят Бога..."

Само вярвай..и се моли...и всичко в твоя живот ще се промени към по-добро!
Силата на молитвата е огромна!
Сега се ободри, положи старание и се усмихни...Знам, че не е лесно, но опитай...
Усмихни се и помоли  Бог да ти помогне, и не забравяй:  " За Него няма нищо невъзможно! "
Твойте огромни като планини проблеми за Бог са като равно поле, така, че не страдай повече сам, а поискай помощ!
Бъди уверен, ще я получиш...
Ти само поискай...

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Слав, невероятна жизненост и вяра ...
05.12.2007 21:46
Слав, невероятна жизненост и вяра има в думите ти.Въпреки тъгата, когато не сме разбрани, въпреки болката от трудните моменти в живота ни, въпреки всичко да гледаме и да вярваме че утре ще бъде по-добър ден, по-слънчев.
Благодаря ти за този пост, за бликаща топлина от него!
с обич ДЖУЛИ
цитирай
2. slavei - Да, Джули!
05.12.2007 22:27
Въпреки всички обстоятелства в живота ни, нека запазим вярата си...защото без вяра...е празно и пусто в душата ни...
Аз ти благодаря за това чудесно допълнение към постинга!
Радвам се, че мога да общувам с теб, макар и виртуално!:)
цитирай
3. mery67 - Благодаря за чудесния постинг м...
05.12.2007 22:30
Благодаря за чудесния постинг мила!Страшно ме насърчи."Само вярвай..и се моли...и всичко в твоя живот ще се промени към по-добро!"Абсолютно съм съгласна , че нашия небесен баща чува молитвите ни и иска от нас да му възлагаме нашите грижи и той ще се грижи за нас.Поздрав


"
цитирай
4. doka - Чудесен пост,Пепи.....!!! :)))*
06.12.2007 00:40
Много ми харесва...!!! Съгласна съм с всяка твоя дума,...защото е точно така,както го казваш,наистина...!Да,... " Бог Е верен...., и знае колко можем да издържим...,и дава изходен път..."!!! Нека Му се доверим...защото е истина това,което казва Божието Слово..." че всичко съдейства за доброто на тия,които любят Бога и които са призовани според Неговото намерение ..." !
Спокойна нощ,мила...! :)))

цитирай
5. zari - А още по силни са за извоюване победа за дадена нужда:
06.12.2007 03:41
ходатайствената молитва и верижния пост!
Поздрави!
цитирай
6. slavei - Мери!
06.12.2007 11:59
Радвам се, че словата ми са докоснали душата ти!
Благодаря ти, твоя коментар насърчи и мен!
Успешен ден!:)
цитирай
7. slavei - Радва ме...
06.12.2007 12:06
...нашето единомислие...и единството в Божия Дух, Дока...
Това е чудесно! Нали така ни съветва, и Библията: " Ето, колко добро и колко угодно е да живеят братя в единодушие! "
Благодаря ти за чудесния коментар, мила!:)
Спокоен ден и на теб!:))*
цитирай
8. slavei - Много е важно и...
06.12.2007 12:09
...ценно това, което споделяте с всички нас!
Благодаря Ви, Зари!
цитирай
9. galinabg - Много мило,
06.12.2007 13:59
много красиво, много топло.....
цитирай
10. slavei - Здравей, Галя!
06.12.2007 15:26
Радвам се, че ти допаднаха мойте мисли!
А коментарът ти стопли сърцето ми!:)
Благодаря ти!:)
цитирай
11. анонимен - Така се чувствам и аз,
07.12.2007 16:41
страхотно е,сякаш това е за мен писано,много ми хареса.
цитирай
12. анонимен - dinajo-Така се чувствам и аз
07.12.2007 16:47
Искам да имам твоята силна и безгранична вяра.
цитирай
13. cornflower - Благодаря ти, славейче,
07.12.2007 18:14
за вярата и вдъхновението!
песента ти е заразяваща!
цитирай
14. slavei - Радвам се, че хареса споделеното, анонимен1!
07.12.2007 18:52
Истината е, че ние сме създадени от едно и също естество, и поради тази причина, чувствата, емоциите, дори болката, която ни причиняват изпитанията, преживяваме по сходен начин!
Така, че ИМАЙ ВЯРА!
Исус Христос точно това каза на Марта, преди да възкреси мъртвия Лазар: " Не рекох ли ти, че ако повярваш, ще видиш Божията слава! "
Анонимен, имаме ли вяра, наистина ще видим чудеса!:)
Приятно ми беше да споделя всичко това с теб!
Дано и на теб да ти е приятно да го прочетеш!:)
цитирай
15. slavei - Да ти бъде според желанието на сърцето, Анонимен 2!
07.12.2007 19:12
Повярвай ми, не е моя заслугата за вярата, която расте и крепне в сърцето ми - Бог е този, Който я възрастява в сърцето ми и аз съм много щастлива от този факт! И, нещо много важно искам да ти кажа - Вярата не е привилегия само за избрани хора - тя е дар от Бога и всеки, която я пожелае ще Я получи! Не се съмнявай!!!
Ето ти и " рецептата "! Тя е дадена в Божието Слово и всеки може да се възползва от нея, стига да пожелае.. " И тъй, ВЯРВАНЕТО идва от слушането, а слушането от Христовото слово! " - Послание към Римляни 10 : 17 ст.
Това е начинът! Слушай, чети Божието Слово, моли се и Бог ще ти подари истинска, спасителна, жива вяра!:)
Беше ми изключително приятно в твоята компания!:))
Бъди благословен/а!:)
цитирай
16. slavei - Много ти благодаря, cornflower...
07.12.2007 19:28
За чудесният коментар, който си ми написала! Много ме насърчи!
Знаеш ли кое ме зарадва, това, че думите, които съм написала, не излитат в пространството празни, а достигат до нечие сърце...
Приятно ми е, че си ми на гости!:)
Щастлива вечер ти пожелавам!:))
цитирай
17. zari - ТИ САМО ПОИСКАЙ!
08.12.2007 10:07
И бих прибавил към заглавието Ви, "В НЕГОВОТО ИМЕ", защото често сме настоятелни в исканията си, без да се съобразяваме, че не са по Бога...и бъркаме! Всъщност, за мен се отнася!
Поздрави!
цитирай
18. slavei - Отново сте прав, Зари! Така е!
08.12.2007 10:25
Всичко трябва да искаме в НЕГОВОТО ИМЕ!
Защото, ако не е по Божията воля и бъркаме, и не получаваме...
Не случайно в Първото послание на Йоан 5 : 14 ст. четем следните слова: " И увереността, която имаме спрямо Него е това, че ако просим нещо по Неговата воля, Той ни слуша..."
Благодаря Ви за точното допълнение!
цитирай
19. анонимен - didka
07.09.2008 00:01
Pepi samo iskam da ti kaja ot vse sarce,4e ti si nai-neveroqtniq 4ovek koito poznavam i se radvam 4e poznavam i vqrvam 4e vinagi kogato poskash neshto to stava,zashtoto go iskash ot vse sarce i vqrvash 4e dhte stane.Dai Boje i pri drugite da e taka,da vqrvat pove4e v silata na Bog.Celuvki i pregradki ot men.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366491
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930