Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2008 01:15 - Какво "посях" днес?
Автор: slavei Категория: Други   
Прочетен: 3298 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2008 18:36




Безвъзвратно отлетя като откъснат лист от календара на Живота и този ден.

Отплува към безкрая...в неизвестна за нас посока...
Вече е история...Остана в миналото, а както знаем, принадлежи ни единствено и само настоящето...

Дори вече мислите ми макар и хаотично, като устремено ято птици летят и весело посрещат утрешния ден, който със сигурност ще дойде така, както идва пролетния дъжд, окъпан от утринната зора във великолепие и пленителност, облечен с безброй надежди.
Ласкаво с нежна целувка ще събуди светът и ще го изправи пред поредното предизвикателство - това вълшебство, новият ден, пълен с хиляди неизвестни, скрит от нашето съзнание, облечен в тайнственост, тишина и горящи надежди...
Но...достатъчно за утре!
Утре-то ще дойде със сигурност и също толкова сигурно е, че ще отлети толкова бързо и неусетно, както и днешния ден.
Та, аз наистина не го усетих как се изплъзна и... си отиде.
Забързана, задъхана, преодолявайки върхове, изкачвайки планини, събаряйки крепости, прескачайки препятствия, борейки се с въображаеми вятърни мелници, сражавайки се с " противниците" вътре в мен...той се изниза...

Но, ето усамотена в скришната си стаичка, един въпрос изскочи от някъде, изплува в съзнанието ми, натрапчиво остана там загнезден и настойчиво очакваше да бъде забелязан и да му се отдели необходимото внимание.
Какво посях днес?
Какво инвестирах в днешният ден, за да получа утре дивиденти, които да ми донесат бъдеще, мир и надежда?
Защото всеизвестна истина е, че това, което вършим днес, предопределя бъдещото ни утре...
Ако посея добри, позитивни, градивни мисли в сърцето и душата си, то и действията и делата ми ще са такива, защото от доброто си съкровище ( сърцето ) добрият човек изнася добри неща...
Ако посея негативни мисли, такива ще са и делата ми, защото външния израз ( делата, постъпките ) са огледало на вътрешното ни състояние...
Защото, който сее бури, жъне ветрове!

Какво посях днес?
Бях ли милостива?
Бях ли търпелива?
Подминах ли с безразличие протегната към мен ръка?
Успях ли да обуздая гнева, който тътнеше дълбоко в мен като бушуващи води и застрашаваше да помете всичко пред себе си с огромна сила и мощ?
Смирих ли гордостта си, която стаена в сърцето ми с настойчива упоритост ми нашепваше да вървя смело по избрания път и да преследвам целите си, независимо от високата цена, която ще платя?
Презрях ли в сърцето си човекът, който не приличаше на манекен, слязъл от страниците на модно списание?
Изслушах ли внимателно и търпеливо поредния проблем, споделен ми от приятел?
Изрекох ли с любов нежни слова, които да стоплят премръзнала от студ душа?...

Въпроси...Въпроси...Въпроси...
Всъщност въпросът е само един: Какво посях днес?
"Не мисли толкова! - казват ми близки.
Живей и се наслаждавай на мига!"
Каква суета!
Болно и тъжно ми е за тези хора, като виждам с какво безхаберие и безразличие се отнасят към собствената си душа, към собствения си живот и пренебрегват и отхвърлят с невъобразима лекота този въпрос,  който е от жизнено важно значение за всеки един човек на тази земя и който си струва да си задаваме по-често, защото:
 Каквото посеем днес, това ще жънем утре!
image


Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. avangardi - Пепи, вчера и не само вчера,
14.05.2008 06:19
ти сееше добрина и светлина по пътя си за морните ни души. Отправих искрена молба и ангелската ти душа стана мой застъпник в молитвитеу заедно с тази на Нинчето и Дани. Благодаря ви от сърце приятелки мои. Господ чу молитвите ви и получих подкрепата от която имах много голяма нужда. Благодаря ви, че Ви има.
Обичам ви и ви прегръщам.
Светлина да огрява всеки ваш ден и час.
Топли прегръдки и за трите.
цитирай
2. slavei - Иле! Благодаря на Бог! Той е Велик!
14.05.2008 07:54
Отварям компютъра и получавам страхотно послание от теб!
Това е възможно най-чудесният начин по който може да започне днешният ден!
Много се радвам за теб, мила!
Бог е Велик! И заслужава цялата слава!
Можем само да Му благодарим, че изпрати толкова бърз отговор на нашите молитви и разреши твоят проблем!
Той е жив и чудесен, Иле!
И ние, които Го познаваме добре знаем Неговата сила, любов и милост!
И знаеш ли, за пореден път се убеждавам в силата на общата молитва!
А, Нинчето и Дани наистина са страхотни приятелки, те са и мои приятелки!
Обичам ви и трите!:)
Бъдете всички щедро благословени във всичките си действия и постъпки и днес!:)***
цитирай
3. avangardi - Благодаря на моите три много добри спътнички -
14.05.2008 07:59
Вяра - Дани, Надежда - Пепи и Любов - Нинчето!
Топли и чисти сърца.
Бъдете!
Щастлив е всеки, който ви има до себе си.
Прегръдки и целувки за вас.
С обич - Илка
цитирай
4. slavei - Да бъде благословено Името Божие!
14.05.2008 14:41
Прегръщам те и те целувам и се радвам заедно с теб!:)))***
цитирай
5. ninaantonova - Не зная какво да кажа!
14.05.2008 15:27
Много приятно съм изненадана от това което чета и ми става леко...и феерично на душата. Всичко което съм направила е, защото дълбоко съм убедена, че човек когато има нужда от помощ, то Бог ще го чуе и той ще я получи. Помолих се, защото знам, че Бог ще чуе молбите ми и защото те са отправени истински и дълбоко от сърцето ми. Бог чува и ни възнаграждава с Вниманието си, и ни помага в трудни моменти. Много е трудно да бъдеш Човек, а най-хубавото е, когато в себе си почувстваш Бог и неговото благословение. Обичам Ви мои приятелки, и винаги бих се опряла на Вашето рамо в трудни за мен моменти. Прегръдки топли и искрени. Живи и здрави бъдете от все сърце! Спокоен ден! :)
цитирай
6. slavei - Нинче!
14.05.2008 20:19
Наистина, единственото, което можем да направим е да се помолим с вяра, а другото е Божие дело, то не зависи от нас!
И ние точно това сторихме!
Упражнихме вяра! И се изпълни един Божий принцип, където Той ни казва: " Ако двама души на земята се съгласят за едно и също нещо и се помолят, ще им бъде дадено! " - перефразирах.
Наистина има огромна сила общата молитва!
Радвам се, че в трудни моменти можем да разчитаме една на друга. Това е скъпоценен дар - да имаш верни приятели на които да разчиташ.
Топли прегръдки и за теб!:))**
цитирай
7. slavei - Благодаря, Климент!
15.05.2008 10:12
Радвам се, че отдели внимание на моите скромни мисли!
Благословен ден!
цитирай
8. bizcocho - 4udesen post!!! s udovolstvie go ...
15.05.2008 13:51
4udesen post!!!
s udovolstvie go iz4etoh!!!
moqta usmivka kam teb za napisanoto))))))))))
цитирай
9. slavei - bizcocho!:)
15.05.2008 14:06
Много се зарадвах, разбирайки, че моите мисли са ти допаднали!
Улових усмивката ти!:)))))
Тя силно ми въздейства!
Благодаря ти от сърце!
Слънчеви, като пърхащи пеперуди ти изпращам хиляди усмивки!:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
10. ivesa - И на мене ми е болно...
15.05.2008 21:30
за безхаберното отношение на някои хора към собствиния си живот и собствената си душа.Но всеки има право на личен избор и аз винаги се стремя да уважавам това неприкосновено право.
Ще се радвам много,ако успея да ти дам поне малко топлинка с думите си!
цитирай
11. slavei - Така е, Ванюша!:)*
15.05.2008 22:36
Ти с право ми припомняш за свободата на личния избор и повярвай ми, аз също не го забравям, но знаеш ли...има хора, които много обичам и никак не ми е безразлична тяхната съдба...
Това е... но истината е, че нищо не мога да сторя за тях, освен да използвам Меча на Духа...
И ще го сторя!:)
А на теб ти благодаря, толкова си позитивна и добронамерена, че е удоволствие да се споделя и общува с теб!:)))***
цитирай
12. ivesa - Мечът на Духа е огромна сила...
16.05.2008 19:26
На мене също не са ми безразлични съдбите на хората,които много обичам и много се моля за тяхното здраве и благополучие.Бог да ги благослови всички!Ако правилно съм разбрала значението на словосъчетанието Меча на Духа,възможността да се използва този меч е молитвата към Всевисшия.
Прегръщам те!
цитирай
13. feq - Със сигурност ти "посяваш" много семенца на надеждата, славейче!
16.05.2008 22:49
Мила, нежна и добра душа си ти! Продължавай да пишеш.
цитирай
14. iliada - Поздравления!!!!!
17.05.2008 07:29
вСЕКИ ДЕН ТРЯБВА ДА СЕ ОБРЪЩАМЕ КЪМ СЕБЕ СИ С ТОЗИ ВЪПРОС,НО ПОНЯКОГА Е ТРУДНО ДА ГО НАПРАВИМ ,ЗАЩОТО ЗНАЕМ ОТГОВОРА И ТОЙ НЕ НИ ХАРЕСВА...............,КОГАТО СМЕ БИЛИ НЕСПРАВЕДЛИВИ ,БЕЗХАБЕРНИ -ЛОШИ!!!!
цитирай
15. slavei - Да, Ваня!
17.05.2008 13:44
Съвсем правилно си ме разбрала и няма как да е другояче...ние сме на една и съща вълна...
Молитвата към Всемогъщия Бог е нашата привилегия, чрез която можем да застанем и да воюваме в духовни места за душите на хората, които обичаме, за душите на цялото човечество!
Прегръдка и от мен!:)
цитирай
16. slavei - Много ме насърчи и ободри, Феичка!:)**
17.05.2008 13:46
Точно като истинска Вълшебница!
Благодаря ти!:))***
цитирай
17. slavei - Привет, Илианка!:)*
17.05.2008 13:48
Толкова си права - има мигове, в които по-скоро ни се ще да ги отминем с мълчание, отколкото да си задаваме и да си отговаряме на неудобни за нас въпроси...
Дано да са все по-малко...
Благодаря ти, че се отби!:))*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365996
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930