Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2012 21:42 - Прошката е любов..
Автор: slavei Категория: Други   
Прочетен: 4296 Коментари: 5 Гласове:
7

Последна промяна: 25.02.2012 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Утре е Ден на простителността.

Много хора на този ден дават и искат прошка.
И това е чудесно!
Защото даването и приемането на прошка отключват невероятна духовна сила, която ни е необходима, за да живеем пълноценен живот.
Прошката е една от най-трудните, но и една от най-великодушните постъпки!
Не е лесно обаче нито да дадеш, нито да поискаш прошка, за целта е нужна духовна сила!
За да простим трябва да игнорираме тотално гордостта си..., да се смирим...
Без смирение не можем да простим.
А без прошка - омразата е непобедима.
А е толкова необходимо да простим! Защо ли?
За да запазим здрави, непоклатими нравствените си устои. За да запазим цялостта, мира и красотата на душата си!

Утре, обаче, аз няма да поискам прошка от мойте любими хора...
Не защото не успях да смиря гордостта си - не! ...А защото не прощавам само когато традицията повелява, а винаги, когато вътрешният ми, духовен човек се нуждае от това и защото смятам, че прошката не е еднократен акт, а всекидневно упражнение.  И винаги, когато сгреша или изрека недообмислена дума, смирено моля за прошка.
Защото знам, че, ако аз не простя и Бог, Който е на небесата и който снабдява всичките ми нужди, не ще ми прости. А това е факт върху, който, наистина, си струва човек да се замисли!

Аз смятам, че е хубаво да има 365 дни на простителността, т.е. винаги, когато сгрешим, а не само един ден в годината...
Вие как смятате?...

Пепа Пенева






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Човешко е да се греши ... Божествено - да се прощава .
26.02.2012 15:51
Да простиш е най- висшата , най-красивата форма
на любов. В замяна ще получиш безмерен мир и щастие.
/ Робърт Мюлер /
Прости неволните ми грешки ,Пепи ... Да е простено и на теб .
цитирай
2. gocho52 - 366 да са дните.
26.02.2012 16:44
Тази година.
Поздрави и леки пости!
цитирай
3. slavei - Благодаря за споделените мисли, приятели!
26.02.2012 17:23

Не е важно кой кога ще даде и ще поиска прошка - по-важно е да имаме меки, съчувствителни сърца и да можем да дадем и да поискаме със смирение прошка, останалото е суета, а предупреждението на Бог в Марко 11 глава е много-много сериозно:

"25 И когато се изправите на молитва, прощавайте, ако имате нещо против някого, за да прости и Отец ви, Който е на небесата, вашите прегрешения.
26 [Но ако вие не прощавате, то нито Отец ви, Който е на небесата, ще ви прости съгрешенията]."
Бъдете благословени!

И ми простете, ако с нещо някога съм ви наранила!

Таня, простено ти е, мила, макар че никога с нищо не си ме обидила!:)

Гошо, нека да са толкова - щом казваш, по-важното е да можем да обичаме и да внимаване да не нараняваме...:)
цитирай
4. ivesa - Смятам,че е трудно да се прощава,
26.02.2012 21:55
но е хубаво,че има определени дни от годината,в които се иска,дава и се говори за прошка.Това носи мир в душите на хората и ги извисява духовно.Поздрави!:)
цитирай
5. mariniki - да...за прошката са нужни добра воля
27.02.2012 11:29
любов и благородство през всички дни на живота ни...
ако хората се обичат, както и Бог ги обича
светът ще е красиво място за живеене..
светъл ден ти пожелавам, сърдечно..
прости и простено да ти е...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366002
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930