Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2006 12:01 - Мисли за Книгата на Любовта
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 2471 Коментари: 2 Гласове:
0




Днес публикувам мисли за Книгата на Любовта.
Харесаха ми и реших да ги споделя с вас!


Библията е небето в думи!

Ако ме осъдеха на затвор и ми разрешиха
да взема със себе си една книга, то аз
бих взел Библията.
                                                               ГЬОТЕ


Библията не е антична, не е и съвременна.
Тя е вечна!
                                               ЛУТЕР


Дължа просвещението си на една книга.
Това е една стара, обикновена книга,
скромна като природата, но и
естествена като нея.
Книга деятелна, непретенциозна като
слънцето, което ни топли, като
хляба, който ни насища.
Книга, която е тъй мила и благословена
и ни поглежда с толкова добродушие,
както стара майка, която всеки ден чете в
тази книга с треперещи зеници.
Тази книга е Библията.

                                       ХАЙНРИХ ХАЙНЕ



На една стара Библия е написано
следното завещание:
" Или тази книга ще те държи далече
  от греха, или греха ще те държи
  далече от нея."


Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. merita - ПИСМО ОТ БОГА
22.11.2006 13:42
За мен тя е като едно писмо от Бога.
2 Тимотей 3:16
16. Всичкото писание е боговдъхновено и полезно за поука, за изобличение, за поправление, за наставление в правдата;

Стремя се да изследмав внимателно записаното и да изграждам живота си около това което тя съдържаа като принципи.
Влиянието но библейското послание върху истинските подбуди на сърцето е много силно и лично съм го изпитала.
Евреи 4:12
12. Защото Божието слово е живо, деятелно, по-остро от всеки меч остър и от двете страни, пронизва до разделяне душата и духа, ставите и мозъка, и издирва помислите и намеренията на сърцето.

с поздрав!
цитирай
2. slavei - Мерита
22.11.2006 14:19
Благодаря за стиховете, с които ни припомняш колко истинска, ценна и полезна за нас хората е Библията, както аз я наричам Книгата на Любовта!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365724
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930