Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2007 10:13 - След теб
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 5075 Коментари: 19 Гласове:
0



След теб какво остава?
Разруха, болка и тъга.
Да живея...как да продължа,
без твоята любов и топлина?

Отиде си от мене!
Душата ми от болка стене...
Едва останала е жива...
Дали ще бъда някога щастлива?

Забрави нежните слова,
как пламенно шептяхме във нощта
и огненият пламък на страстта,
бликаше от влюбените ни сърца!

Тръгна си...не каза "сбогом".
Като птица отлетя...
Не можех в шепи да те задържа!
Криле разтвори...полетя...
далеч от мен и любовта!

Отлетя...и в миг душата моя опустя!
А, сърцето още днес боли...
Тихо страда...и мълви:
"Любими мой, върни се ти!"

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lycki - - R -
26.01.2007 13:04
Поздравления за тъжният текст!
Много ми хареса!
цитирай
2. pomilvana - Страхотно стихотворение!Мног ...
26.01.2007 13:13
Страхотно стихотворение!Мног тъжно,точно в мой стил!
цитирай
3. slavei - Благодаря, lycki!
26.01.2007 14:03
В живота ни за съжаление идват не само радостни, но и тъжни моменти....важното е да не се предаваме....

Радвам се, че ти е харесал стиха!:)
цитирай
4. slavei - pomilvana, радвам се ,че ти хареса!
26.01.2007 14:05
Благодаря ти за коментара!
Приятно ми е, че си тук!:)
цитирай
5. antinous - ~-A-~
26.01.2007 15:56
Тъжно и хубаво! Много ми хареса ...
цитирай
6. slavei - :)
26.01.2007 16:20
Благодаря, antinous!
Спокоен ден!:)
цитирай
7. merita - Ако е истинска любовта няма да си ...
26.01.2007 16:59
Ако е истинска любовта няма да си отиде!
Когато се върна назад и си спомня за моите влюбвания , виждам и страданието което е следвало след края на връзката.Осъзнавам обаче че това не са били истински чувства.Осъзнаването на смисъла който влагаме в понятието любов ще ни помогне и да се предпазим от разочарования.
Хубаво си го написала стихотворението IПоздрав
цитирай
8. paveldimitrov - ***********************
27.01.2007 01:13
***********************
Никога не се обръщай
гледай винаги напред,
защото знай човек се връща,
когато нещо не е в ред!
*********************** "Всеки има нужда"

Отвори вратата си
за новото, за тръпката,
за топлината.

Направи го
за себе си,
зарадвай си душата.

Всеки от време на време
има нужда,
заспалото в себе си
да събужда.

Да почувства,
че отново се ражда -
да утолява своята
жажда.

25.01.07г.

Павел Димитров

***********************


http://paveldimitrov.blog.bg/


***********************
Никога не се обръщай
гледай винаги напред,
защото знай човек се връща,
когато нещо не е в ред!
***********************
цитирай
9. slavei - Здравей, Мери!
27.01.2007 07:34
Напълно съм съгласна с теб - ако любовта е истинска няма да си отиде!
Успешен и щастлив ден!:)
цитирай
10. slavei - paveldimitrov!
27.01.2007 07:44
Наистина е най-добре човек да не се обръща назад. Всичко се случва с определена цел в живота ни - поне аз така мисля. Затова, оставяме старото назад и...." отваряме вратата за новото, за тръпката, за топлината.":)

Благодаря ти за стихът-коментар!
Желая ти щастие!:)
цитирай
11. iveta73 - Мила Славей
27.01.2007 09:00
Тази тъга не е пресъща за теб.Но може би бог ще промени мислите ти.Тази любов може да се превърне в пламък и пак да победи тъгата.Очаквам любовния пламък в някои от следващите стихотворения.
цитирай
12. inthelight - Здравей! Красиво стихотворение!...
27.01.2007 13:04
Оценям и красотата на чувствата ти! Не позволявай хора да потъпкват тази красота...Ти имаш ключа към сърцето си и ти решаваш на кого да отвориш сърцето си...Ти заслужаваш да бъдеш истински обичана - вярвам, че те очакват прекрасни неща!
цитирай
13. slavei - Скъпа, Иве!
27.01.2007 15:18
Тъгата спохожда всеки човек понякога. Независимо какви са причините за това! При всеки е различно!
А този стих специално е по-скоро споделено преживяване, отколкото лично изживяване...
Не се съмнявай пламъка на любовта е в сърцето ми и може би ще намери външен израз в някои от следващите ми стихове!

Много се радвам, да те "видя", мила!:)
Поздрави!:)
цитирай
14. slavei - Привет, inthelight!
27.01.2007 15:27
Много ми хареса това за ключа и сърцето.... наистина всеки решава на кого да отвори сърдечните си двери и кого да пусне в това свято място!
А този стих, както написах и в предния коментар на Ивето е споделено от мои близки, но толкова ме впечатли и разчувства, че емоцията се "изля" в този стих!
Много се радвам, че ме посети!:)
Бъди щастлива!:)
цитирай
15. slavei - Благодаря ти, oxoxoxmaleeeeeeeee......
27.01.2007 23:33
Ама страхотен ник имаш.....:)
Спокойна вечер ти желая!:))
цитирай
16. rossi01 - Много красиво
29.01.2007 12:31
много хубаво ми става като чета какво пишеш, дори малко ми напомня на начина по който се чувствах преди известно време
цитирай
17. slavei - :(((
29.01.2007 14:30
Като имам предвид колко е тъжен стиха, много съжалявам, че ти припомням тези твои тъжни дни, които надявам се са вече забравени!
Неволно е, Роси!

Иначе много се радвам, че стиховете ти доставят удоволствие, като ги четеш!
Благодаря ти за споделеното!:)
цитирай
18. val - Плачете с онези, които плачат...
30.01.2007 12:05
радвайте се с тези, които се радват ... Господ това ни завеща също!
Тъкмо се притесних, че нещо ... тъжно се е случило със близък, за да има толкова болка в стиха, но ... Радвам се, че можеш да прилагаш Божието Слово в действие! Бъди във всичко благословена да бъдеш съвършено покорна и радостна от това да живееш за Христос!

А болката ... когато имаме надежда, не боли ... чак толкова. Изпитала съм го от опит и знам, че Истинни са думите на Исус, че ако не сме преживели нещо лично не можем да съчувстваме ... напълно!

Божият мир, който никой ум не може да схване, нека пази сърцата ви и мислите ви в Христос Исус! На теб и близките ти, които са преживели ... болка! Нека сърцата да бъдат излекувани и докоснати от Христовата любов, Славейче!
цитирай
19. slavei - Вал!
30.01.2007 14:43
Съжалявам, че те притесних. Но ти вече разбра, това е споделено....
А за болката. Аз също съм я преживявала. И макар, че не съм била сама, Бог е бил винаги и е до мен.....не е лесно, докато премине този труден период...
Когато ми е било най-трудно си давам сметка, че Той ме е носил на ръце.....и тогава пътеката е била само една, тази по която Той е вървял с мен на ръце! Определено не ми е било лесно, но този труден период ме научи на много неща, едно от тях е да състрадавам, да разбирам сълзите, мъката и болката в душата на този, който ми споделя!
Стремя се с Божия помощ да насърчавам, да влагам разбиране, а да не обезсърчавам, както правеха " Йововите утешители!"

Нека Божият мир и любов да преливат от сърцето ти!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365169
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28518
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930