Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2007 09:25 - Триумф на греха
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 6921 Коментари: 36 Гласове:
0



Триумфално шестват по света -
злобата и завистта,
лицемерието, наглостта,
гордостта и грозната лъжа!

С тях ръка в ръка,
уверено напредва огромна суета!
Духовна нищета, тъга -
убиват бавно човешката душа!

Захвърлена е нейде в ъгъла...в прахта
никому ненужна във света,
като непотребна дрипа -
скромността!

Най-искрената почит
днес заслужила е мерзостта!
Високо е издигната в света,
пленила мястото на Святостта!

И как във този свят
на духовна нищета богат,
да намерим радост и любов,
да открием искрен нежен зов?

Откъде да дойде любовта,
сред този мрак и пустота...?
Няма да открием в този свят суров,
нито радост, нито пък любов,
щом в сърцето не живее Бог!


Тагове:   триумф,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бог вижда всичко...спокойно!
01.06.2007 10:28
Всеки си го получава,
тогава и така както Бог решава!
цитирай
2. az1961 - AZ :)))
01.06.2007 11:13
Браво Славейче ! Прекрасно написано !!!
Иска ми се в цял свят да има само усмивки ,добрина
щастие ,любов ...
От цялата си душа и сърце желая всеки да намери
(както си го казала) = радост и любов,
да открием искрен нежен зов=
Поздрави и усмивки Славейче !
Искренни прегръдки !
цитирай
3. slavei - Ани!
01.06.2007 12:45
Описаното е действителността около нас,
по-важно е обаче, каква е действителността ВЪТРЕ в нас!
Лек ден!:)
цитирай
4. slavei - Здравче!
01.06.2007 12:50
Истина ти казвам и на мен ми се ще светът да е изтъкан само от усмивки, доброта и любов, но...уви, не е така!

Ако нашето сърце е пълно с любов, то не може да излъчва омраза, нали? Според мен, там е спасението.....СЪРЦА, ПЪЛНИ С ЛЮБОВ......

Благодаря ти за коментара, миличка!
Искренни прегръдки и от мен!:)))
цитирай
5. ninaantonova - Много точно, ясно и вярно
01.06.2007 15:31
си изразила духовното измерение на нашия народ. Мисля в глоблен план. Бих казала, че 1000 човека се опитват да сринат нашата духовност може би. Но ние българите (не защото и те не са българи), истинските българи по душа, ще съхраним и запазим българската духовност, както сме я запазили през вековете. Не можем да променим събитията във Времето, защото то е несъизмеримо. Но можем да съхраним чистото и истинското напред във Времето. Надявам се да успеем, защото сме много истинските българи, и са малко тези които се българеят и служат на чужди интереси. Бог да ги съди и пази България. Поздрав!
цитирай
6. darkanion - Да, този постинг
01.06.2007 23:03
е просто перфектен!!!!
Стихотворението ИЗКЛЮЧИТЕЛНО много ми харесва!!!
А коментарите са също толкова добри, особено последния...
Браво..
Постингът е перфектен..
цитирай
7. qqtrajnaqq - """"""""
01.06.2007 23:47
Славей , невероятно е стихотворението .
А злобата и завистта,лицемерието, наглостта,гордостта и грозната лъжа са присъщи на човека .
Тъжно ,но е факт .
Поздравявам те Славей , справила си се страхотно
с истина в стих .
цитирай
8. vasisid7 - :)))
02.06.2007 11:10
Изборът между доброто и злото понякога се свежда само до оцеляване на всяка цена.Жалко,но...факт!
Поздрави и от мен за прекрасните стихове!
цитирай
9. viovioi - ))
02.06.2007 12:52
Ей славейче защо изчурулика толкова тъжни неща?Може и да е така, но ако сме по позитивно настроени можем да променим нещата.И да платим висока цена си струва да се борим за щастието,приятелството и любовта.Струва си.И ще стане Триумф на радостта.Да си го пожелаем и ще стане..Поздрави!
цитирай
10. diamant1965 - Поздравления!
02.06.2007 14:33
Точно и вярно за съжаление!И все пак всяка монета си има 2 страни,погледни и от към по-слънчевата страна!Сигурна съм,че там ще откриеш любовта,добротата,душевната чистота и благородство. Горе главата!
цитирай
11. zvezdichka - Стихът ти е
02.06.2007 18:40
много точно отражение на действителността... Но истинската развръзка е в посланието в края му:
"Откъде да дойде любовта,
сред този мрак и пустота...?
Няма да открием в този свят суров,
нито радост, нито пък любов,
щом в сърцето не живее Бог!"
Поздравления!
цитирай
12. lycki - -R-
04.06.2007 11:22
Поздрав,Славей!
Харесвам начина ти на писане!
цитирай
13. slavei - Нинче!
04.06.2007 12:39
Да! И аз вярвам, че можем да съхраним чистотата и красотата на сърцата си, и да ги предаваме на хората около, и след нас, за да я има, и Любовта, и България!
Благодаря ти за чудесният коментар!
Успешен ден ти желая!:)
цитирай
14. slavei - darkanion!
04.06.2007 12:50
Зарадва ме! И няма как да е другояче - написал си ми толкова красиви и насърчителни думи!
Искренно ти благодаря!:)
Успешен и щастлив да е денят ти!:)))
цитирай
15. slavei - Благодаря, Траянче!
04.06.2007 13:00
Тъжен е стиха, но такава е и едната страна на действителността, за съжаление...
Благодаря за добрите думи!
Бъди щастлива!:)))
цитирай
16. slavei - Васи!
04.06.2007 13:07
Много често ни се налага да правим този избор - между доброто и злото!
И наистина понякога притиснати от обстоятелствата, не успяваме да вземем правилното решение и тогава.....наистина е жалко.....:(
Благодаря ти за добрата оценка!
Поздравявам те и аз!:)))
цитирай
17. slavei - Вили! (viovioi) :)
04.06.2007 13:15
Вярно е! Доста тъжни неща " изчуруликах "!
Ти си права, положително настроените, добрите и обичащите хора ще променят света към по-добро! И аз вярвам в това и се стремя да го правя в моя малък свят!
Вили, подкрепям те изцяло - нека да си пожелаем да дойде време, в което ние, а и хората след нас, вместо "Триумф на греха", да пишат за " Триумфа на радостта! "
Дай, Боже!
Благодаря ти за посещението! Приятно ми беше да " разговарям " с теб!:)))
цитирай
18. slavei - diamant1965!
04.06.2007 13:20
Умееш да утешаваш и да повдигнеш духа на човек!:) Много мило!
Благодаря от сърце!
Слънце да грее в душата ти винаги!:)))
цитирай
19. slavei - Сияйна...:)
04.06.2007 13:23
Винаги улавяш безпогрешно акцента в посланията ми!
Като, че ли "виждаш" в душата ми!
Благодаря ти, мила!:)))

цитирай
20. slavei - Благодаря, Лъки!
04.06.2007 13:27
Радвам се на добрите думи, и на добрата оценка, която даваш на стиховете ми!

Усмихнат да е денят ти!:)))
цитирай
21. svetlan - хей славей - ти си песента що об...
04.06.2007 16:18
хей славей - ти си песента
що обръща тази нищета
смей се радвай се люби горещо
блика от стиха ти нещо истинско комай човешко
цитирай
22. slavei - Светлан!
04.06.2007 16:34
Със песента и с любовта
преборвам тази нищета,
сили дават ми да продължа,
да се смея и да пея -
горещо да обичам, да живея!

Благодаря, че при мене се отби
и прекрасен стих ми посвети!:)
цитирай
23. mery67 - Не веднъж съм казвала, че гордоста е ...
04.06.2007 18:33
Не веднъж съм казвала , че гордоста е качеството , което пречи на човек , най-много.Смирението обратно , му помага да осъзнае собственото си несъвършенство и слабост.Бог на горделивите обаче се противи а смирените имат неговата благословия.За съжаление , малко хола днес счетат Смирението за добродетел и казват че то няма място в този свят изпълнен с бруталност в който побеждава по- силния и агресивния.
Библията обаче , тази мъдра книга ни дава друг съвет и той е да следваме примера на Исус Христос , който ни показа по съвършен начин какво е да си смирен в живота си.Поздрав!
цитирай
24. slavei - Да, Мери! Напълно подкрепям думите ти!
04.06.2007 19:06
" Гордостта предшества погибелта, а смирението славата!" - колко ясно и простичко е написано, трябва само да го видим. За наша полза е, защото който се противи на този закон, върви срещу себе си и собственото си добруване, и благоденствие!
Избора е наш!
Благодаря ти за коментара, мила!
Поздрав!:)
цитирай
25. 1anna - Анна*
05.06.2007 10:47
Поздрав Славей за хубавото послание !
И нека Бог е в сърцата ни !
цитирай
26. candysays - :(
05.06.2007 14:19
Миличка Славей... написала си го в унисон със ситуацията напоследък... Колко е ужасно всички това... И без да съм ангел, а просто човек, изпитвам ужасна болка в сърцето си, заради тези неща... които виждам и чувам... :(
Много, много е жалко, че някои хора изпадат в ужасяващо дребнавие и в грях спрямо истинските човешки ценности. Защото наистина има хора, в чиито ..."сърца" няма Бог. Има само много злоба. Аз не ги разбирам. Нито пък искам да ги разбера. И ми е много, много мъчно за всички по-чувствителни и ценни хора, които са били обект на унижение от хора без съвест...

Съжалявам за минорния коментар, но това си мисля в моминта... Имам някои причини... Но за щастие хората близо до мен, не са такива. Те са чисти... Аз го усещам... Никой не може да излъже човек със сърце... Никой...

Прегръщам те... {} :-*
цитирай
27. slavei - Благодаря, Анна!
05.06.2007 14:27
Нека Бог да е в сърцата ни!
Амин!:)))
цитирай
28. slavei - Мила, Кенди!
05.06.2007 14:55
Както винаги и този път безпогрешно си уловила посланието в стиха ми! Браво!!!
Истина ти казвам, много съжалявам за всичко, което се случва в блога напоследък! Аз съм привърженик на топлата и чиста атмосфера, дори и да възникне проблем, предпочитам той да се решава, но чрез добрият тон, без обиди и груби нападки. Далече съм от заблуждението, че във виртуалното пространство ще липсват интриги и проблеми. Това, че стоим "скрити" зад никовете, не означава, че няма да се появят проблемите, та ние сме реални хора, както със свойте добри страни, така и с всичките си негативи, където и да отидем, и в долината на мрачната сянкада отидем, и там ще ги вземем със себе си, защото те са част от нас, и ни владеят. Така, че за предпочитане е да се освобождаваме с Божия помощ от отрицателните емоции, за да сме свободни и щастливи хора!
Съжалявам, че и ти се намеси в тези " битки"!
Видях, че получи много препоръки и съвети как да постъпиш, затова сега няма да те съветвам и аз. Само ще ти кажа какво пише в Учебника на Живота от който се обучавам при подобни случай!
Като изкажеш мнението си веднъж, в изключителни случай два пъти и на едната, и другата страна, и никой не те чуе, напротив споровете продължават, просто се оттегли!
В многото говорене грехът е неизбежен, а споровете се пораждат, защото вътре в нас бушуват плътски страсти, които не само нямат нищо общо, но и ни отдалечават от истинската духовност и смирение, с една дума - от Бог!
А ти си човек с дълбока вътрешна душевност!
Мисля, че много добре ме разбра! Бъди силна!
И още нещо! Знаеш, че "човек е роб на думите, които е изрекъл, а господар на мислите си!"
Моля те, имай сила и търпение, и бъди господар на мислите си, за да не ставаш роб на изречените вече думи, които не могат да бъдат върнати обратно!
Затова и в Библията пише: " От думите си ще бъдеш осъден и от думите си ще бъдеш оправдан! "

Има кой да съди и реши -
кой виновен е и кой да оневини!
Единствен право има на това,
Безгрешния - Твореца на света!

Хубаво, че се отби, Кенди!:)
Бъди щастлива!
Прегръщам те и аз!:)))

цитирай
29. candysays - :))
05.06.2007 15:37
Ще се справя някак... Да, и аз горчиво съжалявам, че се намесих (уж малко, но то се оказа предостатъчно) в словесните "битки", които се вихрят в блога напоследък, за жалост... Наистина ми беше толкова уютно и приятно доскоро тук, а вече -не толкова... Но ще остана в блога все пак достатъчно прекрасни хора срещам тук), запазвайки мълчание занапред по "водещите теми за деня"... ако мога така да се изразя.
Разбрах те много добре...
Аз всъщност се намесих (когато се намесих), само за да кажа, че не може никой да съди никого с лека ръка и да му дава разни определения... още повече че не се познаваме реално. Тази позиция просто исках да защитя, и то в името на "топлата и чиста атмосфера" в блога, каквато за огорчение на доста свестни хора тук се поизгуби напоследък...

(а колко бързо се сеят раздорите само! удивително е!)

Както и да е, всичко ще се подреди някак... А междувременно аз съм си тук...
:-*
цитирай
30. slavei - :))
05.06.2007 15:42
Аз вярвам и съм сигурна, че всичко се случва в живота ни с определена цел, най-вече, за да научим някой урок, да си извадим ценни поуки, които ще са ни необходими за бъдещето ни и които ни подготвят, за да се справим с бъдещите предизвикателства, дошли в живота ни!
Разбира се, че ще останеш!
Имаш толкова много читатели и почитатели, не го забравяй!:)
Усмихната вечер ти желая, Кенди!:)))
цитирай
31. candysays - :))
05.06.2007 15:43
Благодаря ти. От сърце.
цитирай
32. nnnnnnn - Красиво е!!!
06.06.2007 03:30
Красиво е!!!
цитирай
33. slavei - Благодаря, 7n!
06.06.2007 10:29
Радвам се, че ти хареса!
Добре дошъл на мойте странички!:))
цитирай
34. prolet - Поздрав от Пролет !
07.06.2007 12:06
Уникално и много силно !!!
Хареса ми Slavei-че .
Поздрав за теб !
цитирай
35. slavei - :)
07.06.2007 19:11
Благодаря, Пролет!
Поздрав и за теб!:))
цитирай
36. slavislav - .
09.06.2007 01:42
Поздравявам те Славей за стихотворението !!!
Желая ти лека нощ !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358036
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031