Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2007 00:23 - Не бой се!
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 3810 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 20.08.2007 16:30


Бъдете здрави, смели, силни! С вяра и усмивка,  всеки ден се изправяйте срещу злобата и омразата, лъжата и лицемерието, отчаянието и депресията или с една дума, срещу силите на тъмнината! И тъй като този враг е безплътен и не можем да си служим с познатите ни средства за борба, затова ще използваме единственото ефикасно оръжие срещу тези тъмни сили - вярата, вярата в Бог!
Вярвайте, вярвайте и не спирайте да вярвате, независимо от трудните моменти, дошли в живота ви! С вяра и любов, бъдете сигурни ще преодолеете по-лесно тези тежки мигове, ще превземате планини и върхове, ще разрушавате крепости и врагове и волният ви и освободен от вярата Дух ще ви носи в красив полет към непознати и тайнствени светове, и ще ви изявява велики и чудни неща...

Не се страхувайте и не се обезсърчавайте, дори и обстоятелствата в живота ви да изглеждат непреодолими, не се бойте, това не е истина, дори и да ви се струва, че сте на предела на силите си, и не ще успеете да се справите, това е лъжа, някой ви провокира и този някой е великият провокатор - началника на тъмнината.
Възможно е понякога дори да ви се струва, че не само дадена ситуация, а определен период от живота ви е толкова тежък, че не бихте се справили, но не позволявайте да бъдете подведени и заблудени, това не е истина! Истината е, че Бог ни е обещал никога да не ни дава повече, отколкото сам Той е вложил вътре в нас да понесем. Той не допуска и няма да допусне изпитание, което не е по силите ни и което няма да можем да издържим!
Бъдете сигурни! Вярвайте в това! Сам Бог ни го обеща!

Вярно е, че докато премине изпитанието не е леко и когато се почувстваш изтощен, уморен, обезсърчен, не забравяй, за теб има отворена 24 часова спешна, телефонна линия с Небето. Възползвай се от нея! Във всеки един миг там те очаква любящ и нежен Баща, готов да откликне веднага на твойте проблеми.
И не забравяй, Бог има цел зад всеки проблем. Той е в контрол на всяка ситуация и всеки твой проблем!
Бог има план с теб!

Всеки един наш ден е записан в Божията памет още преди Той да е образувал нашето естество до последното ни жизнено дихание и всичко, което ни се случва има огромна духовна значимост! Всичко е важно!

Затова, приятелю, който и да си ти, през каквито и изпитания, и изкушения да преминаваш, не бой се, довери Му се! И няма да останеш разочарован!

" Сприятели се сега с Него и бъди в мир,
от това ще произлезе добро за теб! "  -  Йов 22 : 21 ст.

" НЕ БОЙ СЕ, само вярвай! "  - Марко 5:36 ст.


Тагове:   бой,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deninosht - !!!:)
16.08.2007 12:23
НЕ БОЙ СЕ
......................

!!!
цитирай
2. slavei - Да...НЕ БОЙ СЕ!!!
16.08.2007 12:34
За да станат реалност обаче в живота ни, да изпитаме силата на тези три думички се нуждаем единствено от...ВЯРА!

Благодаря, че се отби, Денинощ!:)
цитирай
3. diamant1965 - Благодаря ти slavei!
17.08.2007 09:22
Умееш да вливаш сили и кураж!Бъди благословена!
цитирай
4. slavei - Знаеш ли, Диамант...
17.08.2007 09:36
Разбрах през годините, че благата, ободряваща, вдъхваща сили дума е безценно съкровище!
Изобилни благословения и за теб!:)**
цитирай
5. zari - Какво насърчение!
18.08.2007 11:48
Бог с Вас всеки миг занапред!
цитирай
6. slavei - Благодаря, Зари!
18.08.2007 13:44
Вашият коментар насърчи и мен!
Благословения и за Вас!
цитирай
7. анонимен - няма ненеказано добро
20.08.2007 15:37
хората са неразумни,нелогични и егоистични-въпреки това ,обичай ги.
Когато вършиш добро, ще ти припишат егоистични мотиви и задни мисли/това ми се случи/,въпреки това,прави добро.
Когато имаш успехи/имам успехи/печелиш фалшиви
цитирай
8. анонимен - няма ненаказано добро
20.08.2007 15:46
приятели и истински врагове,въпреки това, имай успехи.
Доброто което правиш, утре ще бъде забравено/и това ми се случва/,въпреки това прави добро.
следва........
цитирай
9. slavei - Да, Анонимен/а
20.08.2007 15:49
Всичко, което си ми написал/а е така, но въпреки това нека не забравяме, че нашите сметки за уреждане не са между мен и хората, а между мен и Бог!

Ден, изпълнен с мир и добрини ти пожелавам!:)
цитирай
10. анонимен - няма ненаказано добро
20.08.2007 16:09
Благодаря, но толкова мир, добрини и мн.др.прекрасности са ми пожелавали,че.........Не ме разбирай погрешно, а и не ми допада"сметки за уреждане"-просто беше споделено...с теб! ... и честно-атеист съм-вярвам в други неща/ако ти е интересно....../
Красота и настроение!Когато сме щастливи сме добри,но когато сме добри не винаги сме щастливи...!
цитирай
11. slavei - Анонимен/а
20.08.2007 16:22
Разбрах, че много " прекрасности " са ти пожелавали, въпреки това и аз ти ги пожелавам, тъй като мислите, които отправям към хората ми се ще да са за добро, за любов, за красота...така, че и на теб ти пожелавам и любов, и красота, и топлина...
Разбирам още, че не ти допада израза " сметки за уреждане ", но това е истината, един ден всеки ще даде отчет за своите дела...
Благодаря ти, че сподели с мен свойте мисли!:)
цитирай
12. vencislavomtatsat - Любовта винаги е по-силна от всичко!
21.09.2007 23:59
Прекрасно е, че има хора с твоя оптимизъм slavei - продължавай в същия Дух - Следвай Пътя на Светлината и повдигай падналите духом - Бог да те благослови!

„Никоя сила в света не е в състояние да спъне
моето Божествено растене.
В Божествения план е аз да раста
в Добродетелта.
В Божествения план е аз да възраствам
в Божията Правда.
В Божествения план е аз да живея
в Божията Истина.
В Божествения план е аз да цъфтя
в Божията Мъдрост,
да изгрея в Божията Любов.
Туй право никой не може да ми го отнеме. Дето е Господ, там съм и аз.“

„Аз съм човек, служител на Доброто.
Аз съм частица от Великото Божествено
Съзнание.
Аз съм крепък като диаманта и светъл
като Слънцето. Аз раста и ще раста,
за да видя Лицето на Бога.“

„Аз съм дошъл на Земята да придобия
Любовта, Мъдростта, Истината,
Правдата и Добродетелта.
Аз съм ангел-вестител, служител на Бога, това е моята задача, за която съм слязъл на Земята.“

„Господи, Ти всичко можеш!
Твоят Дух, Който Си изпратил да ме ръководи,
чрез Тебе всичко може.
Аз чрез Твоя Дух всичко мога.“

„Аз ще пазя равновесието на моята душа.
Аз ще пазя равновесието на моя живот,
на Доброто в мен и във всички около мен.“

„Любов светла, Любов свята, Любов пресвята всели Господи в сърцето ми, да любя всичко, да любя всички.“

Успех!!!
цитирай
13. slavei - vencislavomtatsat!
22.09.2007 07:55
Ако знаеш, само, твойте слова как ме заредиха!
Изпълниха със сила и топлина душата ми! Благодаря ти!
Благодаря ти и за страхотните цитати! Всички много ми допаднаха, но последният е върховен, бих искала да се изпълни в живота ми!

Изобилни благословения и за теб!:)
цитирай
14. анонимен - OTapCAiAyCpXjzbVz
24.05.2011 14:57
That's way the bestest anwser so far!
цитирай
15. анонимен - KSicmgFuS
25.05.2011 13:45
7cOM2A <a href="http://rwjtuexjbbzp.com/">rwjtuexjbbzp</a>
цитирай
16. анонимен - igVnIENpH
25.05.2011 20:06
gw56NU , [url=http://lnnkaxiljkpy.com/]lnnkaxiljkpy[/url], [link=http://gkeuievfclab.com/]gkeuievfclab[/link], http://pxcdhlnftxnk.com/
цитирай
17. анонимен - myjuUNGZAxFFu
28.05.2011 14:48
uReyK2 <a href="http://ztrxtbyhuffu.com/">ztrxtbyhuffu</a>
цитирай
18. анонимен - BdRJTTUjxUkKEwZAtS
31.05.2011 18:36
lQtqkb , [url=http://lyktyzmsiygj.com/]lyktyzmsiygj[/url], [link=http://xlswmywjjnqu.com/]xlswmywjjnqu[/link], http://httdickezymv.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366577
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930