Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2007 06:39 - Свежест и прохлада...
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 6594 Коментари: 31 Гласове:
1



Добро настроение, вълнуващи мигове, много свежест и прохлада ви желая през оставащите горещи, летни дни!

image


image

image

image

image

image

image

image

image


image

image

image

image

Много усмивки и вълшебни преживявания! :)



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dadide - .
22.08.2007 08:54
На такива местенца - 5, 9, 10 и 11, ме канят да отида, а аз още се опъвам. Догодина няма да отклоня поканата :)
Благодаря за пожеланията - да са и за теб :)
цитирай
2. melsun - Ама,че разкошно!!!
22.08.2007 10:12
Особено много ми хареса онази снимка с вълната!!:)
Мечтая си да живея там...на брега...
Благодаря ти за пожеланията!Сутрешно ме зареди положително!:))
цитирай
3. mmmmmmmmm - И на теб
22.08.2007 10:40
изпращам прохлада,бриз и морски аромат!:)))
Усмихнат ден!:))
цитирай
4. doka - Ехааа,че красивооо!!! :)))
22.08.2007 11:03
Благодаря за пожеланията,Славей! Иска ми се
да съм там.....!:) Пожелавам и на теб да преживееш един прекрасен ден! :)))
цитирай
5. ady - Искам къщичка тааам
22.08.2007 13:15
:)))
цитирай
6. slavei - dadide! Подкрепям те, не я отклонявай!:)
22.08.2007 15:16
Вярвам, че няма да съжаляваш....а и след това ще ни разказваш....:)*
цитирай
7. slavei - Еее, Мелс...
22.08.2007 15:19
ако живееш там, ще липсваш тук на нас....:(
Радвам се, че съм допринесла макар и мъничко за доброто ти настроение!
Прегръдки!:))***
цитирай
8. slavei - Много си мила, Мариянче!
22.08.2007 15:20
Както винаги!
Благодаря ти!:))*
цитирай
9. slavei - Дока, мила! Благодаря за пожеланията!:)*
22.08.2007 15:27
Днес денят ми е доста натоварен и не е от най-леките! Но какво да се прави - има и такива по-трудни дни!
Моля се само Бог да е с нас!

Дори не мога да седна на компютъра, за да видя как сте днес моите приятели!
Ето, ставам и пак тръгвам по задачи....
Затова, моля те, извини ме, и не ми се сърди, но ще ти отговоря довечера като съм мааалко по-свободна.....става ли....:)

Дано поне твоят ден да е хармоничен!
Пожелавам ти го от сърце! :))***
цитирай
10. slavei - Ади! Избери си - най-хубавата!:)*
22.08.2007 15:29
Подарявам ти я, миличка!
Поздрав и прегръдки!:)*
цитирай
11. temenuga - Мечта, облечена в океански пръски и сянка на палма:)
22.08.2007 16:04
Е, това за мен си е просто мечта. Може би най-неосъществимата:)
Но пък - не жизненоопределяща:)
Затова си мечтая за подобно райско кътче - но не настървено и с привкус на предварително разочарование от евентуалната несбъднатост:) А със слънчево лъчение на душата си:)
Прекрасни пейзажи! Стоплиха ме! По-точно - огряха ме с тропичната жизнерадостност, която дори на нашето си море май липсва:)...
цитирай
12. iveta73 - Здравей, Славей!
22.08.2007 20:24
Много мило от твоя страна, че ни предоставяш тези карасоти, та да се потопим в сладки мечти.Пък и кой знае- може да ни се сбъднат тези мечти:)
Лека и благословенна вечер:)
цитирай
13. feminaslim2007 - Ооооохххххххх.......
23.08.2007 00:21
Дойдоха ми като балсам за очите! Направо за момент се пренесох на тез плажове, под тез палмички.........
Мерси! Лека и спокойна! :))))))))
цитирай
14. slavei - :))
23.08.2007 09:56
Радвам се, че нежните тропически слънчеви лъчи и влюбената прегръдка на морският бриз стоплиха душата ти!
Приятно ми е, че си тук, temenuga!
Прохладен и щастлив ден!:)))
цитирай
15. slavei - Здравей, Ивета!
23.08.2007 10:05
Знаеш ли, наскоро, Зои ми беше написала коментар, който гласеше: " Не спирай да преследваш мечтите си, понякога те не са толкова недостижими, колкото изглеждат! "
Много ми хареса този коментар!
Пожелавам и на теб да преследваш мечтите си, пък нали знаеш, няма невъзможни неща....:)

Благодаря, че се отби, Иве!
Светъл и красив да е денят ти!:)*
цитирай
16. woozy - "It's paradise...
23.08.2007 10:05
...this is where the hungry come to feed, for mine is a generation that circles the globe for something we havent tried before, something more visceral, more real..." Пожелавам на всеки да отиде там...дори на сън! Поздрав!
цитирай
17. temenuga - Благодаря ти, slavei!
23.08.2007 13:49
Днес наистина денят ми е прохладно-спокоен, въпреки жегата навън. Тъй като установих учудващо равновесие вътре в себе си - но не хладина, а по-скоро повей на мъдрост / но не и прагматичност/, а като нежен полъх на мечта - уталожена, успокоена...
Хубав ден!
цитирай
18. slavei - Пътешествай, Феминка...:)*
23.08.2007 14:58
Пътешествието сред мечтите окрилява душата...
Пожелавам ти да превърнеш всяка твоя мечта в реалност!:)))
цитирай
19. slavei - woozy!
23.08.2007 15:03
Благодаря ти за пожеланието - дори и на сън изживяването ще е прекрасно....:)

Не съм гледала този филм, но е истина, че душата ни се стреми към нещо по-различно, по-дълбоко....
Успешен ден!:)


цитирай
20. slavei - Радвам се за теб, temenuga!
23.08.2007 15:16
Тази вътрешна хармония, която прониква все по-навътре в същността ти и изпълва всяка клетка с мир и топлина те понася на крилете на блаженството, това сливане с Вечността е неописуемо....
Това състояние аз наричам " изпълване с Божият мир, чийто ум никой не може да схване"....то е по-ценно от всичките скъпоценни камъни на земята...
А мъдростта...мъдростта е сила...
Наистина притежател си на безценни богатства!:)))
Приятно ми е, че си тук!:)*
цитирай
21. temenuga - Мъдростта е най-болезнено изразена сила на пречистваща болка
23.08.2007 15:58
...Само така се достига до нея:) Зная цената й.
И благодаря за пътя, по който изминах.
И затова имам /може би/ сетивата да прозра отвъд видимите реалности.
И на мен също ми е приятно да съм сред мислещи души, които изразвяват по интелигентен и добронамерен начин чувствата и мисловните си проекции:)
Лек ден и хубава вечер!
цитирай
22. diamant1965 - Ооооо...
23.08.2007 16:14
Невероятно красиви снимки!Била ли си там?Аз много бих искала да бъда поне за малко...Благодаря ти за поднесената красота и пожеланията!Да ти се връщат!
цитирай
23. slavei - За съжаление...
23.08.2007 17:10
За да се превърнем от безформени кюлчета злато в изящни предмети на изкуството, които ще излъчват красота и стил, и ще бъдат полезни на хората, пътят е само един - топлинна обработка...нищо друго не е в състояние да разтопи метала и да отдели примесите, за да остане чистото злато.....
Пътят на страданието..боли, да, но пречиства, облагородява, усъвършенства, извисява духа.....откриваме и Мъдростта...

Пожелавам пътят ти да e осветен от светлината, която отразяват светлите и добронамерени хора, които ще срещаш занапред:)
цитирай
24. slavei - Диамантче, здравей! Радвам се да те " видя "!:)*
23.08.2007 17:13
За съжаление все още не съм била там, но с удоволствие бих отишла....някой ден може би...:)
И аз ти благодаря за приятните мигове с теб!:))**
цитирай
25. temenuga - Златото носи в себе си благородството
23.08.2007 17:19
За да имаме честта да носим това "златно" сърце / а не само покритие на същността си/ - би трябвало наистина да го заслужим:)
А "пещта" на живота е неминуемият път към изкристализиране на вътрешното ни "Аз" в нещо искрящо-красиво и топлещо...
За пожеланието - дано! Търся такива хора, зова ги, а на останалите - просто пожелавам да прогледнат за светлината, която неминуемо живее във всяко човешко същество...:)
цитирай
26. slavei - " Търся такива хора, зова ги..."
23.08.2007 17:32
" Който търси - намира " - ако все още не си ги открила, непременно ще се случи, защото този стих не е поредното клише, а изговореното Божие Слово и ако то се приеме с вяра в сърцето, резултатът е гарантиран!

Да, и аз така мисля, във всяко човешко същество е посято зрънцето Любов...въпрос на време е това зрънце да разцъфне...:)
цитирай
27. temenuga - Любовта е първопричината, заради която живеем
23.08.2007 17:40
От Сътворението, до измеренията на Вечността...
Благодаря за духовната подкрепа!
Хубава вечер!
цитирай
28. slavei - Да!
23.08.2007 17:50
Вълшебницата Любовта,
дето идва от Създателя
на Вечността!

temenuga, ти си невероятен събеседник!
Искрено се радвах на общуването си с теб!
Благодаря Ти!
Бъди благословена във всичко!
цитирай
29. temenuga - Тази вълшебница никога не ни забравя...
23.08.2007 18:14
...Дори в моментите, когато сме склонни да я обвиним, че не сме й любимци...Точно тогава, Тя бди над нас и мъдро, и с нежност следи израстването на душите ни...
Не знам защо предизвиквам подобен резонанс у теб, неудобно ми е да чувам подобни хубави думи за себе си. Аз съм просто автентична:) Такава, каквато съм избрала да бъда - винаги, с всекиго...
Неземно красиво усещане е някой да те благослови!
Нека Благословът да се връща - като нежен бумеранг!:)
Лека вечер!
цитирай
30. slavei - И аз ти благодаря! Най-искрено!
23.08.2007 20:48
Бъди винаги такава - Истинска!
Лека и на теб!:)
цитирай
31. анонимен - Веси
10.07.2009 19:52
Пепи,благодаря за пожеланията и приказните пейзажи! Весели преживявания и много усмивки ти желая,мила!Лято е-има място само за слънце,усмивки и щастие!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2364799
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28518
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930