Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2007 23:31 - Свобода
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 5477 Коментари: 28 Гласове:
0



image

Казват, че има силни жени
прошка да дават могат сами.

Трудно повярвах тези слова
истина има само една -

лесно се прошка не дава - туй знам
горчивият корен остава си там.

Под напора тежък не исках така
душата да стене, да трупа тъга.

За помощ помолих аз небеса
исках да мога с любов да простя.

Товара огромен от мен да сваля
и никого вече да не виня,

сърце с чистотата да украся -
извор бълбукащ с жива вода...

Реших ще изхвърля болка, вина
и всичко, което ми носи беда.

Свободна и волна мойта душа
ликува и пее днес на света!

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svetlan - Свободата е търсене, не е статич...
03.09.2007 13:28
Свободата е търсене, не е статична
Свободата е бяг, не мисъл прилична
Щом си открила свободата си мила
значи тичаш на воля, не си се в черупката свила.
Значи имаш сърце и ръце и нозе
значи имаш за прошка и смелост и сила
значи имаш криле
значи ти си красива
:)
цитирай
2. annanik - искам да намеря свободата...
03.09.2007 14:29
искам да намеря свободата...
цитирай
3. temenuga - Там, където на мястото на болката остава само любов -
03.09.2007 17:02
това е Прошката...
А тази любов е толкова трудно достижима, за непросветените души, тези, които не умеят да прощават и по този начин да дадат път на светлината вътре в себе си, която ще се излъчва и отвъд същността човешка - като едно нежно сияние от всепоглъщаща обич...
А твоята душа е от просветените:)
Ти можеш да прощаваш, и да спасяваш душата си, със силата на собствнената си смирена доброта...
цитирай
4. diamant1965 - Да, прошката дава свобода!
03.09.2007 21:34
Да простиш на самия себе си обаче, е далеч по-трудно, отколкото на другите и мисля, че ако ще прощаваме някому, трябва да започнем първо от себе си. Поздрави за прекрасния постинг!
цитирай
5. melsun - :)
03.09.2007 21:55
Диамантчето ме е изпреварила!:))Съгласна съм с нея!Та исках да кажа следното:
Прости на себе си,че си обичала
прости на себе си и,че си мразила,
прости,за всичко си прости сега
и в теб отново ще разцъфне любовта!
Пречистена,изпълваща и преродена
от твоето сърце към другите свободно ще поеме!

Може би онази думичка "мразя" точно за теб ама никак не е подходяща!!Тя включва просто и вината и болката...Аз например мразя да изпитвам вина...

Ти си добра и силна и можеща и обичаща!Прости и полети...свободно...като птиче сладкогласно в небето ясно...:)
цитирай
6. annanik - някак си свързвам прекрасните ви ...
03.09.2007 22:14
някак си свързвам прекрасните ви думи с "Обичай ближния, както себе си". Мисля, че прошката е някак си свързана с това. основно говоря за прощаването на самия себе си. Как да се харесаш като се знаеш прекрасно колко нищо не струваш?

Ей, не прося съжаление, ама хич. Ако някой има идея, има някакви думи, собствено преживяно, споделете, моля ви!!!! Как да харесаш себе си?
цитирай
7. slavei - Красив...много красив стих, Светлан!
04.09.2007 12:14
Искренно му се радвам!
Благодаря ти!
Бъди жив и здрав!:)
цитирай
8. slavei - Ани!
04.09.2007 12:19
Можеш да откриеш свободата, миличка!
И ти добре знаеш как и къде...

" Истината ще ви направи свободни! " - къде е Истината ли?

" Аз съм Пътят, Истината и Живота! "
Вяра и търпение ти пожелавам...жизнено необходими са ни!:)))
цитирай
9. slavei - Знаеш ли...мила Теменужка...
04.09.2007 12:32
Винаги съм осъзнавала невероятната сила, която се крие в благото, подкрепяващо слово...Днес го почувствах отново чрез твоя коментар...подейства ми като балсам...
Толкова навременно и в подходящият момент идва към мен твоята добронамереност и красиво слово...
Благодаря ти!
Бъди благословена, мила!:))**

И напълно съм съгласна с теб...ако цялото ни естество е препълнено с обич, то тя непременно ще има външно проявление...:)
цитирай
10. temenuga - Да, словото е източник на Божествената мъдрост и обич...
04.09.2007 12:41
...А ние, земните жители, просто отразяваме небесната благосклонност чрез нашите думи, често несъвършени като форма, но носещи светлото начало вътре в себе си...
Такава ми е професията - утешавам човешки души, лутащи се из лабиринтите /непоносими понякога/ на болката. А за да имаш капацитета да уталожиш тази болка, трябва ти сам да я почувстваш. Това е моят избор, и не съжалявам за него. Така пречиствам и себе си.
Да, обичта е наистина нереципрочна в своето проявление - колкото повече я излъчваш, толкова по-сияйно е нейната ответна ласка...
Бъди благословена и ти!
цитирай
11. slavei - Благодаря, Диамантче!
04.09.2007 12:47
Вярно е,че прошката не е едно от най-лесните и приятни неща, но знам, че си струва да простим...освобождава окованата във вериги душа....дава и възможност да полети свободна и щастлива, да достигне непознати светове и да преживее невероятни мигове...и най-важното спасява я от " жива смърт "...затова си струва, нали?:)
Благодаря ти, че намина скъпоценно Диамантче!
В щастие и свобода
обвита да е твоята душа!:))**
цитирай
12. slavei - Благодаря ти за добрите думи и за хубавото стихче, което си ми написала, скъпа Мелс!
04.09.2007 13:17
Не мразя, мила...никого не мразя...и се радвам, и съм благодарна, че сърцето ми е свободно от тези хищни зверове - злобата, омразата, завистта, негодуванието...но заслугата за това не е моя - тя е на моя небесен Приятел...:)

А, за силата, какво да ти кажа...аз самата не знам дали съм силна...не искам и да знам, защото проумях, че силата се изпитва чрез страданието...
Моля се само, Бог да е с мен, защото той е Извора и на Силата, и на Добротата, и на Любовта, и на Знанието...и на всичко добро, свято и чисто в този свят...
Бъди щастлива, свободна и обичана!
Целувки!:))***
цитирай
13. slavei - Ани, какво значи..." колко нищо не струваш? "
04.09.2007 14:01
Ани, няма такъв човек, който нищо да не струва...
Всеки човек е създаден специален, уникален и скъпоценен, защото е божие творение, а Бог, както сама знаеш, не създава нищо неструващи хора...точно обратно, някой се нуждае от нас, точно такива, каквито сме в момента, за да го укрепим, да му помогнем, както, разбира се и ние се нуждаем от някого...в различните моменти от живота ни, това са различни хора...

А, харесването, според мен, идва със смирението, удовлетворението и прошката...
Когато се научим да бъдем смирени, колкото и да е излязла от употреба тази дума, доволни от това, което в момента притежаваме, там, където сме поставени да живеем и творим, независимо дали в световноизвестен град или малко градче, явно точно там сме необходими, и от сърце се радваме на щастливите, и красиви мигове, и на свойте любими същества...тогава човек може да бъде щастлив...
Бъди щастлива, Ани!:)))
цитирай
14. slavei - Възхищавам се...
04.09.2007 14:41
...на хора, които могат да уталожат болката, да върнат усмивката на измъченото от страдание лице...които могат да върнат изгубената вяра в раждащото се и пълно с нови надежди, и ново начало утре...
Нека всички вие, бъдете като спасителен кораб в развилнял се океан, като нежен и тих пристан за изнурената от болка душа...

Благодаря за нежния благослов, Теменуга! Трогна ме!:)
цитирай
15. annanik - Славейче, тогава си пожелавам да ...
04.09.2007 22:09
Славейче, тогава си пожелавам да взема да се харесам най-сетне :)))

И да знаеш, че те обичам :))))
Защото... абе откъде да знам защо? Харесва ми, обичам човечето в теб и толкоз :))))
цитирай
16. mery67 - Много хубеви стихове ни поднасяш ...
04.09.2007 23:06
Много хубеви стихове ни поднасяш Славейче!
След днешния ми тежък ден са като михлим за мен.
Наистина прощавам и не искам да пълня душата си с негативизъм.Бог е този който е най - милостив и ни е простил чрез Исус , греховете.Така , че ние сме длъжни да му подражаваме ако го обичаме.
Поздрав и Бог да те благослови!
цитирай
17. slavei - Ани...крайно време е, мила...крайнооо....моля те...
04.09.2007 23:14
...не губи повече ценни мигове, изпълнена с разрушителни мисли, които явно някой иска да проектира в теб - великия провокатор...
Нали знаеш, че на него това му е целта - да ни унижи, да ни причини болка, да не осъзнаваме своята уникалност, да забравяме, че ние сме най-великото Божие творение и най-важното да забравим кой е нашият Баща...
Не попадай в капана му...сам на себе си ще ръкопляска, доволен, че е успял да те окове в такива пораженчески мисли...те не отговарят на истината...
Съпротиви му се, защото той те лъже...ТИ СИ НЕПОВТОРИМА!!!

" Никога сред всичките седемдесет милиарда човека, които са се разхождали на тази планета от край време, не е имало някой точно като теб.
Никога до края на вечността, няма да има друг като теб...
Ти имаш силата да обичаш.
Имаш силата да мислиш.
Имаш силата да предизвикваш с волята си.
Имаш силата да се смееш.
Имаш силата на въображението.
Имаш силата да твориш.
Имаш силата да планираш.
Имаш силата да говориш.
Имаш силата да се молиш. "

Е, мила ми, Ани, това си ти...на това можеш ли да кажеш - " човек нищо не струващ":)....споменах ли малко по-горе, че някой иска да те окове....:(
Но ти си силна, защо ли? - защото този, Който те е сътворил точно такава е на твоя страна и е по-силен от този, който воюва срещу теб...

Ани, благодаря ти за думите ти, изпълнени с толкова топлина и обич. Трогна ме!:)
Целувки за теб, мила:))***
цитирай
18. slavei - Благодаря ти, Мери!
04.09.2007 23:52
Знаеш ли...правиш ме щастлива...и няма как да е другояче, при тези добри думи...

И както винаги си абсолютно права...длъжни сме да прощаваме, колкото и каквото и да ни струва това...защото в противен случай, последствията са меко казано, неприятни, да не кажа много, много сериозни, защото ако ние не простим, то и Бог не ще ни прости!

Приятно ми, че се отби, Мери!
И моля те, намали малко оборотите, ако е възможно, пази се...:)
Поздрав и благословения, и за теб!:)**
цитирай
19. zari - ЗА ВАС:
05.09.2007 15:10
Поезията е светлина, която идва не от гръмотевиците на думите, а от искренето на Духа.
цитирай
20. injnina - Прощавам и съм свободна
05.09.2007 17:39
Който го е преживял разбира какво означават тези две думи!
Поздрави за прекрасните стихове!
цитирай
21. yuliya2006 - Слав, когато бягаме от зависимо...
05.09.2007 21:54
Слав,когато бягаме от зависимостите на живота,ние откриваме свободата.Онази, която никой не е на никой длъжен и всеки има свое лично пространствоТака човек цени повече себе си и разбира че това са негови чувства,негова обич......
Страхотна творба в търсене на истината!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
22. slavei - Благодаря Ви, Зари!
05.09.2007 23:24
За мен поезията е още един начин да изразя себе си и ако това се случва чрез " искренето на Духа ", наистина съм щастлива...
Бог с Вас!
цитирай
23. slavei - Благодаря ти за точния коментар, Нина!
05.09.2007 23:29
Който е преживял освобождаващата и пречистваща сила на прошката, ще разбере написаното по-горе...
Спокойна нощ и цветни сънища!:)
цитирай
24. slavei - Благодаря за добрата оценка, Джули! Зарадва ме!
05.09.2007 23:47
Права си! Зависимостите отнемат свободата ни. Те са като хомот на шията. И тъй като свободата е наше свещено право и сме създадени да живеем свободни, а не да робуваме, се стремим с цялото си същество да се освобождаваме от тях. И с право...прекрасно е духът ни да се рее волен и свободен в безкрайността...прекрасно е да можеш да приемеш човекът до теб, такъв, какъвто е, прекрасно е да можеш да общуваш с хората без да ги осъждаш за действията и постъпките им...прекрасно е да можеш да похвалиш някого за успехите му, без да завиждаш, прекрасно е да можеш да кажеш добра дума, когато е нужно......но това може да го стори само свободната душа...душа лишена от завист, от омраза, от недоволство, от огорчение, от.....

Приятно ми е, че си тук, Джули!
Спокойна нощ ти пожелавам!:)
цитирай
25. wildroses - Песента ти
10.09.2007 13:45
окрилява, Славейче!
;)))
цитирай
26. slavei - Хей, царице...:)*
10.09.2007 14:16
Радвам се, че се върна!
Липсваше ми...
:)))
цитирай
27. doka - Страхотно е миличка! :)*
11.10.2007 01:21
Много,много ми харесва!Не се сдържах до утре,макар че вече много ми се спи...и се отбивам за мъничко...Както винаги - ти си
чудесна!Поздравявам те мила,най-сърдечно!
Бъди благословена във всяка областо на товя живот! :)*
цитирай
28. slavei - Благодаря ти, мила!
11.10.2007 12:33
Радвам се, че се завърна!
Липсваше ми...
Изобилни благословения и за теб!:))**
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365733
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930