Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2007 00:55 - Благодаря!
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 34069 Коментари: 103 Гласове:
0

Последна промяна: 21.10.2007 21:11


 image       
                                                                                                                      
Днес е много специален ден за мен!

На този ден преди известен брой години :) съм вдишала първата, живителна глътка въздух и съм поела по земния си път. Днес няма да правя равносметка на живота си, защото не е това целта на този пост, а и искрено вярвам, че най-доброто предстои!
Днес само ще благодаря - на всички и за всичко! 

На първо място, искам да благодаря от цялото си сърце, както може би вече се досещате на моя Бог...за всичко!
За вълшебните мигове, озарили със светлина и нежност моята душа, за всички трудни мигове, през които ме е превеждал, за да ме научи на нещо ценно и да изгради характер, който да отразява любов и доброта!

Благодаря Му за прекрасните родители, които ми е подарил и които са толкова всеотдайни, и толкова ме обичат!
Благодаря за моето семейство, което ме прави толкова щастлива! Благодаря ти, Боже, че си ми подарил най-любящия и всеотдаен съпруг, и най-нежния и любящ син!

Благодаря за мойте близки, с които часовете се превръщат в секунди, и времето е...крилато!

Благодаря за реалните ми приятели, с които съпреживяваме заедно Божиите благословения и се радваме на подарените ни красиви мигове!

Малко заприлича като на " Оскарите ":), но истината е, че сърцето ми прелива от благодарност към всички тези скъпоценни за мен хора и неоспорим факт е, че всеки един от тях има специално отредено място в моето сърце и то не може да бъде запълнено от друг, и всеки един от тях в различни периоди е играл важна роля в живота ми, и с нещо е допринесъл за моето развитие като човек и личност!

Благодаря ви и на вас приятели от Blog. Bg. - чрез вашите мисли, които споделяхте с мен, всеки със свойте преживявания, емоции, с насърчителните и ободряващи слова, вие обогатихте моята душа, и ми позволихте да се докосна до вашия свят, до вашето светоусещане!
Радвам се на нашето виртуално общуване!

Днес не искам да пиша пожелания за себе си, а да посветя един стих и да изкажа своята обич и признателност пред тази, която ми е дарила живот - моята майка!

   image
                                                
       
Аз зная, мила мамо
колко болка ти причиних,
като дойдох на този свят
и из утробата ти се родих!

Благодаря ти, мила мамо,
затуй, че дала си ми ти живот!
Ах, как дарила си ми само -
без остатък цяла си любов!

Обичам те, мамо! - знай
за мен си най-прекрасна ти
измежду всичките жени, моля
Бог да ти даде - достойни старини!

Прости ми, моя майчице добра
за нощите безсънни, за болката в сърце,
но аз съм твоето дете
и ще те обичам, и отвъд небе!

image


image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cris55 - честито!
11.09.2007 01:07
ДА си ни жива и здрава!
цитирай
2. melsun - Честито!:)
11.09.2007 01:39
Бъди жива и здрава...ти и твоите най-близки до сърцето ти хора!Желая ти много щастие,късмет и любов!И аз бих искала да ти благодаря за присъствието ти тук сред нас и възможността да общуваме!За мен е удоволствие да те познавам...макар и виртуално!Добрите хора се познават...дори и тук!:))
Наздраве!:))
цитирай
3. stix - :))))
11.09.2007 01:40
Честит празник !
цитирай
4. melsun - Поздрав за теб!
11.09.2007 01:42
Richard Clayderman
http://www.youtube.com/watch?v=4XDmjcA1Q7k
http://www.youtube.com/watch?v=olpznjVBjAA
цитирай
5. slavei - Благодаря, Крис! Зарадва ме пожеланието ти!:))
11.09.2007 01:47
Ти си първата, която ми честити!:)
Живот, здраве, любов и сбъдване на всичките ти мечти!
Прегръдки!:)))

цитирай
6. slavei - Благодаря ти, Мелс!:)))
11.09.2007 01:58
За милите думи и искрени пожелания! Докосваш душата ми, защото знам, че са истински, от сърце!:)

Удоволствието от общуването е взаимно...повярвай ми...
Нека твойте пожелания, се върнат към теб, преумножени стократно!:))))
Целувки за теб!:)))***
цитирай
7. feminaslim2007 - И от мен Честит Рожден Ден!
11.09.2007 01:59
Пожелавам ти дълголетието на орлите, радостта и свежестта на пролетта, романтиката и топлотата на лятото, многообразието и даровете на есента и чистотата и красотата на зимата!!!
Да си нижива и здрава - ти и всички, които обичаш и Бог да бди над вас!
цитирай
8. slavei - Благодаря ти, Светле!:))))
11.09.2007 02:03
Радвам се, че се отби и ме поздрави!
Бъди щастлива!
Прегръдки за теб!:)))
цитирай
9. slavei - Каква красива изненадааааааа, Мелс! Успя да ме изненадаш!:))))))))))))
11.09.2007 02:08
И през ум не ми минаваше, че ще ме поздравиш с любимия ми изпълнител...:)
Не можеш да си представиш как се чувствам в момента...понесена на крилете на щастието и радостта, развълнувана...летя...а е време за сън...
Благодаря ти, мила! Обичам те!:))))))))***
цитирай
10. melsun - Обичам,когато хората споменават какво обичат!;)
11.09.2007 02:12
Така мога да ги зарадвам !:))
Целувки за теб!:)

Ела ми на гости!И там имам изненада за теб!:)
цитирай
11. slavei - феминка, настръхнах от твоето пожелание! Благодаря ти!:)))))
11.09.2007 02:18
Толкова е красиво...и докосва...изпълни ме с топлота и нежност...
Моля те, Феминка, позволи ми да си го сейвна, за да го подаря и аз на някого, така, както ти ми го подари тази нощ и да внесе топлота и нежност в душата и на някой друг...:)))

Бог да бди над теб и твоето семейство!
Прегръдки и целувки!:)))***
цитирай
12. slavei - Мелс, ти си най-сърдечната и гостоприемна домакиня!:)))
11.09.2007 02:41
Преживях най-красивите и вълнуващи мигове в твоята и на Ричард Клайдерман компания!
Дълго и с истинско удоволствие се наслаждавах и на тази си изненада!
Благодаря ти, най-сърдечно!
Спокойна нощ ти желая!:))))

цитирай
13. avangardi - Честит Рожден Ден и от мен!
11.09.2007 06:22
Само обич да топли сърцето ти! Мнго здраве, усмивки и много приятели.
цитирай
14. ninaantonova - Честит Рожден Ден!
11.09.2007 09:21
С пожелания за много красота, любов и нежност.
Желая ти много късмет във всяко начинание. Бъди щастлива. Целувки от мен. Нина
цитирай
15. slavei - Благодаря, avangardi!:)
11.09.2007 09:35
Приятно ме изненада с прекрасните си пожелания!
Здраве, усмивки и нежна обич да озаряват дните ти!
Прегръдки!:)))
цитирай
16. slavei - Нина, казвам - Да бъде! - на твоето чистосърдечно пожелание!:))
11.09.2007 09:39
Изпълни ме с радост и топлина...:)
Благодаря ти!
Радост и любов да трептят в душата ти!
Прегръщам те и те целувам!:))**
цитирай
17. milenkata - честитка, слънце:)
11.09.2007 09:52
всичко нааааааааааай-прекрасно :):):):) целувки
цитирай
18. slavei - Уааууу, Миленче! Много мило и нежно обръщение!:))*
11.09.2007 10:09
Знаеш ли, миличко много специални хора се обръщат така към мен...:)
Благодаря ти за нежния полъх към душата ми!
Всичко най-прекрасно и на теб!
Целувки!:))))**
цитирай
19. diamant1965 - Честит рожден ден Славейче!
11.09.2007 11:27
Нека този ден бъде вълшебен и неповторим за теб, а и цялата година до следващия ти рожден ден - също! Щастливи и незабравими мигове с най-близките ти и любими хора и мнооого здраве за всички ви естествено! А стихчето ти за майката е прекрасно, развълнува ме много! Поздрави и прегръдки!!!
цитирай
20. x2man - ЧРД
11.09.2007 12:14
и от мен, с пожелания за много цветя и усмивки за теб и твоите близки
цитирай
21. ady - Честит Рожден Ден
11.09.2007 12:30
Пожелавам ти всичко, което си пожелаеш да се сбъдне,много здраве и късмет! Усмивки и целувки подарявам:)))
цитирай
22. benra - Честит празник!
11.09.2007 12:44
Нека в душата ти винаги е празнично!
цитирай
23. mkalpakchiew - Честит Рожден Ден !!!
11.09.2007 13:33
Желая ти да бъдеш вечната и желана жена!
цитирай
24. karavelov - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН И ОТ МЕН СЛАВЕЙ...
11.09.2007 15:16
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН И ОТ МЕН СЛАВЕЙЧЕ!!!:)))))))))))))
цитирай
25. injnina - ЧРД
11.09.2007 16:03
Красивите слова и илюстрациите показват твоето отзивчиво и любящо сърце!
Благодаря ти за всичко споделено с мен и ти пожелавам здраве, радости и още много, много приятели- реални и вуртуални!
Целувки!
цитирай
26. slavei - Благодаря за прекрасните пожелания, Диамантче!:))))
11.09.2007 16:39
Знам, че са от сърце!
С пълна сила да се върнат върху теб!
Радвам се, че стиха те е развълнувал! Писан е с много любов...:)

В радост и красота
обвита да е твоята душа!:))
Целувки!:))***
цитирай
27. slavei - Благодаря за пожеланията и добронамереността ти към мен, x2man! :)))
11.09.2007 16:45
Приятно ме изненада!
Много цветя, усмивки и любов, и за теб!:)))
цитирай
28. slavei - Благодаря, Ади! Много си мила!:)*
11.09.2007 16:51
Дано...и аз си го пожелавам, защото мечтанието претвори ли се в реалност, няма по-голямо щастие на света...
На свой ред, аз ти пожелавам - свойте мечти
в приказна реалност претвори!

Целувки за теб!:))**
цитирай
29. slavei - Благодаря ти, benra! Наистина в душата ми е празнично!:)))
11.09.2007 16:57
Дано се сбъднат думите ти - да е празник винаги в душите ни!
Щастлива вечер ти желая!:)))
цитирай
30. candysays - След всички прекрасни неща, които са ти пожелали...
11.09.2007 17:32
какво да ти пожелая и аз, скъпа Пепа?!
Освен- всичко хубаво в живота ти да се множи! И всички хубави пожелания и енергия, отправени към теб от хората, също да бъдат умножени- поне утроени! :)))

Знаеш колко скъпа си ми, макар че дори не сме срещали в т.нар. реален живот. Зная и аз колко скъпа съм на сърцето ти...
За пореден път чрез този твой пост по случай рождения ти ден, разбрах колко прекрасен и скъпоценен човек си!
Бъди!
Бъди здрава, щастлива и все така обичана- винаги!

Накрая- Наздраве от все, все сърце!

:-*
цитирай
31. shazam - :) Честит рожден ден!!!
11.09.2007 19:56
Желая ти от всичко по достатъчно Славейче :)
цитирай
32. feminaslim2007 - :)
11.09.2007 20:44
Ама, Славейче, разбира се, че можеш да си го запазиш и да го използваш! Нямаше нужда да ме питаш, ако не съм искала - нямаше да го пиша. То е съчинена от мен компилация на разни четени от другаде неща + лично творчество!
Пак чесито и щастливо прекарване на събитието! :)))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
33. leif - Честито и от мен
11.09.2007 20:54
Пожелавам ти много здраве и щастие :)))
цитирай
34. slavei - Благодаря ви, приятели...за добрите думи, за красивите пожелания...
11.09.2007 21:01
...за цялата положителна енергия, която отправяте към мен, не само днес...благодаря ви, че ме правите толкова щастлива!

Извинявам се, че не успях да отговоря на всички до сега, но току-що се връщам от празничното парти с другите ми приятели - от реалния живот и партито продължава вече у дома с любимите ми хора...!
Благодаря на Бог - щастлива съм!:))
Бъдете щастливи и вие!:)))
Пожелавам ви го от сърце!:))))
цитирай
35. slavei - АМИН! Това е, което мога да кажа...
11.09.2007 21:31
...на твоето уникално и красиво пожелание, mkalpakchiew!
Искрено ме зарадва!
Благодаря ти!
Приятно ми е, че си тук!:)
цитирай
36. slavei - Благодаря, Каравелов!
11.09.2007 21:33
Не отричам, изключително приятна изненада ми направи с твоето пожелание! Зарадва ме!
Благодаря ти!
Бъди щастлив!:))
цитирай
37. slavei - Нина, благодаря ти за топлия коментар!:)*
11.09.2007 21:38
Повярвай ми...удоволствието от споделянето е взаимно!:)
И си права, приятелите - виртуални и реални са скъпоценно богатство, така, че нека да се умножават!
Бъди щастлива с истински приятели!
Прегръщам те топло и те целувам!:))***
цитирай
38. annanik - Честит рожден ден!!!!! Бъди благословена :)
12.09.2007 00:12
ПОЖЕЛАНИЯ ДРУЗЬЯМ

Желаю вам цвести, расти,
Копить, крепить здоровье.
Оно для дальнего пути —
Главнейшее условье.

Пусть каждый день и каждый час
Вам новое добудет.
Пусть добрым будет ум у вас,
А сердце умным будет.

Вам от души желаю я,
Друзья, всего хорошего.
А всё хорошее, друзья,
Дается нам недешево!

С.Маршак. Лирика. Переводы.
Санкт-Петербург, Лениздат, 1996.
цитирай
39. temenuga - Честито!!!
12.09.2007 01:15
Макар и с час закъснение след астрономическия край на рождения ден, смятам, че благопожеланията ми към един прекрасен човек не са закъснели - да достигнат едно всеобичащо, всепрощаващо, всечисто сърце, което не спира да се раздава - с обич, всеотдайност, плам, красив порив и топлина, за всеки, докоснал се до неговите чисти трептения!
Бъди благословена и достигната от най-нежните помисли, превъплътили се в нежна небесна песен!
С обич!
цитирай
40. yuliya2006 - Слав, пожелавам ти макар с ден за...
12.09.2007 10:09
Слав,пожелавам ти макар с ден закъснение много радост,успех и веселие!Имаш извисена душа,топлина ,тя строй край теб и зарежда другите с енергия.Нека тя става още по-силна,по-могъща,повлича и други души за да разберем че само единството а не разделението ни извисява!Запомни първите 12 дни след рождената дата,те са проекция на месеците в годината.Дано тези 12 дни са блестящи,има обич,има топлина та цялата година да бъде такава.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
41. vasisid7 - Поздравления и от мен/на патерици/
12.09.2007 11:18
Желая ти звезден път и щастливи земни дни!
цитирай
42. slavei - Криси, страхотен коментар си ми оставила!:)*
12.09.2007 13:13
Благодаря ти, миличка!
За всяка добра дума, за всичката положителна енергия, която изпращаш към мен, за обичта ти към мен...така е, обичта ни е взаимна и то не от днес...и вярвам, че така ще е и занапред...
факт е - не сме се срещали в реалния свят, но познаваме душите си, а мисля, че тази връзка е много по-силна от всичко друго...поне това е моето виждане за нещата...

Наздраве с искрящо шампанско, с радост в сърцето и лъчезарна усмивка на лицето! :)))***
цитирай
43. slavei - Благодаря, shazam! Много, много мъдрост има в поздрава ти!
12.09.2007 13:20
Впечатлена съм - " от всичко по достатъчно " - т.е. нито оскъдност, за да чувствам липси и да изнемогвам, нито преситеност, за да не се възгордея и да забравя за съществуващата болка и тъга в този свят - с една дума да си остана истински човек...

Ще го запомня!
Мирни и щастливи дни ти желая!:)))
цитирай
44. slavei - Благодаря ти и аз, феминка! Наистина празника ми беше невероятен! :))
12.09.2007 13:23
А ти си невероятен творец - страхотна компилация си сътворила, на мен много ми хареса и със сигурност след твоето позволение ще я използвам активно...
Спокоен ден!:)))
цитирай
45. slavei - Благодаря, Лейф!
12.09.2007 13:29
Приятно ми е, че си тук с най-добри пожелания към мен!
Радост и любов и за теб!:)
цитирай
46. slavei - Толкова си права, thesunshine! Като се замисля...
12.09.2007 13:33
...здравето наистина е най-важния фактор в живота на човек, защото, ако то липсва, всичко друго се обезсмисля...
Благодаря ти за ценното пожелание!
Весели и щастливи дни!:)))
цитирай
47. viovioi - за славей и от мен честит рожден ден))
12.09.2007 13:38
Има птичи пътища, а диря по небето няма...
Нещо е живяло и отминало, оставяйки в сърцето рана
И живота ни дарен със вик и болка ,
остава най-неутешимата наслада!
У.Уортън
цитирай
48. slavei - Аниии, благодаря ти! Изобилни благословения и за теб, мила!
12.09.2007 13:42
Страхотен стих! Точно така е...
Главното условие за нашия жизнен път е здравето и Дано наистина да имам мъдро , " умно " сърце, за да дарява добри плодове...

Ани, съжалявам, но не мога да преведа последното изречение, и по-скоро последната думичка - " недешево "...:(
Ще съм ти благодарна, ако ми я преведеш!
Щастлив да е денят ти!:)))
цитирай
49. slavei - Толкова мили думи, Теменуга! С нежност докосна душата ми! Сърдечно ти благодаря! :)*
12.09.2007 14:03
Точно навреме идват към мен твойте пожелания!
Добрите благопожелания и чисти, и красиви мисли приемам с радост и благодарност, и им се радвам от сърце по всяко време, защото те ми носят положителен заряд и ми дават сили и надежда, за да побеждавам, и да вървя смело напред, независимо от стрелите, които летят покрай мен и се опитват да ме наранят...

А толкова красиво благословение отправяш към мен! Благодаря ти!
Аз наистина чувствам този нежен, небесен благослов, с който Бог ме благославя всеки ден от моя живот и за мен това е най-голямата радост и привилегия - закрилата, защитата, благословението от Небето!
Нека То закриля и теб!
Прегръдки и целувки!:))**
цитирай
50. temenuga - :) Радвам се, че скромните ми думи, но облечени в сърдечност,
12.09.2007 14:29
те карат да се чувстваш добре и да усещаш нежната радиация на добронамереността, насочена към теб!
Благодаря ти и на теб - за твоята мислена молитва за моето добруване, отправена към висшите измерения на съществуванието човешко, съизмеримо с Божественото!
Приятелски прегръдки и за теб!
цитирай
51. bamby13 - Ot syrce ti zelaq vsichko naj-dobro
12.09.2007 16:20
na teb i horata koito obichash. Zdrave, kysmet i ljubov, a ako ima problemi da sa drebni i byrzo i lesno razreshimi
Celuvki ot men
цитирай
52. slavei - Благодаря за насърчителните думи, Джули! Стоплиха душата ми!
12.09.2007 16:32
Аз също смятам, че любовта и единомислието ще ни помогнат, да се борим срещу злобата и омразата, и заедно да създадем един по-добър свят...
И, Джули тази информация за 12 дни след рождената дата, не ми беше известна...ще я запомня...
Но знаеш ли, аз силно вярвам, че ми предстои една прекрасна и силна година, и че поставям едно ново и добро начало...
Приятелски прегръдки и много усмивки!:)))
цитирай
53. slavei - Васи!
12.09.2007 16:38
Толкова се радвам,че се отби...:)*
За мен е без значение дали поздравлението е на деня или малко след това, по-важно е искреността и добронамереността, които ми изпращаш чрез пожеланието си....а аз съм убедена, че са от сърце
Благодаря ти, Васи!
Бъди благословена!:)
цитирай
54. slavei - Страхотен стих, Вили! Благодаря ти!
12.09.2007 16:45
Не бях го чела досега.
А той казва толкова много...най-ценното е животът ни, изживян достойно и красиво...
такъв живот оставя трайна следа...

Щастлива вечер!:)
цитирай
55. slavei - Да, Теменуга!
12.09.2007 16:51
" Тази нежна радиация на добронамереността "...на твойте пълни със заряд думи, наистина ме карат да се чувствам добре!
Отново ти благодаря!
А ти как разбра...за моята молитва...:)?!?
цитирай
56. slavei - Бамби, радвам ти се, много, че си тук и не ме забрави!:)*
12.09.2007 16:54
Благодаря ти за красивите и искрени пожелания, и дано наистина трудните мигове останат далече назад в миналото...
Прегръдки и целувки за теб!:))**
цитирай
57. temenuga - Усетих я:)
12.09.2007 16:55
Интуитивното начало е невидимата нишка, по която се водя:)
А и твоята добронамереност към всички е просто очевадна:) Надявам се, аз да не правя изключение:)
Лека вечер!
цитирай
58. zari - Как беше....."на патерица"
12.09.2007 17:06
едно голямо честито от сърце!
Бъдете здрава, оптимистична, духовна и....
с Господ напред!
цитирай
59. slavei - не само, че не правиш изключение...
12.09.2007 17:51
...но предполагам с тази силна интуиция, която имаш в дар, е станало ясно, че ми е приятно в твоята компания...
Но съм много изненадана...защо ли? - защото до сега не ми се е случвало някой да ме разконспирира :) казвам, разконспирира, защото си мисля, че каквото прави лявата ръка, дясната може и да не знае...някой неща е по-добре да не се афишират...по-добре в тайно, а да се виждат само резултатите наяве...
Лека и на теб!:)
цитирай
60. leah - Честито!
12.09.2007 17:55
slavei, сърдечен поздрав и от нас :)

Божията благодат да прелива в сърцето ти!

прегръдки
цитирай
61. slavei - Едно голяяямо благодаря от сърце, за вас, Зари!:)
12.09.2007 18:00
Приятно ме изненадахте!
Здраве и благословение, и за Вас!
цитирай
62. slavei - Благодаря ви, ЛИЯ!:)
12.09.2007 18:23
Изобилни благословения и за вас!
Лека вечер!
цитирай
63. danyvassileva - Честит и от мен!
12.09.2007 21:44
Макар и със закъснение. Човек е на толкова, на колкото се чувства, нали знаеш!
Пожелавам ти хармонията в теб, която разливаш нявсякъде, никога да не секва и Бог да те пази!
цитирай
64. slavei - Да бъде, Дани! Да бъде!
12.09.2007 23:48
Благодаря ти за поздравлението!
Като нежен полъх благослова обгърна душата ми!
Нека Бог да бди и над теб!
цитирай
65. temenuga - Да, така е:) Невидимите неща понякога значат повече...
13.09.2007 05:08
Особено в случаи, когато са заредени с истинна обич и разливат топли душевни лъчения...
И на мен ми е приятно в компанията, макар и само на духовно ниво, на хора, които се себеизразяват чрез езика на любовта - като универсално понятие!
цитирай
66. svoboda64 - Честит рожден ден и от мен!
13.09.2007 10:33
Пропуснах да го честитя навреме...бях надалеч:))
Но както знаем времето е илюзия, за да отмерваме онова, което иначе би ни било дадено като неразчленимо цяло:))

Пожелавам ти от цялото си сърце -
* бодрост на духа,
* светлина в сърцето,
* здраве на тялото ти

И много любов да струи от теб и към теб!
С обич

цитирай
67. norass - Честито Славейче...
13.09.2007 10:53
Много любов ти пожелавам. много късмет. радост. усмивки...
цитирай
68. slavei - Езика на Любовта...
13.09.2007 11:57
Езика на любовта - колко е благозвучно, а представяш ли си какво би било, ако заговорим всички на този универсален език - вселенска хармония, мир, гласни и негласни послания, които си изпращаме с чистота един към друг...ех, раят би бил на земята... :)
Усмихнат ден, Теменуга!:)
цитирай
69. slavei - Боди (ако ми позволиш така да се обърна към теб):)))
13.09.2007 12:10
...много, много ме зарадва с пожеланието си!
Това са фундаменталните фактори, необходими за духовното израстване на личността.
Сила на Духа, за да преодолява и да се бори...
Чистота на характера - колкото по-светли и чисти са мислите ни, толкова силата на Духа е по-могъща...
Здраве в костите ми - ако това важно условие в нашия живот липсва, в различна степен, но Духа ни се съкрушава...
Уникален поздрав! Благодаря ти, мила!
Дано наистина успявам да дарявам все повече и повече радост и любов...
Прегръдки и целувки за теб!:))**
цитирай
70. slavei - Лорче, сърдечно ти благодаря за нежното пожелание!
13.09.2007 12:13
Любов, радост, усмивки и щедри благословения да съпътстват всеки твой ден!
Приятно ми е, че си тук!:))**
цитирай
71. svetlan - С леко закъснение ти пожелавам н...
13.09.2007 12:19
С леко закъснение ти пожелавам никога, ама никога да не губиш и едно перце от крилатата си душа и честито, да илядиш!
цитирай
72. mmmmmmmmm - Е,закъснях,
13.09.2007 12:24
но времето не е от значение,когато искам да приветсвам и поздравя,нали?!:)))
Бъди жива и здрава!:)
Бъди щастлива!:)
Бъди радостна!:)
Бъди усмихната!:)
Радвам се винаги,когато идвам тук!За мен е удоволствие.Чувствам се част от твоя мир.Благодаря,че ме допускаш!Винаги ми е приятно тук,край теб!
Бъди!:))
Нека Бог пази теб и тези,които обичаш!:))))
Наздраве!:)))
цитирай
73. slavei - Светлан!
13.09.2007 12:24
Много си оригинален в пожеланието си към мен и... много, много щедър...
Какво ще правя толкова дълго на земята...??:)))
Пожеланието ти внесе усмивка и свеж полъх в душата ми!
Най-искрено ти благодаря!
И се радвам, че си тук!:))
цитирай
74. dana55 - Честито и от мен,Славейче!
13.09.2007 12:25
Бъди здрава!
цитирай
75. slavei - Не, Мариянче, никак, ама никак не си закъсняла, напротив...:)))
13.09.2007 12:33
...точно навреме поднасяш невероятния си поздрав...
Искам да ти призная, този рожден ден беше много специален и празничната еуфория, не ме е напуснала...:))
Толкова се радвам на добрите слова за мен...
Разбира се, че ми е изключително приятно да си с мен и мойте мисли, и ако това ти носи поне мъничко,частица мир, то правиш ме много щастлива!:))
Благодаря ти за това!
Благодаря ти и за този нежен благослов! Огромна е силата, ако някой благослови някого в Божието име!
Нека Бог благославя теб и цялото ти семейство!

Наздраве с най-искрящото и пенливо шампанско!:))**
цитирай
76. temenuga - ...Може би не ни е отреден рай на земята...
13.09.2007 12:34
...За да се стремим с душите си към него, усъвършенствайки ги...:)
Хубав ден и на теб!
цитирай
77. mmmmmmmmm - slavei,
13.09.2007 12:35
за твое здраве!:))
цитирай
78. slavei - Благодаря ти, Данче! Благодаря!:)
13.09.2007 12:37
Здраве, любов и благословения, и за теб!
Усмихнат ден!:)
цитирай
79. slavei - Да, Теменуга!
13.09.2007 12:43
Това е и моята философия, но понякога си мисля, че като краен продукт, в резултат на моето поведение и мойте дела, преминавам през ада или пък се чувствам толкова щастлива, все едно съм в рая...
Е, мой предположения и размисли, тъй като - ухо не е чуло, око не е видяло, това, което Бог е приготвил за нас, там горе във Вечността - перефразирах...
Лек да е!:)
цитирай
80. slavei - За наше здраве, Мариянче! За наше...:)*
13.09.2007 12:46
...и за здравето на всички хора по земята!
Без здраве всичко се обезсмисля...
Прегръдки!:))
цитирай
81. annanik - Славейче, "дешево" е ...
13.09.2007 20:58
Славейче, "дешево" е "евтино", а "недешево" няма точна думичка в българския, но не е точно "скъпо". Бих го превела "не е евтинко" :)))

"А всичко хубаво, приятели мои, не се постига лесно" е може би по-точния смислов превод на български.
цитирай
82. zvezdichka - Славейче това е твоят ден
14.09.2007 00:36
и благодарността ти отваря много врати пред теб! Това е особен вид благодат, която ти дава да съпреживяваш всичко, което се допира до душата ти и излита като благоуханни думички, които сърчицето ти ниже като мъниста - искрящи и бликащи!
Бъди щастлива в Любовта, която си познала и която тепърва има да вкусваш и отпиваш, а ведно с нея да се опиваш!
Наздраве и за твое здраве :).
цитирай
83. slavei - "А всичко хубаво, приятели мои, не се постига лесно" ...
14.09.2007 05:03
Наистина е така, Ани! За да постигнем нещо хубаво в живота си, да изградим нещо здраво - каквото и да е то, трябва да се потрудим, трябва преди това да дадем, за да получим, а за това пък ни трябва много любов и търпение, защото, хубавите неща, не стават лесно, ей така, с щракане на пръсти...

Благодаря за превода, Ани! Сега вече го разбрах, а иначе, тъй като не мога да преведа думичката, ми се губеше смисъла на цялото, последно изречение.
Успешен и ползотворен да е деня ти, Ани!:)))
цитирай
84. slavei - Красиво пожелание, Сияйна...:)*
14.09.2007 05:12
Знаеш ли, наистина бих искала, то да се сбъдне - да се опивам от тази Любов и да бъда в нейното присъствие...
Благодаря ти за нежния коментар! Подсилва вълнуващите и красиви емоции, които преживявам тези дни!
Наздраве, Звездичка!:)*
Любовта да грее в сърцето ти!
цитирай
85. buket - бъди
14.09.2007 12:03
Бъди вечно пеещо славейче.
цитирай
86. slavei - buket!
14.09.2007 15:04
С радост и усмивка приемам твоето красиво пожелание! Моля се да се сбъдне!
Благодаря ти, че си тук!:)
цитирай
87. slavei - Криси, нее, не е късно...
14.09.2007 15:09
Винаги, с радост приемам и се радвам на добрите думи, и искрени пожелания, отправени с най-добри чувства към мен!
Благодаря ти за топлото и приятелско отношение, което имаш към мен!
Прегръдки и слънчеви усмивки за теб!:)))

цитирай
88. sunyto - Честит рожден ден!
20.09.2007 08:52
Днешният дъждовен ден
значи твой е ден рожден?
Е,сълзи на радост са това,
майката природа е добра...
Също знак е за това,
че ще ти върви все по вода!


P.S.
Честит рожден ден на патерици!:)Не видях,че е било 11,но въпреки това ще си оставя пожздрава така...няма случайни неща...:)))


цитирай
89. slavei - Съни и аз вярвам, че няма случайни неща!:)
20.09.2007 09:40
И се радвам, че оставяш поздрава, ако го промениш ще ме натъжиш, защото в този му вариант, стихче-пожелание, много му се зарадвах!
Благодаря ти!
Нека и на теб да ти върви по вода!:)))
цитирай
90. alidora - ***
22.09.2007 15:06
Честито, макар и със закъснение!
Ако има нещо по-ценно от здравето и по-красиво
от любовта - нека бъде твое!
цитирай
91. slavei - Бени, страхотно пожелание! Благодаря ти!:)
22.09.2007 23:58
Ще го запомня, миличка! Много ми хареса!
Хубава вечер!:))
цитирай
92. liastovica - ЧЕСТИТ СЛЪНЧЕВ ПРАЗНИК И ОТ ЕДНА ЛЯСТОВИЦА!
09.10.2007 00:19
БЪДИ БЛАГОСЛОВЕНА И ОБИЧАНА КРАСИВА И НЕЖНА ДУША!!! И нека Бог дари те с любовта, здравето и дългия живот - на тез, които имат място в сърцето ти!
цитирай
93. slavei - Разкошен подарък ми направи, Лястовичка!:)*
09.10.2007 00:28
Красива огърлица, изпъстрена с най-прекрасните и чудодейни пожелания!
Сърдечно ти благодаря!:)*
Изобилни благословения и за теб във всичко!
цитирай
94. doka - Хей...миличка...аз май доста позакъснях.....:)))))
12.10.2007 11:01
Но няма да те пропусна,така да знаеш.....:)))))
Какво да ти пожелая...след толкова много прекрасни честитки...съпричастна съм към тях.....и за да не се повтарям...ето и една от
мен - Честит Рожден Ден,cara mia !!! :)))***
Пожелевам ти едни прекрасни очи,които непрекъснато да търсят Господа!!!
Едни силни и здрави нозе,които да следват
Исуса Христа с покорство и постоянство!!!
Едно чисто и любящо сърце,което да Му се
покланя вечно!!!
С много любов от мен - изпращам ти безброй
виртуални прегръдки и целувки!!! :)))***
цитирай
95. doka - :)))))...........пак съм аз........
12.10.2007 11:05
Пропуснах да те поздравя за прекрасното стихче,посветено на твоята майка.....
прекрасно е!!! знаеш ли мила,майките наистина заслужават нашата безрезервна любов и почит!!! Чудесна си!!! :)))
цитирай
96. slavei - Чета...и сълзи замъгляват погледа ми...
12.10.2007 11:56
Толкова силно въздействие оказаха думите ти!
Толкова искреност и чистота носят...и ме докоснаха...силно и дълбоко...
Толкова красиво послание - повярвай ми, мила, досега никой не ми е отправял такова пожелание, особено ми е ценно и мога да кажа, само едно - АМИН!
И благодаря на Бог, че те има и ме срещна с теб!
Благодаря ти, миличка!
Целувам те!::)***
цитирай
97. iliada - Привет ,Славей!
01.03.2008 18:35
Със закъснение разбирам ,че ти просто си една
Дева ,добра с лъчезарна душа!
Красива птица носи тази новина ,че на Земята се роди една жена ,носителка на таланта и добродетелта , на любовта и справедливостта!
Приеми пожеланията ми със закъснение пожеланията ми за здраве и късмет за да бъдеш на следващия си рожден ден все така
оптимиска , разбираща , обичаща и търсеща душа!
Честита Баба Марта !
цитирай
98. slavei - Илиянче...не можеш да си представиш как се чувствам...
01.03.2008 18:54
Развълнувана и със сълзи в очите...
Трогна ме...
Наистина, не знам какво да напиша, освен сърдечно - БЛАГОДАРЯ!
ТИ СИ НЕВЕРОЯТЕН ЧОВЕК!
И аз се радвам, че те срещнах в това пространство!
Топло те прегръщам! :)))***
цитирай
99. cocolina - Щастлива съм, че споделяш радостта си с нас, тук:)
17.03.2008 23:18
И тъй като съм от по-късно регистриралите се, ще ти пожелая цялото щастие и любов на света със закъснение, но искрено:)! Най-големите ми приятелки са родени в твоята декада, и те са Деви, с една дума, хубави хора, от най-хубавите:))))Бъди много обичана! Целувам те!
цитирай
100. slavei - Донче, толкова приятно ме изненада сутринта...трогна ме коментарът ти...:)*
18.03.2008 07:10
Отварям блога и откривам твойте топли думи за мен...какво по-добро начало на днешният ден.
Благодаря ти, миличка! Ти си прекрасен човек!
И аз ще се радвам, да бъда твоя приятелка, макар и виртуална!:)
И аз те прегръщам и те целувам!:)))***
цитирай
101. cocolina - Аз също ще се радвам много да сме приятелки:)))))
18.03.2008 09:37
Прекрасен ден ти желая, и не очаквах че ще го видиш тоя коментар...нали е по-отдавна:) Изненада ме и ти:)!
цитирай
102. slavei - Оооо, мила...всичките си коментари проверявам...:))**
18.03.2008 13:13
Щом е в блога ми няма как да го пропусна...:)
Отговарям на всеки един коментар, защото за мен е ценен всеки мой приятел!
Обичам да изненадвам приятелите си!:)
Радвам се, че успях и теб да изненадам!
Благодаря ти, че се включи на толкова стар постинг!
Зарадва ме...много...
Бъди щастлива и много, много обичана!:)))***
цитирай
103. cocolina - Благодаря ти!!!
18.03.2008 13:57
:)*****
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365504
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28518
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930