Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2007 17:18 - Тъжните очи
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 11161 Коментари: 28 Гласове:
0



Протяжна, дълга, тъжна нощ.
Самотните очи не спят,
напусна ги сънят -
останаха да бдят...
Тъжни мисли обладават
пак сърцето
и обхващат там, където
било е място за
копнежи и мечти,
а сега, уви...
И потекоха кристалните сълзи
по красивите очи.
" Моля те, сърце, недей!
Не говори!
Не казвай колко много те боли!
Моля те, мълчи!
Не страдай, не тъжи
и при теб свобода ще долети,
от болката ще те спаси! "
Но...без думи те говорят -
тъжните, разплакани очи,
колко много...колко много,
сърцето днес тъжи!

image


Тагове:   очи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vasisid7 - Трогна ме!
02.10.2007 18:05
Красиво,молещо,тъжно...
Повикай Вярата!Поздрав!
цитирай
2. buket - *
02.10.2007 19:45
Ще потъгуваме с теб...
цитирай
3. slavei - Тя винаги е до мен, Васи!
02.10.2007 22:39
Загрижеността ти стопли душата ми!
Благодаря ти!
цитирай
4. slavei - Съжалявам, че те натъжих, Букет!
02.10.2007 22:42
Ти си истински приятел...щом можеш да състрадаваш...
Думите ти укрепяват...
Благодаря ти!
цитирай
5. diamant1965 - Защо си тъжно Славейче?!
03.10.2007 00:44
Дано отново слънцето изгрее в душата ти и пресуши сълзите ти!
цитирай
6. slavei - Понякога се случва, Диамантче...
03.10.2007 08:09
Но, знаеш ли, твоето искрено пожелание и загриженост върнаха усмивката ми тази заран!
Благодаря ти, миличка!:)
цитирай
7. mmmmmmmmm - Има такива моменти....
03.10.2007 10:03
Потърпи и "това ще отмине"!
Прегръщам те!
цитирай
8. slavei - Благодаря, Мариянче! Много си мила!
03.10.2007 11:03
Чувствам се уютно в твоята прегръдка!

цитирай
9. ninaantonova - Много е хубаво
03.10.2007 13:50
Защо очите плачат, а сърцето тъжи? Недей, просто се усмихни, живота продължава, нека по пътеката негова вървим.
Усмихни се, не тъжи, уверено към своите мечти крачи.
Между другото много често слушам Клайдерман. Неговата музика ми вдъхва невероятно спокойствие и ми дава криле да полетя. Спокоен ден. Усмивки от мен. Нина
цитирай
10. temenuga - slavei! Аз ще ти кажа: "Позволи на сърцето си да поплаче..."
03.10.2007 17:03
Така ще се пречисти.
Кристално- чистата структура на сълзите всъщност помага на затлачената болка да излезе на душевната повърхност и да се неутрализира - чрез досега със слънцето, огледало се в очите, изплакало същите тези сълзи...
Тогава ще им благодариш дори.
И тъгата ще си тръгне.
Сама. А не изпъдена, не принудена, не отбягвана. Кръговрътът на живота неизменно включва тъгата в цялостния израз на съществуванието.
Важното е да имаш сетивата да я пресътвориш в красота - чиста и съграждаща нови начала...
цитирай
11. anastasiia - Тъжно...да...
03.10.2007 19:26
...но и много красиво... Истинските неща са винаги малко тъжни...
Потъжи си...Нормално е човек да има различни състояния...
Една мила усмивка от мен...
цитирай
12. tedimov - Тъжното е около нас в ежедневието ..........
05.10.2007 10:49
а може и да се мисли и в по благонадеждна посока нали! :)
цитирай
13. zvezdichka - Всеки човек преживява
05.10.2007 12:13
моменти, когато нещо в него се прекършва... Много често чувствителността ни се докосва до места, в които нямаме сила, а сме като едни малки деца, които в такъв момент имат нужда да се сгушат и да си поплачат в прегрътката на своята майка... Та така и ние имаме такива моменти, в които се преосмисляме и поглеждаме от различни ъгли на живота, който ни заобикаля. Но Слава Богу, че живота ни е кръговрат, цикличен и не оставаме дълго в тези състояния, просто защото пожелаваме да излизаме от тях, защото има на кого да се облегнем, имаме подкрепа в лицето на приятел, Любящ Баща, съпруг и т.н...
Така, че дали в радост или в тъга бъди себе си!
цитирай
14. avangardi - Славейче, много е хубаво,
07.10.2007 22:46
но звучи много тъжно. Също като славея, който бил затворен в златна клетка и изпял най-хубавата си предсмъртна песен.
Отварям вратичката - бъди щастлива на свобода!
цитирай
15. slavei - Толкова добре ми подействаха насърчителните ти слова! Благодаря ти, Нина!
08.10.2007 12:16
Много се радвам, че и ти харесваш музиката на Клайдерман!
Завладяваща е...
Прегръдка и усмивки и от мен!:)
цитирай
16. slavei - Позволявам, Теменуга...
08.10.2007 12:29
...винаги " позволявам на сърцето си да поплаче ", винаги, когато то се нуждае от този вид пречистванe...защото то е най-верния ми приятел и преминава заедно с мен през всички ситуации на които го подлагам и въпреки това не се оплаква...
А, що се отнаса до пресътворяването, винаги извличам от ситуациите съответните поуки, колкото и трудни да са те, и знам, че " всичко съдейства за добро на ония, които любят Бога! "
Много ми харесва - ВСИЧКО - не само доброто, но и трудностите, и проблемите, и болката, и страданието - ВСИЧКО ми носи само позитиви...
Знам, осъзнавам, че златното кюлче, ще се превърне в блестяща огърлица, но преди това ще премине през огън...и сълзи...няма друг път...
Искрено ти благодаря за духовната подкрепа!
Идва точно в подходящия момент!
Прегръщам те!:)*
цитирай
17. slavei - Ася!
08.10.2007 12:37
Наистина изпадаме в различни състояния...Така си е..
А твоята мила усмивка, изпратена от сърце за мен, роди нежност и топлина в душата ми!
Благодаря, че си тук с най-топлите думи!:)*
цитирай
18. temenuga - Знаеш ли колко добре те разбирам точно в този момент...
08.10.2007 12:38
Когато писах обръщението си към теб, бях в облачното небе на хипотетичното щастие, за жалост - химерно и нетрайно. Но толкова болка е минала през мен, че винаги, неотменно, я пазя като усещане и никога не си позволявам да се главозамая, а и толкова малко са били щастливи късове душевно спокойствие в живота ми...
Сега и моите очи са тъжни. Но съм подготвена да мина през това. Сълзите не ми тежат, напротив. Пречистват ме и ми носят нежно-мъдри послания...
Да, и в болката има позитиви, права си!
И аз ти благодаря за възможността да не се чувствам сама в моята болка!
И те прегръщам - толкова е хубаво, че има души, които разбират - вътрешните ти пространства - озарени или помрачени, временно...
цитирай
19. slavei - Разбира се, tedimov...
08.10.2007 12:44
...че позитивните мисли и позитивно изречените слова винаги са за предпочитане, защото съм наясно, че това, което е в ума ни, това и изричаме, а от това, което изричаме се определя нашето битие - или още по ясно да го напиша: " От думите си ще бъдеш осъден и от думите си ще бъдеш оправдан! "
Приятно ми е, че си тук!
И благодаря за подкрепата!:)
цитирай
20. slavei - Да, Сияйна!
08.10.2007 13:00
Да, миличка...всеки човек преживява свойте кризисни моменти...
И аз наистина се радвам, че има при кого да отида, да изплача сърцето си, и да разтоваря тежката, непосилна за мойте крехки рамене раница...
С радост я оставям при моя небесен Баща и това е най-голямата ми радост, насърчение, ободряване и благословение...времето, прекарано с Него, отнема сълзите, болката в сърцето ми, усмихва ме...и Звездичка, това не е нещо, което някой друг е споделил с мен, а лично мой незабравими преживявания...
И, трябва да ти кажа, че и в реалния живот, и тук във виртуалното пространство, навсякъде съм себе си - без маска и без грим...истинска...
Много ме зарадва с коментара си, Сияйна!
Сърдечно ти благодаря!:)*
цитирай
21. slavei - Да, avangardi! Тъжно звучи стиха...
08.10.2007 13:18
...но когато го написах, такова беше и състоянието на духовния ми човек...много тъжно, а ти сама знаеш, че " весело сърце, прави засмяно лице ", а когато сърцето е тъжно, болката прелива и не можеш да я спреш...
Благодаря ти за свободата! Ти си прекрасен човек!

А сега ти дължа едно извинение, и те моля да ме извиниш, не успях да отговоря на едно твое съобщение, ако ми позволиш сега ще го сторя - не само, че не се сърдя, но се радвам и е чест за мен, че си открила нещо добро и си харесала мой стихове, още повече, ти си толкова коректна и етична - публикувайки даден стих, винаги посочваш автора на стиха!
Благодаря ти!
Бъди благословена!:)*
цитирай
22. slavei - Знам, Теменуга...
08.10.2007 13:56
Всъщност усещам, ти винаги толкова добре си ме разбирала...не рядко коментарите ти съвпадат с мойте собствени мисли...не знам, точно какво е, но със сигурност знам, че няма случайни неща...:)
Знаеш ли, не искам да си тъжна, защото тъгата е породена от скрита болка в сърцето, а е толкова хубаво да си радостна и щастлива, но за съжаление, преминаваме и през пътя на страданието...
Де да можехме да го избегнем...
Не, не си сама, мила, с теб съм и ще отправям нежни и положителни мисли и за теб, и за всички хора в този свят, които страдат...
Нека всички бъдем щастливи...
Радвам се, че се отби и днес!:))**
цитирай
23. zvezdichka - Да мила...
10.10.2007 00:30
В това и намираме удовлетворение - да бъдем себе си - "без маска и без грим...истинска.." Колко хубаво звучи само думичката "истинска". Някои думи носят такава звънливост себе си и са на изчезване май или по скоро са загубили своя смисъл...
Спокойна нощ ти желая!
цитирай
24. slavei - Благодаря за тези топли думи, Звездичка!
10.10.2007 17:14
Благодаря!
Спокойна вечер и на теб!
цитирай
25. doka - Мило Славейче.....
14.10.2007 20:08
много хубаво стихотворение си написала -
чисто,истинско.....И сега,когато го чета,си спомням за моментите,в които и аз самата съм се чувствала така,понякога.....така,че мила,много,много добре те разбирам!Но знаеш ли,след това си състояние,излизам по-силна...защото знам,че Господ Е бил с мен и ми Е помогнал да премина,и точно в този момент ме Е държал в обятията Си с много нежност и любов...и на другия ден...през целият ден...душата ми пее и ликува в Господа...е това ме зарежда с нова сила...,така че,миличка...мога да ти кажа само - Дерзай!..." ...така ставаме повече от победители...",и както казва Исус(по-нататък))...
" Аз победих света...",...защото "...света имаме скръб"...но чрез Исуса Христа-нашия Господ,можем ...всичко...! Бог да те благослови! KISS :)*
цитирай
26. slavei - Дока!
15.10.2007 13:35
Благодаря за духовната подкрепа, мила!:)*
Да, победители сме и аз не се съмнавам в това, защото Исус победи!
Ето част от един мой стих, който още никъде не съм публикувала до този момент:

Не се съмнявай, ще победиш,
щом меча на Духа държиш,
че Господ вече победи и
победата на нас дари!
Бъди благословена и ти!:))**

цитирай
27. doka - Хей,Славейче.....
15.10.2007 15:27
това стихче е страхотно!!! Много ми хареса и много ме насърчи!!! Знаеш ли ,какво направих...,
преписах си го,за да ми бъде под ръка,за в дни,когато имам изпитания...! Благодаря ти,мила! :)* Желая ти прекрасен ден! :)*
цитирай
28. slavei - Мила...
15.10.2007 20:06
Радваш ме със думите си и ми е приятно, че хареса стихчето, но ти пожелавам да нямаш изпитания, а да си го четеш, в дни на радост и хармония...
Прекрасна вечер ти желая!:))*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366081
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930