Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2007 22:10 - Пробуждане
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 2267 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.10.2007 22:36


Смъртта настъпва неизбежно
и никога не е желана тя,
но свършат ли се дните преброени -
заминаваме си ние от света.

А тук - животът продължава
със свойте радост, болки и скърби,
но не ни е жал тогава,
че далече сме от тези тегоби.

И как ли сме живели -
животът си ще видим като филм.
Добри ли, лоши ли сме били,
ще разберем, изправени пред
                                    Всемогъщий Властелин!
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doka - Привет миличка! :)*
15.10.2007 00:56
Поздравявам те чудесното стихотворение!
Много ми харесва!Сега,когато го чета,си спомних куплетче от една песен (от голямите песнарки-много я обичам), -
"...когато дойде и за мен призовка от Отца,
къде ще ида в онзи ден,туй зная отсега..."!
И както отбелязваш -
"А тук - животът продължава
със свойте радост, болки и скърби,
но не ни е жал тогава,
че далече сме от тези тегоби"!
Така е,права си Славейче,защото ние като християни не бива да се страхуваме от смъртта!И още една песен изплува сега - тази - " Моята молитва"(пак от голямите..,много я обичам и нея),защото често казвам на Господа,че " ...когато стана жител на невидимия град,ще Го хваля непрестанно,със
небесна благадат(с музикални инструменти...
:)))...)!И знаеш ли какво си мисля още...аз искам да видя(тогава),само хубавите неща от моя живот...като силно вярвам,че Бог ми Е простил греховете(за които съм се разкаяла досега),като искрено се надявам,да не виждам никога моменти от живота си,за които не искам да си спомням...
Лека и спокойна нощ,мила! :)*
цитирай
2. slavei - Дока!
15.10.2007 13:53
Аз също харесвам - Моята молитва, чудесна песен и текст, и музика: " Във борбата дай ми сили, вярата ми умножи..." и т. н. и т. н.
Знаеш ли...истината е, че не знам какво ще видим в оня ден, това, което със сигурност знам е, че ще дадем отчет за свойте дела...
Затова нека са пълни с любов сърцата ни сега, за да не се срамуваме тогава...в оня ден...

Ето виж това, ако имаш време:

http://slavei.blog.bg/viewpost.php?id=12268
Ползотворен и благословен да е денят ти!:))**
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365132
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28518
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930