Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 12:00 - Видео: Животворна Светлина
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 5691 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 05.01.2008 11:26




Днес получих красив подарък от любим за мен човек!
Моят син много ме зарадва с първия клип, който създаде по мой стих - " Животворна Светлина! "
Искам да споделя с вас радостта, която прелива от сърцето ми и да ви пожелая с този клип - добро настроение, хармония и красота във вас самите, във вашия вътрешен свят, и във взаимоотношенията с хората около вас...
Радост и веселие в сърцата, и трептяща от вълшебства усмивка на лицата...
Нека предстоящата седмица бъде слънчева, усмихната, ползотворна и благословена за всички вас, приятели!

А на теб, сине мой, сърдечно ти благодаря!
Правиш ме много щастлива!
Обичам те!



Тагове:   светлина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anabel4o - Поздравявам теб и сина ти за прек...
27.11.2007 12:25
Поздравявам теб и сина ти за прекрасния клип! Желая ти и още по-хубави :)
цитирай
2. slavei - Много се радвам, че хареса клипа, Анабелчо!
27.11.2007 12:36
Благодаря ти!
Следващият клип ще бъде изцяло мое творение...:)))
Радост и любов ти пожелавам!:))
цитирай
3. postcardsavangard - Наистина животворна светлина
27.11.2007 14:15
за душата!
Бог да бди над вас двамата със сина ти!
Чудесен клип, съчетание на музика, слова и природа!
цитирай
4. slavei - Думите ти като нежен сноп небесна Светлина...
27.11.2007 14:30
...озариха душата ми...
Благодаря ти, Иле!
Бог да благослови и теб!:)
цитирай
5. melsun - Разкошно е!:)))
27.11.2007 14:37
Браво на вас!:))))
цитирай
6. eien - Чудесни сте!
27.11.2007 14:39
И да продължавате да изненадвате така близките и всички, които ви се радват!
цитирай
7. doka - Хей.....cara mia..... !!! :)))
27.11.2007 14:48
Този клип е....страхотен.... супеееррр!!! :)))
Прекрасен текст...,музика...,картина...,всичко това...в синхрон.....въздействието е просто...
невероятно...много силно...и докосва душата...дълбоко...!!! Благодаря ти,миличка...
че споделяш тази радост с нас...!!! Благодаря и на твоя син!!! :) Много,много ми хареса...!!!
Щастие и любов,да има винаги в твоя дом!!!
С нетърпение очаквам и твоето творение! :)))
Изпращам ти много прегръдки и целувки!:))**
цитирай
8. injnina - Pozdravi!
27.11.2007 15:10
Za nai-shastlivata maika!
Prekrasno e!
цитирай
9. slavei - Мелс, благодаря ти!:)
27.11.2007 16:11
Чувствам се страхотно от твоята похвала!:)))
Означава много за мен!
Целувки за теб!:)**
цитирай
10. slavei - eien...превзе ме...:))
27.11.2007 16:14
...с това - " Чудесни сте! "
...направо ме превзе...:))
Благодаря ти за красивото пожелание!
Приятно ми е, че си в блога ми!
Усмивки слънчеви за теб!:)))
цитирай
11. slavei - Хей, cara mia...:)*
27.11.2007 16:19
Твойте подаръци днес за мен са толкова много, че ме правиш радостна и щастлива!
Благодаря ти за всичко, миличка!
Всички небесни благословения да се изсипят върху целият ти дом...
Много целувки и от мен!:)****
цитирай
12. slavei - Толкова ме развълнува...
27.11.2007 16:22
твоят поздрав, Нина!
Истински и от сърце...
Благодаря ти!:)
Благословена бъди във всичко!:)
цитирай
13. anastasiia - Толкова възвисена се почувствах!:)))
27.11.2007 18:35
Толкова много светлина струи от вашето творение...
И стиховете, и музиката, и визията, всичко е в едно дихание...
...Докоснато от Бог... Почувствах го...
Прегръщам те!:)
цитирай
14. slavei - Като нежен благослов твойте думи озариха всичко в мен, мила Ася!
27.11.2007 19:10
Щастлива съм, че нашето творение ти въздейства по специален начин и те пренесе в един неземно красив свят, далеч от условности, предразсъдъци, шаблони...макар и само за един кратък Миг...светът, където обитават светлите същества...
Топла прегръдка и много усмивки за теб!:)))

цитирай
15. enjoy6 - Прекрасен стих,
27.11.2007 19:39
а клипчето му придава красива завършеност!
Благодаря, почувствах голямо спокойствие гледайки го!
Бъдете живи и здрави и много щастливи с твоя син!М.
цитирай
16. slavei - Вълна от нежна топлина обви сърцето ми...
27.11.2007 19:50
...и красива усмивка трепти на устните ми от твойте топли слова!
Ако знаеш колко добре се почувствах от факта, че клипчето ти е донесло спокойствие...
Много се радвам за това, скъпа Мина!:)
Благодаря ти за всичко!
Здраве, щастие и благословения за теб!:)
цитирай
17. lilavka - ***
27.11.2007 23:13
Страхотен е !!! - Поздрави и на двамата ... :))
цитирай
18. slavei - Благодаря, Лилавка!
28.11.2007 00:04
Радва ме високата ти оценка!
Приятно ми е, че си тук!:)))
цитирай
19. zari - Благородно Ви завиждам!
28.11.2007 05:48
Какво благословение да имате син, с когото живеет в разбирателство и в Божията закрила и любов.
Много, много радости и успехи занапред!
цитирай
20. ninaantonova - Твоята огромна радост стопли и моето сърце
28.11.2007 06:32
Няма нищо по-хубаво от стремежа и желането да доставиш радост на близките си хора, а още по-красиво е, когато е споделена тази радост с другите около тях. Благодаря ти, че ме направи съпричастна с твоята радост. Да ти е жив и здрав синът ти и много да те радва, нека Светлина строи от теб, за да огрява и стопля нашите сърца. Целувки от мен и хубав ден. Нина
цитирай
21. slavei - Зари! Трогна ме коментарът Ви!
28.11.2007 09:03
Да! Нашият син е най-голямото благословение в живота ни и ние го осъзнаваме!
От сърце благодарим за огромния Дар, с който Бог ни е благословил, тук на тази земя!
Зари, имаме ли Христовата любов и любовта на тези, които обичаме...какво друго ни е нужно...
Останалото е суета на суетите...

И на вас пожелавам - разбирателство, единодушие и единомислие в Божията любов!:)
цитирай
22. slavei - Ти си истински приятел, Нинче!:)*
28.11.2007 09:09
Защото истинските приятели за мен са тези, които не само в трудни мигове ще ме подкрепят, но и с истинска, неподправена радост ще съпреживяват мойте щастливи мигове и успехи!
Колко е хубаво, че взаимно си доставяме радост!
И аз ти благодаря, че дарявайки ми този твой коментар, ти ми даряваш и много радост в това свежо и прекрасно утро!:)
Благодаря ти, мила!
Красив и пълен с успехи да е твоя ден!:))*
цитирай
23. yuliya2006 - Слав, радвам се че твоето момче е ...
29.11.2007 09:11
Слав, радвам се че твоето момче е приело харизмата ти. На светъл търсещ човек, без високомерие и много надежда за доброта. Радвам се на двамата и ви желая радост, веселие и огромен успех за следващи подаръци!
с обич твоя ДЖУЛИ
цитирай
24. slavei - Джули!
29.11.2007 10:53
Толкова красиви слова си ни написала!
Ще ти призная нещо, мила...не зная дали съм харизматична личност, поне аз самата не го осъзнавам, но това, което с кристална яснота съзнавам, е че Пътят, който съм открила и който искам да следвам е точно този - Пътят на Светлината, смирението, Любовта - Божествения Път...
Благодаря ти за този окриляващ душата коментар, мила!
С много усмивки, любов, топлина да е изпълнен всеки твой ден!:)
Топло те прегръщам!:))**
цитирай
25. temenuga - Една истинна майчина изповед...
29.11.2007 18:15
...въплътила Божествената любов, озарила всеки кът на човешкото сърце...
Благословени да сте и двамата - вие преливате, като скачени съдове, любовта един в друг.
И съграждате нови начала - на взаимосподеленост, искрена отдаденост, красиво човешко съществувание, съизмеримо с Божествените канони...
цитирай
26. slavei - Ооо, Нуше...благодаря ти!:)
30.11.2007 11:09
Майчиното ми сърце тупти радостно и щастливо в унисон с твойте нежно-пърхащи и завладяващи слова, излетели от най-дълбинните селения на твоето красиво и голямо сърце, излъчващо на вълните на добротата, светлината и любовта...
Желая ти, миличка, най-искрено, проявленията на тази любов, да са основополагщи във всеки един аспект от живота ти...и той да бъде занапред нескончаем низ от вълнуващи и неповторими преживявания!
Сърдечна прегръдка за теб!:))**
цитирай
27. temenuga - Благодаря ти, slavei!
30.11.2007 16:40
Дано...Дано се осъществят красиво-истинно-добронамернетите ти пожелания! Не знам какво е сърцето ми, погледнато отстрани, но знам, че е препълнено с обич, макар и в чисто интимен план е винаги несподелена...Вярвам, че в всеобхватно човешки е усетена и оценена...
Прегръдка и за теб - приятелска и духовно-съратническа!
цитирай
28. slavei - Зарадва ме приятелската ти прегръдка!
30.11.2007 18:34
Благодаря ти, Нуша!:)))*
цитирай
29. анонимен - душата ми благодари! дани ан
08.03.2008 17:38
Божетвена чистота,красота и сила струят от творбите,Ви!Неземно запленяващи и освобождаващи духа от оковите на материалното в които сами се впрягаме!По толкова изящен начин напомнят на душите ни кои сме всъщност!Прекрасно!Бог за пореден път е намерил посланник ,за безграничната си liubov !
цитирай
30. slavei - Анонимен...Развълнувахте ме...
08.03.2008 20:49
Не знам как да отговоря на толкова окриляващ душата ми коментар...
Това, което ще кажа е:
Смирено Ви благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365830
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930