Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2008 02:33 - Мирна и щастлива!
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 6644 Коментари: 39 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2008 04:27




  Мирна и щастлива


Сред искрящи фойерверки и звезди,

сред шампанско и приятели добри
и наздравици в среднощен час,
часовникът удари дванайсетият час!

Нова година е вече дошла!
Пълна със радост, със зрели жита!
Нека да светят сияйни лица
с много усмивки, с радост в сърца!

Нови надежди, нова любов,
нови копнежи, нов нежен зов
и мир на земята, да топлят сърцата
ярко да грее слънце в душата!

image

Честита Новата 2008 година!


Да е мирна, благодатна!

Да бъде животворно всяко ново начало!
Да бъде пълен с любов и радости всеки нов ден!
Пълна с обич и благости всяка изречена дума!
Да се радвате на топлина и уют в домовете си, на добри и верни приятели, които да ви подкрепят в трудните и да съпреживяват с вас, радостните мигове от живота ви!
Да преизобилстват с нежност сърцата ви!
И ще изневеря на себе си, ако не ви пожелая:
" Господ да те благослови и да те упази,
Господ да осияе с лицето си над тебе
и да ти покаже милост!
Господ да издигне лицето си над тебе
и да ти даде мир! "

image



Тагове:   Мирна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doka - Хей....Пепи.....
01.01.2008 06:00
.....Благодаря, cara mia .....за страхотния пост
......и за чудесните пожелания....!!! :)))
.... И за прекрасното стихче... !!! :)))
На тях мога да кажа само - АМИН !!!!!!!!!!!!!
Честита Нова Година,и на теб,миличка...!!! :)))
И моят поздрав към теб... е ... -
" Госрод,Той Е,Който ходи пред тебе,
Той ще бъде с тебе;
не ще отстъпи от тебе нито ще те остави;
не бой се,нито се страхувай " !!!
Второзаконие 31:8
Мир...благодат...любов...щастие...здраве...и всичко онова...за което бленува сърцето ти
...и копнее душата ти......да ти донесе...
Новата 2008 година...!!! :)))
Желая ти го от сърце...!!! :)))
Една голяяяяяма прегръдка от мен!!! KISS :)))
цитирай
2. avangardi - Честита Новата 2008 година!
01.01.2008 09:26
И не мога да отговоря по-добре на тези пожелания от стиховете на М.Башева и изпети в песен!!!
----------
Дано, дано

Ако до всяко добро същество
застане поне още едно,
ех, ще започне такъв живот,
че само си викам "Дано".

Ако към тия две същества,
прибавиш и още две,
ти знаеш ли колко прави това?
Най-малко хиляда и две.

Припев:
Дано, дано, дано, дано, дано, дано,
до всяко добро същество застане поне още едно,
тогава, тогава, предвиждам такъв живот,
че само си викам "Дано".

Тогава престава да те е страх
и от страха те е срам,
щом има някой с теб, с мен и с тях,
щом няма никой сам.

Щом ти е трудно не се колебай,
не страдай току-така,
ела приятел и лапата дай,
аз ще ти дам ръка.

Припев(х2):
Дано, дано, дано, дано, дано, дано,
до всяко добро същество застане поне още едно,
тогава, тогава, предвиждам такъв живот,
че само си викам "Дано, дано, дано".

вокал Богдана Карадочева
м.ар.Стефан Димитров, т.Миряна Башева
---------------------
Бъдете благословени slavei и doka! Да се преумножат в хиляди пъти към вас добрите пожелания!
цитирай
3. slavei - Дани...:)))
01.01.2008 09:56
Благодаря ти, миличка!
Като бисерна огърлица, светеща и искряща си наредила вълнуващи слова в най-красивите пожелания...
Невероятно красива огърлица се е получила и аз искрено ти благодаря за нея...:)))
Честита и на теб, и твойте любими хора!
Изобилни благословения да се сипят над твоя дом!
Топла прегръдка и целувки за теб!:))***
цитирай
4. slavei - Иле, най-сърдечно ти благодаря за поздрава!:)))
01.01.2008 10:01
Това е моя много, много любима песен!:)
Знаеш ли, и аз се присъединявам към текста на тази невероятна песен и си пожелавам, през тази година добрите хора да се умножават...:)
Честита и на теб, Иле!
Да си жива и здрава, и да срещаш само добри същества по житейския си път!
Сърдечна приятелска прегръдка и много усмивки за теб, мила!:))*
цитирай
5. anabel4o - Много мир и хармония и на теб желая! ...
01.01.2008 12:11
Много мир и хармония и на теб желая! Запази красивата си душа и радвай хората, които те обичат!
цитирай
6. slavei - Благодаря, Анабелчо!
01.01.2008 12:43
Знаеш ли, как ме зарадва с твоя коментар...толкова красиви думи си ми написал...признателна съм ти...
И ти изпращам мойте най-светли и чисти мисли и пожелания!
Бъди благословен във всичко!:)))
цитирай
7. vasisid7 - ЧНГ
01.01.2008 13:02
Да бъде Мир,Светлина и Любов!
цитирай
8. анонимен - Да е
01.01.2008 14:24
ЧЕСТИТА НОВАТА ГОДИНА!
ЗДРАВЕ, РАДОСТ, ЩАСТИЕ ДА ИМА!
цитирай
9. annanik - Честита Нова година! Амин на в...
01.01.2008 14:26
Честита Нова година!
Амин на всички разкошни пожелания! Нека да бъдат изобилно и преизобилно!
Бъдете благословени!
цитирай
10. yuliya2006 - Слав да е мирна, плодородна, добра, ...
01.01.2008 15:25
Слав да е мирна, плодородна, добра,да сме заедно когато някой е в беда,.Да не се разделеме на класи,етност,години.Да бъдем равни духовно макар различни!
с обич ДЖУЛИ
цитирай
11. slavei - Да бъде, Васи!:)
01.01.2008 15:36
Красиви пожелания от красива душа!
Нека да се сбъднат в живота ти в пълнота!
Радвам се, че си тук, мила!:)))
цитирай
12. slavei - Ани, благодаря ти!
01.01.2008 15:39
Толкова е ценно твоето пожелание!
Наистина нямаме ли здраве, всичко друго се обезсмисля...и радостта я няма...
От собствен опит го разбрах!
Приятно ми е, че си тук!:)))
цитирай
13. slavei - Ани!:)*
01.01.2008 15:42
Най-сърдечно благодаря за твоя нежен благослов!
Като нежна утринна зора, като кристални капчици роса, освежи душата ми!
Благодаря ти, миличка!
Всички проблеми да останат в старата ти пожелавам!:)))
цитирай
14. slavei - Джули!
01.01.2008 15:48
Развълнува ме и силно ме впечатли пожеланието ти!
На такова невероятно пожелание, единственото, което мога да добавя е - АМИН!
Нека ни изпълва Божията любов, защото само Тя е в състояние да ни обедини, независимо от пол, принадлежност, социален статус...
Още веднъж казвам: Да бъде!:)*
С обич!:)))
цитирай
15. merita - Бъди здрава и нека Божиите благо...
01.01.2008 22:12
Бъди здрава и нека Божиите благословии са върху теб и семейството ти мила Пепи!
Дано всички твои желания бъдат сбъднати!
Ти си много мил и деликатен човек и затова се радвам на твоето приятелство.Продължавай да бъдеш така добра и в писането !
Поздрав!
цитирай
16. temenuga - Да е истински озарена от Божествената любов новата 2008-а!
02.01.2008 13:49
Да съхраниш искрата в себе си, която те изпълва с пламъка на Надеждата, Добротата, Смирението, Вярата!
цитирай
17. slavei - Дълбоко ме развълнува, Мери!
02.01.2008 19:41
Толкова топли и красиви слова и пожелания си ми отправила! Трогна ме!
Още повече, че те познавам и знам, че всяка изречена от теб дума е истинска, и това наистина много ме радва!
Благодаря ти, мила!
Щастлива съм, че те познавам и че мога да съм твоя приятелка!:))
цитирай
18. slavei - Нуша, прекрасно пожелание! Благодаря ти!:)
02.01.2008 19:50
Какво по-добро и по-красиво от това Божията любов да озарява със сиянието си всяка една наша година, всеки един наш миг, всяка една наша мисъл...то тогава не се и съмнявам, светът непременно ще бъде по-добър...
А, само една извисена душа, докоснала се до тези висоти и докосната от свише, е в състояние да отправи такова неземно пожелание...идващо от небесните селения...
Благословения за теб през новата 2008 г.!:))
цитирай
19. temenuga - За пореден път ме трогваш, slavei!
02.01.2008 23:23
Не претендирам да съм докосната свише, обикновена човешка душа съм, но с респект и благоговение пред Божественото... Написах това, което почувствах!
Нека благословът, отправен към мен, бъде и за теб - като небесна ласка!)))
цитирай
20. slavei - Нуша!:)
03.01.2008 02:36
Знаеш ли до какви изводи съм достигнала, наблюдавайки хората, че истинските Човеци - не изискват, не претендират - те просто са такива, Истински, именно, защото благоговеят и имат респект от Бога, а Той от своя страна ги дарява със смирение и мъдрост.
Това е духовен принцип, мила!
Защото:
" Страхът от Господа е възпитание в мъдрост, И смирението предшествува славата."
и още:
"Страхът от Господа спомага към живот; Който го има ще си ляга наситен и не ще срещне зло."
Благодаря ти за нежния благослов, много точно си го определила - наистина е като " ласка "- всекидневно ме крепи и направлява за достоен и красив живот!
Спокойна нощ!:)
цитирай
21. eien - Коментар 20: Докосна сърцето ми.
03.01.2008 10:42
Толкова Ви се радвам! Само така! Напред с Бога!
цитирай
22. shania16 - ще кажа само АМИН
03.01.2008 14:27
след толкова хубави пожелания!
Остани си с чистите помисли и добро сърце!
цитирай
23. slavei - Благодаря, eien!
03.01.2008 17:19
Радваме единомислието и подкрепата Ви!:)
цитирай
24. slavei - Благодаря, Юлия!
03.01.2008 17:22
Страхотно пожелание - нека останем с чисти помисли и чисти сърца, защото: " Само чистите по сърце, ще видят Бога! "
Усмивки-снежни!:)))
цитирай
25. wildroses - "Нови надежди, нова любов, ...
03.01.2008 19:25
"Нови надежди, нова любов,
нови копнежи, нов нежен зов
и мир на земята, да топлят сърцата
ярко да грее слънце в душата!"
Благодаря ти, слънчева душа! Обновление като това е най-жизнерадостното начало не само на годината, но и на изгряващото Слънце в душата днес и всеки ден! ;)
"Да бъде животворно всяко ново начало!
Да бъде пълен с любов и радости всеки нов ден!"
Да бъде!
Бъди и ти все така даряваща надежда, нежен зов и благодатен повик!
Безброй розови усмивки, Славейче! :))))).......
цитирай
26. eraklia - Честита нова година!
03.01.2008 20:05
Много щасти е и здраве пожелавам!
цитирай
27. enjoy6 - Честита и много щастлива 2008 година!
03.01.2008 20:37
Нека дните ти бъдат изпълнени с доброта и много усмивки!
цитирай
28. ninaantonova - Честита Нова година
04.01.2008 08:43
Нека бъде благословена за теб и семейството ти. Нека Бог те пази, много здраве, радост, усмивки, и само хубави неща да ти се случват през тази година. Нека бъдем заедно и си помагаме в трудни моменти, за станем по-добри и състрадателни, да бъдем Човеци. Нежни и топли прегръдки Славейче. Добър ден. Нина
цитирай
29. slavei - Царице моя, безброй слънчево-снежни усмивки и за теб, миличка!:))*
04.01.2008 12:36
Толкова топъл и мил коментар си ми написала! Трогна ме!
Сърдечно ти благодаря!
Бъди благословена!:))***
цитирай
30. slavei - eraklia!
04.01.2008 12:38
Любов, здраве и творческо вдъхновение да се сипят над теб!
Бъди много щастлива!:)))
цитирай
31. slavei - enjoy6, ах, как се нуждаем от вяра и доброта....:)
04.01.2008 12:41
Толкова истинско и искрено пожелание си ми отправила...
Дано да се сбъдне!
Благодаря ти!
Щедри благословения и за теб, през всеки един миг от живота ти!:)))
цитирай
32. slavei - Белокрили Ветрогон, усмихна ме твоето пожелание...:)*
04.01.2008 12:45
...и много ме зарадва...нестандартно е...и много красиво...:)
На теб пожелавам по 2008 умножено хилядократно от всичко, да се завърне при твоята чистосърдечна и светла душа!:)))
цитирай
33. slavei - Нинче! Прекрасна си!:)
04.01.2008 12:49
Всяко едно от твойте пожелания докосна сърцето ми!
Изречено е и отправено към мен с любов и обич! Чувствам го!
И много ти благодаря, че те има, че те срещнах в това блог пространство!:)
Ти си невероятен Човек!
Бог да те благослови във всичко!
цитирай
34. zari - Всички красиви пожелания са вече отправени,
04.01.2008 15:43
за мен остава най-скромното- БЪДЕТЕ ИСТИНСКА И ПРЕЗ ТАЗИ ГОДИНА!
цитирай
35. iliada - ПРИЕМИ И ОЩЕ ЕДНО СКРОМНО ПОЖЕЛАНИЕ
04.01.2008 18:25
ПОЖЕЛАНИЯТА който са от сърце дадени винаги стоплят човешкото сърце и дават кураж на притежателя му да върви по избрания път.Никога не са излишни и винаги ни радват,затова приеми от мен пожелания за много положителни емоции ,сред добри приятели ,гушната под крилото на творческата муза.
цитирай
36. mmmmmmmmm - Много щастлива
04.01.2008 20:18
и добра година!:))
цитирай
37. slavei - zari, много ценно пожелание - Истинска и Скромна! Благодаря Ви!
05.01.2008 09:31
Това е " рецептата ", за да имам мир и покой на душата си, т. е. да бъда щастлива!
Кратко, но богато със смисъл и съдържание, пожелание, точно в духа на мъдрост и истина, преминаващи през Библията, а именно - Истината и Скромността са неделими...
Истинските неща, Истинските хора винаги са скромни! Пример за това ни дава самият Исус Христос - Истинен и Скромен, смирен...
" Аз съм Пътят, Истината и Живота! "
и
" ...Научете се от Мене, защото съм смирен и кротък на сърце, и ще намерите покой на душите си! " - Матей 11 : 29 ст.
цитирай
38. slavei - Много ти благодаря, Илиада!:)
05.01.2008 09:44
Наистина добрите пожелания окриляват!
А, идващи и от добри приятели са незаменими, защото в думите, наистина се крие огромна сила...
Стопли ме коментарът ти, а това " гушната под крилото на творческата муза.", силно ме впечатли!:))
Ще го запомня!:)
Благодатна 2008 година!:)))
цитирай
39. slavei - Сърдечно ти благодаря, Мариянче!:)*
05.01.2008 09:48
Нека всеки един ден от тази година, сбъдва по една твоя мечта красива!
Бъди щастлива!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366375
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930