Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 02:22 - Благовещение
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 5339 Коментари: 10 Гласове:
0



image

Днес е Благовещение!
На този ден, ангел от Господа, дойде при Мария, майката на Исус и й донесе вестта за идването на света на дългоочакваният Месия!

"А в шестият месец ( от бременността на Елисавета, сродница на Мария )ангел Гавриил бе изпратен от Бога в галилейския град, наречен Назарет,
при една вдовица, сгодена за мъж  на име Йосиф от Давидовият дом, а името на девицата бе Мария.
И като дойде ангелът при нея, рече: " Здравей, благодатна! Господ е с тебе, благословена си ти между жените."
А тя много се смути от думите му и в недоумение беше, какъв ли ще бъде тоя поздрав.
И ангелът й рече: " Не бой се, Марийо, защото си придобила Божието благоволение.
И ето, ще зачнеш в утробата си, и ще родиш син, Когото ще наречеш Исус.
Той ще бъде велик и ще се нарече - Син на Всевишния, и Господ Бог ще Му даде престола на баща Му Давида. Ще царува над Якововия дом и царството Му не ще има край."
А Мария рече на ангела: " Как ще бъде това, тъй като мъж не познавам? "
И ангелът в отговор й рече: " Святият Дух ще дойде върху ти и силата на Всевишния ще те осени, затуй и святото Онова, Което ще се роди от тебе, ще се нарече Божий Син.
И ето, твоята сродница Елисавета, и тя в старините си е зачнала син, и това е шестият месец за нея, която се казваше неплодна."
Защото за Бога няма невъзможно нещо.
И Мария рече: " Ето Господната слугиня, нека ми бъде , според както си казал. " 
И ангелът си отиде от нея!
И Мария каза: " Величае душата ми Господа и зарадва се духът ми в Господа Спасителя мой. " Амин
                                                                                                     Евангелие от Лука 1: 26-39 ст и 46, 47 ст. 

Да благодарим на Бог, за неговият промисъл за спасението на безценните ни души!
Да Му благодарим, че Той толкова възлюби света, че изпрати единственият си син Син да спаси цялото човечество!
Да Му благодарим че не Го пожали, но Го пожертва и с това ни подари вечен живот!
Да благодарим на Исус, че изработи нашето спасение, там на Кръста и победи смъртта и ада.
И ние заедно с Него днес сме победители,
защото Той вече победи и победата на нас дари!
Благодаря Ти, Господи!
Благодаря за огромната любов и милост към нас - грешните човеци!

image



Тагове:   Благовещение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ninaantonova - Честит празник мило Славейче!
25.03.2008 07:49
С цялата си любов ти пожелавам мир и спокойствие на душата, много здраве, слънчеви и светли дни, Любов да искри от очите ти и топлина от сърцето ти. Бог да е с теб и да пази семейството ти и всички твои близки. Мир да има на земята и по малко лоши дни за хората.
Бъди благословена. Амин. Целувки и нежни прегръдки ти дарявам. Слънчев и спокоен ден изпълнен с много красота и нежност ти желая. :)
цитирай
2. slavei - Честит празник, Нинче!
25.03.2008 08:05
Вярвам, че искрените пожелания, отправени с любов са като благоуханна молитва пред Бог и съпътстват този към когото са отправени!
Аз ти благодаря от цялото си сърце за цялата любов, която изпращаш към мен.
Знам, че ти си такава душа - нежна и обичаща...
Затова моля Бог да те дари с изобилни благословения теб и цялото ти семейство!
Много целувки и топли прегръдки за теб!:)
цитирай
3. bizcocho - 4estit praznik:)dnes se qde i ze...
25.03.2008 11:01
4estit praznik:)dnes se qde i zeleno:)i tova smqtam da go spazq:)
цитирай
4. slavei - Честит празник, bizcocho!
25.03.2008 13:06
Благите вести да летят към теб всеки ден!:))
цитирай
5. avangardi - Честит празник, Славейче!
25.03.2008 15:05
Нека се поздравим с големият християнски празник Благовещение!
Благовещение e празник за всички християни независимо от традицията и църквата, към която принадлежат (православие, католицизъм, протестантство) и едно от най-големите тайнства в християнството. Благата вест за раждането на Спасителят на човечеството.
-----------------------------

БЛАГОВЕЩЕНИЕ

Думите на ангела

Райнер Мария Рилке
Превод от немски: Стоян Бакърджиев

Бог е далеч от теб и нас.
От своя трон висок
ръката ти в прекрасен час
благословил е Бог.
У никоя с по-нежна плът
ръката не блести.
Аз съм росата и денят,
дървото тук си ти.

Пребит от път, сега не знам
какво ми нареди
Той, който в златна риза там
на своя трон седи,
за теб, вглъбена и до днес
в безименни мечти.
Чуй: аз пристигам с блага вест,
дървото тук си ти.

Безропотно прострях крила,
изминах дълъг път
и плащът ми с лъчи обля
самотния ти кът.
Ти си сама дори и с мен:
невидим съм почти.
Чуй: аз съм повей в лес зелен,
дървото тук си ти.

Помни, че развълнувани
са ангелите там,
че тръпнат от ликуване,
но и от смут голям.
Ще стане нещо, може би,
ще почне нов живот.
Аз те приветствам - не скърби,
защото носиш плод.
Ти си прославена врата
и се разтваряш днес.
Ти си ухо за песента,
която пея - в тебе тя
се губи като в лес.

Аз дадох лъх живителен
на твоите мечти.
Бог чака, ослепителен...

Дървото тук си ти.

1899
http://www.litclub.com/library/prev/rilke/blaga.html
------------------------------------------
Прегръдки и най-топли пожелания за теб и семейството ти!

цитирай
6. doka - Хеййй......кара миааа..... :)))***
25.03.2008 16:31
Честит празник !!! - ден на жената християнка!
Бъди изобилно благословена...! :)))
Много KISS от мен :)))***
.........................................
Да благодарим на Господа - нашия Бог...
достойно и праведно е...!
Слава на Отца и Сина и Святия Дух,
както беше в началото,сега и всякога
и през вековете!Амин!
.......................................
Благодаря Ти,че Си ме създал жена,
при Теб да дойда с Твоя дар отново
и на олтаря Твой да поднеса
сърцето на Възлюбена жена!
...................................................
Пепиии.....каня те на кафе..... :)))
Свободна ли си в този час...?.....
Защото в момента...съм свободна аз... :) ;)
цитирай
7. yuliya2006 - Слав, благи вести днес да достигнат ...
25.03.2008 21:53
Слав, благи вести днес да достигнат до теб! Защото каквото си посял, това ще пожънеш а при теб плодородие, плодородие...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. slavei - Честит празник, Иле!
25.03.2008 23:52
Нека се радваме и славим Бога и нека бъдем едно, независимо от деноминационната принадлежност, и това да бъде за Божия слава и за наша радост!
Амин!
Топла прегръдка и изобилни благословения за теб и твоето семейство!
цитирай
9. slavei - Хеййй...кара миа....:)))***
25.03.2008 23:54
Честит ден на жената-християнка!
Божиите благословения да се сипят върху теб и твоят дом, мила!
KISS!!! :)))***
цитирай
10. slavei - Джули...Честит празник, мила...
25.03.2008 23:56
Невероятно топло сърце и красива душа носиш...
Благословена да си...
И благите вести да летят към теб всеки ден!:))**
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366577
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930