Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2008 20:54 - Тих пристан
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 3353 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2008 20:57



image


Свойто лутане спира
душата ми днес.
Тих пристан намира,
скъпоценна вест -
перла безценна открива.
Отвъд вечността
ангелски глас
нежно изрича:
" Христос те обича! "
На пресекулки, бавно
премигва умът ми и срича...
С теменужена нежност
душата погали,
алое и смирна
във дар ми остави.
Сияен рубин
изгря във душата -
сам Божият Син
ме обикна в отплата
на оковите тежки
и мойте грешки.
И вече до мен Е
във мрак и беди,
щом с Него съм зная
нищо не ще ме победи.
В славно присъствие
Духът ми обви.
До Себе Си - Царствен
и мен извиси!
Гласът Му тъй нежен,
благ и копнежен
в ума ми шепти:
" Обичам те, Аз!
Обичай Ме, ти! "

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ninaantonova - Много истинско и силно
06.04.2008 21:27
Просто не бих коментирала, с вярата ти в Бог ти грееш в Светлина, и твориш красота. Бог да те пази Славейче, такова спокойствие носиш на душата човешка, че то е несъпоставимо с нищо друго освен с Божията промисъл която е в теб.
Бъди жива и здрава, учи ни, дано прогледнем, ние човеците. Лека и спокойна да е нощта ти. Прегръдки от мен. :)
цитирай
2. slavei - Нинче...много се радвам, че коментира!:)*
06.04.2008 21:58
Коментарите ти ме насърчават, зареждат и ме вдъхновяват!
И как не...всеки биха вдъхновили...
Наредила си като изумрудена огърлица - изумруд до изумруд...толкова са красиви и светли словата ти...
Най-смирено ти благодаря, Нинка за топлите, изпълнени с обич думи!
Наистина, не знам какво друго да кажа!
Бъди благословена!
Прегръдки и от мен!:)))**


цитирай
3. feq - slavei ,
06.04.2008 23:39
Свети в морето на нашите мечти,
бисерче малко, което ни прави по-добри.
А где е туй бисерче?
Не знам, но си мисля, че се крие в сърцето ни...
Ела, надникни и може би ще го видиш!
цитирай
4. cocolina - Добро утро славейче:)
07.04.2008 07:51
Отново си запяла , и за мен е радост да чуя песента ти, рано сутрин:) Нека Бог те закриля и помага във всичко, което ти предстои през седмицата!Толкова е хубаво да се събудиш и да прочетеш толкова хубави слова за Бог и утвърждението на любовта му към нас, човеците:))) Прегръщам те с обич и те целувам!!!********
цитирай
5. slavei - Привет, фея!
07.04.2008 14:17
Надникнах в сърцето
дъгата видях,
искрящо блести...
едва не ослепях...
Преследва мечтите
със вяра, любов,
а танцът с вълните
му сочи път звезден и нов.

Приятен и светъл ден!:)))
цитирай
6. slavei - Здравей, Коколинче...:)*
07.04.2008 14:21
Много се радвам, че си чула песента ми и си я харесала, защото мойте песни не са за мен, а за тези, които искат да ги чуят...:)
Благодаря за чудесните и искрени пожелания!
Да ти се връщат преумножени многократно!
Целувки и за теб! :)))****
цитирай
7. doka - Хеййй.....кара миааа..... :)))***
07.04.2008 16:16
....Мнооогооо....много...ми харесвааа.....! :)))
Толкова нежност струи от думите ти..... :)))
Пепиии.....не знам...какво да кажа друго.....
освен,че е ПРЕКРАСНО...КАТО ТЕБ,мила... :)))
Бог да те благослови...! :)))
KISS и HUG за теб....безброййй.... :))))))))***
цитирай
8. slavei - Даниии...:)*
07.04.2008 16:47
Коментарът ти ми казва всичко, мила...
Повярвай ми...
Jолкова искреност, чистота, емоция блика от него и ме прави много щастлива!
От сърце ти благодаря!
Ти си истинско съкровище-приятел!
Прегръдки и целувки безброй!:)))**
цитирай
9. yuliya2006 - Слав, невероятно и силно! Спомням ...
08.04.2008 09:51
Слав, невероятно и силно! Спомням си мой сън в който плачех и го питах коя съм аз. А той Слав мълчеше.Тогава го попитах отново, много се молих да ми покаже без думи. И изведнъж като светкавица бях осветена в невероятна светлина. И аз спрях да плача и му благодарих и се събудих
ЧУДНИ НЕЩА СТАВАТ В НАШИТЕ СЪНИЩА, ЧУДНИ!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. slavei - Джули,
08.04.2008 10:29
Страхотно е това, което споделяш и много насърчително за всички нас, които вярваме в Бог.
Наистина си права, не само в сънищата ни стават ЧУДНИ неща, но и в живота ни, мила!
Не случайно чрез Библията, Бог ни обещава:
" Извикай към Мене и ще ти отговоря, и ще ти покажа велики и тайни неща, които не знаеш! " - Еремия 33:3 ст.
Това е страхотно обещание за нас, нали!
Както между впрочем и всички други Негови обещания! Трябва ни само вяра, за да ги получим...
Благодаря ти!
С обич Славей!
цитирай
11. bizcocho - kakvato i tema da podhvane6, ot teb ...
08.04.2008 14:07
kakvato i tema da podhvane6,ot teb blika nejnost-tq ti e v kravta:)))))))))))))))
pozdravi i za tozi tvoi stih:)!
цитирай
12. slavei - bizcocho, радвам се, че си тук...:)))
08.04.2008 14:37
И ти благодаря от сърце за топлината, с която ме дари...
Нека цялото щастие на света бъде за теб!:))))***
цитирай
13. анонимен - тих пристан
30.04.2008 22:18
Думи които те карат да летиш .Да забравиш къде си и
да се освободиш от всичкото зло ида знаеш ,че има един Бог ,който те обича.Бъди БЛАГОСЛОВЕННА.
Намерила си тихия пристан.Дано се напълни с много, много кораби,които се лутат в това море от грях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365819
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930