Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2008 20:14 - Ти жив Си...
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 2880 Коментари: 14 Гласове:
0



И днес Те виждам към Голгота
понесъл Кръста Си...вървиш,
облян във кръв - Ти цял си рана
с душа ранена, поругана...

Пристъпваш бавно и полека
неимоверно страдаш, заради човека
и не от бича сърцето ти кърви -
от мойто беззаконие изгаря и боли...

Ранихме Те жестоко,
забихме гвоздей във плътта,
сковахме Кръста на Голгота,
не познали Бог на вечността.

Видях омразата в очите на
всички, дето викахме - "Осанна!"
"Прости ни, Боже, не разбрахме,
че за нас си Ти небесна манна!"

Венецът трънен на Исуса и
днес пробожда моето сърце,
а Ти любов ми даде за утеха
и милостиво болката отне...

И днес те виждаме възкръснал!
Ти жив си, Господи! Велик!
Застанали сега пред Твоя лик
извикваме във тоз тържествен миг:

"Не можем друго да Ти дадем,
освен животът си на Теб,
във дар да принесем!"




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - Прекрасно
23.04.2008 20:21
стихотворение си сътворила!...
Хубаво е, много!
Светли празници!...:)
цитирай
2. sunflower555 - ЗДРАВЕЙ :)
23.04.2008 21:59
Много хубаво стихче си написала :)
цитирай
3. slavei - Благодаря, Ася...:)
23.04.2008 22:34
Радвам се, че хареса стиха!
Ценя мнението ти, Усмивчице...:)))
Светли празнични дни и за теб!:)
цитирай
4. slavei - Благодаря, Съни!
23.04.2008 22:36
Радвам се, че си на мойте странички!
Радостени и щастлив да е за теб предстоящия светъл празник! :)))*
цитирай
5. doka - Пепиии......
23.04.2008 23:34
...наистина чудесно си го написала,мила.....!!!
Оживя пред пред мен цялата картина.....
И сега...когато го чета отново....се сетих...за една
моя любима песен.....
Ще ти я напиша...защото не мога да я намеря... може би я знаеш... - намира се в - " Нови
духовни песни - 1 " ...преди се пееше много.....
..........
Пр. Слава на Спасителя! Алилуя! /2

1. Заради мен остави славата във небеса!
Заради мен дойде да страдаш на света!
Заради мен изрече вечните Си Словеса!
Спасителна надежда имам във Христа!

2.Заради мен понесе хули и бичуване!
Заради мен е чашата на скръб изпи!
На пот кръвта Ти,се превърна в Гетсимания!
Заради мен на кръст пострада и умря!

3.Със мощ възкръсна и възнесе се Той при Отца!
И продължава да се моли там за мен!
Исусе вярвам,затова о,дръж ме здраво Ти!
За да Ти служа вярно аз през всички дни!
..........
Благословена нощ ти пожелавам.... :)
kiss i hugs ... :)))***
цитирай
6. yuliya2006 - Слав, най-духовния творец си в с...
23.04.2008 23:41
Слав, най-духовния творец си в сайта и ти се покланям! За любовта която разнасяш, защото е истинска а не фалш от суета.За скромността и верноста към него, нашия БОГ, който за всеки човек е един.
БЛАГОДАРЯ ТИ ЧЕ ТЕ ИМА ВЪПРЕКИ ВСИЧКО КРАЙ НАС, ВЪПРЕКИ ВСИЧКО...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. slavei - Благодаря ти, Дани...:)))
24.04.2008 15:52
Благодаря, кара миа...
За всичко....:)***
А песента си я спомням прекрасноооо...
Беше ми една от любимите...
Радвам се, че ми я припомни!
Целувки и прегръдки за теб!:)))****
цитирай
8. slavei - Джули...оценявам всяка твоя дума...Ценя мнението ти изключително много...
24.04.2008 15:58
...но, мила, аз не заслужавам поклон...повярвай ми...
Ако съм те докоснала поне мъъъничко със словата, то заслугата не е моя...
Тя е на Бог, който ми е дал вдъхновение, за да напиша този стих...
И, мила, поклонът е за Него...
Jой единствен го заслужава...
Аз съм просто един съд и ако Бог ме пълни с любов и смирение, заслугата пак е Негова.
За себе си няма с какво да се похваля, освен със слабостите и немощите си...
Прегръщам те, Джули!
Всяка наша среща умееш да я превърнеш в малък празник!:)))***
Благодаря ти!:))*
цитирай
9. merita - Поздрав мила Пепи! Исус заслу...
24.04.2008 21:12
Поздрав мила Пепи!
Исус заслужава да го обичаме и да се прекланяме пред неговата жртва за нашите грехове.Нека да бъде слава на нашия Цар в небесата!
По тази причина Той е посредник на един нов завет, така че призваните да получават обещаното вечно наследство чрез смъртта, станала за изкупване престъпленията, извършени при първия завет.-Евреи9:15
цитирай
10. mmmmmmmmm - Чудесен стих!
25.04.2008 23:06
Светли и щастливи да са празничните дни за теб и тези,които обичаш!:))
цитирай
11. iliada - Христос возкресе!
29.04.2008 08:22
Хубави стихове в чест на празника си написала приятелко!
И да си пожелаем в тези празнични дни - Да няма повече трънени венци!!!!
цитирай
12. vselenche - Здравей!
30.04.2008 01:54
Честито Възкресение Христово!
Желая ти здраве и добруване!
цитирай
13. candysays - Наистина много хубаво си го написала!!! :)
03.05.2008 11:33
Личи си искрената ти любов към Него, и твоето смирение... Радвам ти се!

Сърдечни поздрави и приятни пролетни дни! :*
цитирай
14. ivesa - Христос Воскресе,Славейче мило,а ти...
06.05.2008 17:13
възпя в стих нашето извикване в тоз тържествен миг.
Благодаря ти!Бъди благословена!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366070
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930