Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2009 13:08 - Прекрасно е да си творец... и отговорно!
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 1130 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2009 23:19




Днес мислите ми са разпилени. Опитвам се да ги уловя - литвам ту след една, ту след друга, но те като лекокрили птици, понесени от пролетния вятър отлитат нанякъде - незнайно къде и за мен самата. Изплуваха от дълбините на съзнанието ми, стояли там до днес, необезпокоявани, и след това се разпиляха.
Замислям се какво ли ги е провокирало да възкръснат - вероятно набързо прочетена мисъл, или красив стих, докоснал ефирно тънка струна в душата ми, или пък нещо друго... Не знам...
Каквото и да е - ще ги оставя да се налудуват на воля. Така или иначе ще се върнат при мен, защото те са родени от мен, сътворени засега, все още само в съзнанието ми, но търпеливо стоят там и чакат да им дам живот и наяве да ги претворя и на белия лист. Очакват търпеливо времето, когато ще ги освободя от техния затвор - моето съзнание. Колкото и всеобхватно да е и да не познава граници въображението ми, те - мислите - биха искали да бъдат свободни.
Пошушнаха ми (споделям го с вас под секрет), че всяка една от тях би искала да излезе на бял свят и да полети, за да докосне нечие друго съзнание, да попие в нечие друго сърчице и да свие там топло гнезденце... А аз се радвам, защото раждайки една мисъл на белия свят и дарявайки я на някого, дарявам и частица от себе си, от своята същност. И което е много важно, освобождавам място в сърцето си, за да приютя уютно нечия друга мисъл, частица от нечия друга душевност, близка до моята, която харесвам, която попивам и в която потъвам като в препълнен от любов и доброта океан...
Докато разсъждавах, ето ги - една по една се завръщат и което е по-важно, носят ми различни послания, с привкус на меден липов аромат са някои, други ухаят на жасмин, а някои препълват със свежи дъждовни капчици - бисерчета ума ми и пречистват мислите и душата ми... до бяло...
Прекрасно е да си творец!
Чудно и дивно е да даряваш живот!
А ние всички сме творци, защото творческото начало е заложено вътре в нас.
Красиво е да създаваш...
Да раждаш...
Да сътворяваш...
Да даряваш...
Красиво... и отговорно!
Защото всяка една дума, която родим, на всяка една мисъл, на която дарим живот, ще полети и ще открие своя читател. Отговорността се състои в това - какво ще сътвори тази мисъл, долетявайки до своя нов читател - радост, надежда, вдъхновение или ще убие и светулчицата надежда останала да трепти, неугасена от бурите в живота му?
Дали ще носи в себе си заряда на истината, или приоритетно ще дава път на лъжата, на   измамата?
Каквито мисли раждаме, такива сме самите ние, с това препълваме сърцата и душата си! А с каквото са пълни сърцата и душите ни, с
това ще препълваме и вселената, в която живеем!

Пепа Slavei






Тагове:   творец,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Да така е !
13.06.2009 08:24
Поздравления за хубавия постинг!
Хубав ден желая!
цитирай
2. slavei - Благодаря ти, iliada!
13.06.2009 09:46
Приятно ми е, че намина!
Щастлив да е и твоят ден!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2357916
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031