Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2009 22:37 - Светът на мечтите
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 3943 Коментари: 11 Гласове:
7

Последна промяна: 05.10.2009 23:36




Какво са мечтите?
Желанията и копнежите на сърцето...
Светът на моите мечти е най-пленителното място, където много често се отправям на пътешествие, придружена от поредната моя красива мечта.
Моите мечти са крилати! Защо ли?
Защото ми дават свобода и като волен, и силен орел полетявам с тях смело към слънцето. Наслаждавам се на нежното докосване на всеки слънчев лъч, без да се страхувам, че ще ме изгори.
Понасям се на крилете им към необятния простор, към любовта, към добротата...

Мечтите ми дават свобода да преплувам дълбинни океани, да прелетя безводни пустини, да пътешествам сред избродираното от звезди небе...
Дори една моя мечта ме хвана за ръка и ме отведе на дъгата, посипа  ме с вълшебен цветен прашец... Беше невероятно преживяване!
А друга моя мечта беше толкова нежна и ефирна... и ... знаете ли какво... в звездна люлка ме люля...
Да! Светът, в който живеят моите мечти наистина е красив и вълнуващ... като сребърна сълза...

Завладяваща феерия от вълшебни звуци и чудно блестящи светлини - красиви, по-красиви, най-красиви... невероятно красиви, преливащи с цветовете на дъгата. Там обитават волни птици и си устройват срещи ветровете.
Там сърцето е щастливо и долавя вълшебни трели. Нежна песен на славей докосва и изпълва сетивата и огласява със своята песен това приказно красиво място, изпълнено с ухание, топлина и мир.
Това е светът на моите мечти - съвършен, красив, уютен, щастлив...

Да! Там няма страдание и болка, всяко дете се радва по неповторим начин на своето щастливо детство, има дом и семейство, всеки тийнейджър изживява вълнуващи и красиви преживявания... и достоен живот има за всеки човек на земята.
В него царуват доброто и любовта, а страданието е непознато...
В света на моите мечти няма студенина и безразличие в сърцата на хората, а толерантността, разбирателството, добрата дума украсяват дните и сърцата им.
Толкова е красиво в моя приказен свят!
Разбира се! Така е!
Та нали мечтите са най-прекрасното нещо, което притежаваме?!
Нека не преставаме да летим и да живеем в света на мечтите!
Нека преследваме своите мечти, защото, превърнем ли дори една от тях в реалност, изпитваме огромно щастие! А какво по-хубаво от това - да бъдем щастливи!
Нека сбъдваме мечтите си, за да бъдем наистина щастливи!

А какъв е твоят свят на мечтите, приятелю?
Прилича ли на моя...?:)


image






Тагове:   мечти,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Благодаря ти, че ни
05.10.2009 06:46
пускаш от време на време в този рай. Толкова е хубаво и светло. Благодаря ти! :)))
Благословен ден, мила!
цитирай
2. slavei - Благодаря ти Блага вест!:)
05.10.2009 09:43
Радвам се, че те има!
Колкото повече се разпространява благата вест, толкова повече ще се умножава любовта сред хората!
Благодаря ти, че го правиш, мила!:)
цитирай
3. priqtel12 - Мечтите.....
05.10.2009 17:00
Закъде сме без тях......без тяхното вълшебство и красота......А моите мечти наистина приличат на твоите, сякаш някак си си погледнала през едно ъгълче в душата ми и си видяла всичко описано..........Толкова си права:
"Та нали мечтите са най-прекрасното нещо, което притежаваме?!
Нека не преставаме да летим и да живеем в света на мечтите!
Нека преследваме своите мечти, защото, превърнем ли дори една от тях в реалност, изпитваме огромно щастие! А какво хубаво от това - да бъдем щастливи!
Нека сбъдваме мечтите си, за да бъдем наистина щастливи!"

НЕКА!!!!! ЗА ДА НИ Е СВЕТЛО И УЮТНО НА ДУШАТА!!!!

цитирай
4. анонимен - Me4tite
05.10.2009 20:29
Deistvitelno poniakoga se 4ustva dobre kogato se otdava na me4tite si.Pove4eto pati niakoi ot tiah se prevra6tat v realnost.
цитирай
5. slavei - Иве,... даааа.. погледнах...:))
05.10.2009 21:25
... през едно мааалко ъгълче само надникнах и останах очарована... защото знаеш ли какво съзрях...
Съзрях прекрасната ти душа!
И се радвам се, и ти благодаря, че си тук!:)
цитирай
6. slavei - Хей, Анонимко 4.
05.10.2009 21:28
Благодаря ти за прекрасното включване!
Сбъдвай мечтите си!
И бъди много щастлив!:))
цитирай
7. priqtel12 - Ех, славейче, думите ти толкова много ме зарадваха.
06.10.2009 19:55
Благодаря ти! Усмихнато да ти е на душата!
цитирай
8. slavei - Иве, приятелче мое,
06.10.2009 20:36
ако това съм успяла да направя съм много щастлива, защото точно това ми се иска да правя - да радвам, да насърчавам, да привдигам - да помагам на хората покрай мен...!
Благодаря ти, че сподели с мен емоцията си - така зарадва и мен - не е ли чудесно, мила, да живеем в един свят, в който всеки да се стреми да радва другия и да му отдава почит...?
цитирай
9. priqtel12 - Да, това трябва да е мисията ни тук и сега!
06.10.2009 23:20
Чудесно е да се живее в такъв свят, а от нас зависи да направим това чудо реалност всеки ден!
Спокойна нощ!
цитирай
10. slavei - Това много ми хареса!
06.10.2009 23:23
"...от нас зависи да направим това чудо реалност всеки ден! "

Спокойна нощ и от мен!
цитирай
11. compassion - В моите мечти има всичко и всички
07.10.2009 14:55
изуявам се всеки ден как Бог е създал този земен живот с иключително разточителство, за да продължава този живот със сигурност и как ние работим неуморно против неговия замисъл за хармония и любов на Земята.
В моите мечти хората общуват без думи: от сърце на сърце. И няма лицемерие, заблуди, лъжи, мошенничества, завист,страх... всичко е ясно като на отворена длан. Свят, в който Разумът не подвежда преследвайки егоистични цели, свят, в който всички сме един Разум, едно в Бога. И този свят е тук, само дето ние сме отвикнали да общуваме истински и говорим прекалено много (за да заблуждаваме).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366413
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930