Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2009 12:21 - Писмо от Исус
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 1613 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 30.12.2009 16:54



Една приятелка ми го изпрати. Макар че отмина Рождество, това писмо е винаги актуално, затова го публикувам сега...


„Както знаете всички, наближава рожденият ми ден. Всяка година се повтарят празничните приготовления в моя чест и мисля, че и тази година ще е същото.
В този период много хора отново ще купуват подаръци, ще слушат по радиото и ще гледат по телевизията реклами и навсякъде по земята ще се говори, че рожденият ми ден наближава.
Наистина е хубаво, че някои хора поне веднъж в годината мислят за мен.

Както знаете, преди много години хората започнаха да празнуват Рождество Христово. В началото изглеждаше така, сякаш те бяха разбрали и бяха благодарни за всичко, което бях направил за тях, но днес вече никой не знае причината за този празник. Семейства и приятели се събират и се веселят, но не се замислят за повода. Спомням си, че последната година имаше голям празник в моя чест. Масите бяха отрупани с обилни блюда, плодове, торти, ядки и шоколади. Украсата беше изискана и имаше много-много чудесно опаковани подаръци.

Но знаете ли какво? Аз не бях поканен. Аз бях почетният гост, но те бяха забравили да ме поканят. Празникът беше за мен, но когато дойде Големият ден, аз останах отвън, те затвориха вратата под носа ми..., а аз исках да присъствам и да споделя масата с тях. В действителност не се учудих, защото през всичките тези години вратите винаги бяха затворени за мен. Тъй като не бях поканен, реших да присъствам безшумно на празника. Влязох и застанах в един ъгъл; всички пиеха, а някои бяха пияни, разказваха вицове и се смееха на всичко. Прекарваха си чудесно.

Кулминацията настъпи, когато влезе големият дебел мъж с бяла брада, облечен в червено, и извика: Хо-хо-хо! Изглеждаше пиян, седеше на дивана, а децата тичаха при него и викаха: „Дядо Коледа, Дядо Коледа.....”, сякаш тържеството беше за него!
В полунощ всички се прегърнаха, аз също разтворих широко ръцете си и знаете ли, никой не дойде да ме прегърне. После всички си размениха подаръци и ги разопаковаха с радостни викове. Когато всички бяха отворени, аз погледнах дали има подарък и за мен. Как бихте се почувствали, ако имате рожден ден, за всички има подаръци, а за Вас не?
Разбрах, че съм нежелан и тихо си тръгнах.

Всяка година става все по-лошо. Хората мислят само за яденето и за пиенето, за подаръците, за тържествата, но никой не мисли за мен. За тази Коледа си пожелавам да ми позволите да вляза в живота Ви, да осъзнаете, че преди 2000 години дойдох на тази земя, за да дам живота си на кръста за Вас, за да Ви освободя. Днес само си пожелавам Вие да вярвате в това с цялото си сърце.
Искам да Ви доверя нещо: Тъй като много хора не са ме поканили на празника, аз ще направя собствен празник, голям празник, какъвто никой не може да си представи, един много специален празник.

Имам да подготвя още някои неща, но днес изпращам много покани, а тази е една за Вас. Много бих искал да зная дали ще дойдете, за да направя резервацията и да изпиша името Ви със златни букви в голямата си книга за гости. Само тези, които са вътре в нея са поканени. Които не отговорят, ще останат отвън.
Знаете ли как да отговорите на тази покана? Просто като предадете това на тези, на които държите.....

Аз ще Ви очаквам на празника...

Скоро ще се видим... Обичам Ви всички!

- Исус –

Прочетете го и го предайте на хората, които обичате, за да не затворят още веднъж вратата пред Него. "






Тагове:   писмо,


Гласувай:
7



1. compassion - Поздрав!
30.12.2009 20:39
Да е пълна годината с чудеса за теб!
Щом вярваш, всичко е възможно.
цитирай
2. yuliya2006 - ЗА НОВАТА 2010 ПОЖЕЛАВАМ. . . 22:16 ...
30.12.2009 22:27
ЗА НОВАТА 2010 ПОЖЕЛАВАМ...
22:16 УСПЕХ ВЪВ ВСИЧКО, КОЕТО УМЕЕМ
КЪСМЕТ ВЪВ ВСИЧКО, КОЕТО НЕ ЗАВИСИ ОТ НАС
И СБЪДВАНЕ НА ВСИЧКО, ЗА КОЕТО СМЕ МЕЧТАЕМ

С МНОГО ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365453
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28518
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930