Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2012 15:37 - Нека всеки миг...
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 2929 Коментари: 4 Гласове:
9



Нека всеки миг сърцето ми прелива от любов,
с трели диамантени  от нежен зов...
Очите нека бъдат гълъби крилати,
пърхащи при водните потоци.
Ливански кедър нека бъда,
разпрострял се  надълбоко и широко,
а мелодията дивна на влюбените птици да притихва
в разлистените клони, устремени нависоко.
Нека всеки миг да приютя в сянката му жива
търсеща душа, погубена - нежива.
Там изново да се съживи, за нов живот да се окрили...
Да разцъфне - лоза плодовита,
като хлебно жито, даряващо насита...
Всеки миг дъжд небесен да ме къпе,
да разцъфвам като крем...
Ароматно цвете да съм в Негова градина,
със ухание вълшебно да пленя мнозина...
И плодът ми от Тебе да е, Боже,...
Всеки миг на Тебе да отдавам почит,
да правя правилния избор,
да вземам точните решения,
дела велики да сътворя,
а утре, вдругиден, след години, когато
времето отмине и при дедите си заспя,
когато отвъд границите премина на съня...
и там да ме предхождат добрите ми дела,
та с радост - нея, вечността, да наследя...
Нека всеки да открива в мене любовта -
онази, дето върши чудеса...
Нека всеки миг е изпълнен с красота
и духът ми да лети, слял се със  Духа на вечността,
обвит във прелестта на невидими селения и
ширналите се безбрежни измерения...
Нека всеки миг с топли длани да погаля,
в някой огън да разпаля...
Като ручей пенлив със кристалната надежда
душите  да облея, синаповото зрънце
вяра в сърцата да посея...
Пред Тебе, Боже, в дълбоко преклонение да благоговея!
Нека всеки миг чувствителна да бъда на Твойте слова
и туй, с което си ме надарил
със ближния да споделя...
Нека всеки миг облечена да бъда с Твойта сила,
че тя покорство и смирение ми е дарила,
в любов и чистота сърцето ми обвила
и в звезден полет душата извисила...
И всеки миг изживян да е красиво,
да ми отрежда бъдеще достойно и щастливо...
Нека всеки миг роса небесна да ме осенява,
всяка заран силите ми да подновява,
криле като на орлите да ми дава
и сърцето ми да обновява... всеки ден...
Всеки миг сърце чисто сътворявай в мене, Боже!
От устните ми нека капе мед и масло и да не може
никой да отнеме тези медени слова,
попиващи в душата, прогонващи страха...

Нека всеки миг за Тебе да живея!


Пепа Пенева - slavei


image





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Бъди благословена сестрице :))))
22.02.2012 16:46
Тит 2:13-14
13 ожидайки блажената надежда, славното явление на нашия велик Бог и Спасител Исус Христос,
14 Който даде Себе Си за нас, за да ни изкупи от всяко беззаконие и очисти за Себе Си люде за Свое притежание, ревностни за добри дела.
цитирай
2. slavei - Амин! Радвам се, че намина, pevetsa!:))
22.02.2012 19:02
[quote=pevetsa]Тит 2:13-14
13 ожидайки блажената надежда, славното явление на нашия велик Бог и Спасител Исус Христос,
14 Който даде Себе Си за нас, за да ни изкупи от всяко беззаконие и очисти за Себе Си люде за Свое притежание, ревностни за добри дела.
[/quo

Благодаря ти за този чуден благослов!
Божията благодат да се сипе над теб!:)
цитирай
3. mariniki - Нека да бъде...
22.02.2012 20:55
пожелавам от сърце и душа...
бъди благословена с обич..
най-сърдечно..
цитирай
4. slavei - Много си мила, Мари!:)
23.02.2012 09:59
mariniki написа:
пожелавам от сърце и душа...
бъди благословена с обич..
най-сърдечно..


Имаш топло и голямо сърце!:*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366541
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930