Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2012 18:47 - Бог пита и днес...
Автор: slavei Категория: Изкуство   
Прочетен: 5654 Коментари: 1 Гласове:
7



image


Ако ти никога не бе изпитвал болка,тогава как щеше да Ме познаеш като твой приятел...

Ако никога не си преминавал през трудности, тогава как ще знаеш,че Аз Съм избавител...

Ако никога не си имал изпитание, тогава как ще наречеш себе си победител...

Ако никога не си изпитвал тъга, откъде ще знаеш, че Аз дарявам утеха...

Ако никога не си извършвал грях,как ще разбереш, че Аз давам прошка...

Ако знаеш абсолютно всичко, тогава как ще
разбереш, че Аз отговарям на твоите въпроси...

Ако никога не си попадал в беда, тогава от къде ще знаеш, че Аз идвам да те спася...

Ако никога не си се чувствал разбит, тогава от къде ще знаеш, че мога да те направя цял...

Ако никога не си имал проблеми,тогава от къде ще знаеш, че Аз мога да ги разрешавам...

Ако никога не си преживял страдание,тогава как ще знаеш през какво е минал Исус...

Ако никога не си преминавал през огън, отгава как ще станеш чист...

Ако ти дам всичките неща на света, ще ги оцениш ли?

Ако никога не те поправям, ще разбереш ли , че те обичам?

Ако притежаваше всичката сила, как щеше да се научиш да зависиш от Мен?

Ако твоя живот беше съвършен, щеше ли да имаш нужда от мен?

Бог пита и днес...




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - благодаря ти за този постинг...
28.02.2012 22:27
Той е любов... и ни обича и ни прощава
дори когато грешим...развълнува ме, размисли ме...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366527
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930