Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2007 07:41 - Здравейте, приятели!
Автор: slavei Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3343 Коментари: 20 Гласове:
0



image                                                                

Макар и с малко закъснение, искам да ви честитя Рождество Христово!

Нека сиянието на Витлеемската Звезда, да грее в сърцата ви! Светлината й да осветява и да ви сочи пътя на Любовта, на Добротата...
Пожелавам ви да сте пълни с МИР (нещо, което  не се намира в света), ХАРМОНИЯ и РАДОСТ, и да БЛАГОДЕНСТВАТЕ през всичките дни на живота си!

Сърдечно благодаря на всички вас, които сте се отбивали на мойте странички и сте ми оставили вашата...добронамереност и доброжелателност...
Добрите слова, изпълнени с топло чувство и приятелското отношение към мен ми доставиха огромна радост, и ме направиха много щастлива! Благодаря ви!
Обичам ви, приятели!:)

За себе си какво да ви напиша?
Връщам се от едно прекрасно място...Да не си помислите, че там шестваше последната дума на високите технологии...Не, там нямаше компютри, нито интернет...
Там имаше...мнооогооо любов...
Дарявах и...получавах в изобилие от тази Вълшебница - Любовта!
Беше прекрасно! Преживях вълнуващи и незабравими мигове! Спомените от това Рождество Христово дълго, дълго ще топлят сърцето ми...а надявам се и нечий други сърца...

И още нещо, моля ви да ме извините, че не отговорих на вашите послания, отправени към мен. Обещавам, ще отговоря на всеки един коментар, лично съобщение и съобщение в Skape, както винаги съм го правила досега!

И накрая - красив пъстроцветен букет, преливащ от радост, смях, веселие и празнично настроение в Новогодишната нощ, ви желая!

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - Благодаря ти за пожеланията, сл...
28.12.2007 08:46
Благодаря ти за пожеланията, славейче!
Продължавай да ни топлиш с посланията си и през следващата година
с много любов
цитирай
2. mmmmmmmmm - Благодаря ти много!:))
28.12.2007 09:58
А аз ще очаквам да огласяш блог пространството с чуднните песни-стихове!:)
Нека годината бъда щедра и добра - за теб и близките ти!:)
Наздраве!:)))
цитирай
3. ninaantonova - Благодаря ти за хубавите думи Слевейче
28.12.2007 11:21
Радвам се, че за кратко време те е нямало. Ще се радвам, ако и през следващата година си при нас и продължиш да ни радваш с топлите си послания и любовта си към хората. Весело посрещане на Новогодишните празници. Усмивки от мен. Нина
цитирай
4. anabel4o - Благодаря ти за прекрасните пож...
28.12.2007 13:34
Благодаря ти за прекрасните пожелания, аз също със закъснение влизам тук и поздравявам сега всички за празниците! Нека всичко това ти се струпа на главата в стократен размер, защото ако имаме хармонията, нищо друго не ни трябва! Тя включва всичко! :)
цитирай
5. slavei - :)))
28.12.2007 14:33
Благодаря за красивото пожелание, cornflower!
Стопли ме!
Усмивки!:)
цитирай
6. slavei - Мариянче!:)
28.12.2007 14:43
Надявам се, да оправдая очакванията ти!
Страхотен глагол си използвала " огласяш " :)
Зарадва ме!
Благодаря ти от сърце!:)
цитирай
7. slavei - Развълнуваха ме твойте слова, Нинка!
28.12.2007 14:46
И стоплиха душата ми!
Благодаря ти за всичко, мила!
Усмивки и от мен!:)))
цитирай
8. doka - Хеееййй......Пепиии.......
28.12.2007 14:49
.... Благодаря ти,за прекрасните пожелания
миличка..... !!! :))) Знаеш ли...ти си чудесна!!!
Щастлива и благословена Нова година...!!! :)))
...И нека в твоя дом...все така...да продължава
да царува Любовта...!!! :)))
Мнооогооо...KISS ..... :))))))))) ***
цитирай
9. slavei - Анабелчо!
28.12.2007 14:49
Благодаря ти за страхотния коментар, който си ми оставил!
Наистина, имаме ли мир и хармония, какво друго ни е нужно? Та, ние сме най-богатите хора...
Красива усмивка за теб!:)))
цитирай
10. slavei - И аз ти благодаря, миличка!:)*
28.12.2007 15:00
За топлите думи, за приятелското отношение...
Затова, че те има...
Бъди благословена във всичко, ти и целият ти дом!
Топла прегръдка и целувки от мен!:))))
цитирай
11. bobsun123 - Честита Коледа
28.12.2007 21:50
и от мен и щастлива Нова година!
цитирай
12. diamant1965 - Славейче,
28.12.2007 22:57
радвам се за това, че си преживяла толкова вълнуващи мигове и ти пожелавам всеки твой ден да е преизпълнен с такива! Весело посрещане на Новата година!
цитирай
13. slavei - Благодаря, bobsun123! Много си мила!
29.12.2007 00:19
Нека бъде ползотворна и плодотворна за всички нас!
Спокойна нощ ти желая!:)))
цитирай
14. slavei - Диамантче, ако знаеш как ти се зарадвах...:)*
29.12.2007 00:21
Благодаря ти за красивото пожелание, мила!
Радвам се, че се върна!
Цветни сънища ти желая!:)))
цитирай
15. eien - Тези красиви пожелания са наистина за
29.12.2007 11:31
категория "изкуство" - толкова непринудено, приятно и сърдечно отправени!
Благодаря и да Ви се връщат!
цитирай
16. temenuga - Ти си дарена с невероятно богатство ...
30.12.2007 01:24
Ти си дарена с невероятно богатство - знаеш го!
Съхрани го, умножавай го, вливай го в безбрежието на Любовта, която излъчваш и раздаваш!
Една изпълнена със светлинни моментни - красиви от искряща радост, 2008-а година ти желая!
цитирай
17. slavei - eien! Благодаря Ви за добрите думи! Оценявам ги!
30.12.2007 02:20
Но, знаете ли, за мен не е от значение в коя категория ще бъдат публикувани тези слова, по-важно е да излетят в информационното пространство и да го заредят с положителна енергия, и да донесат радост и добро настроение на хората, които ще ги прочетат...:)
Приятно ми е, че ме посетихте и коментирахте!
цитирай
18. slavei - Осъзнавам, Теменуга...наистина всичко осъзнавам и...
30.12.2007 02:37
...благодаря, щях да напиша на Небесата, но това е много общо, затова ще бъда по-конкретна и ще благодаря лично на Бог за всичките благословения, с които ме благославя, защото, повярвай ми, с нищо не съм ги заслужила...и затова съм Му още по-признателна и благодарна за тази огромна любов и милост, с която ме дарява...
Да, наистина, с нищо не съм ги заслужила...аз просто Му вярвам...това е...нищо друго...
Пожелавам ти да бъдеш много щастлива и да бъде животворно всяко ново начало в твоя живот!:)*
цитирай
19. wildroses - Да се връщат хубавите ти пожелания,
30.12.2007 14:05
умножени стократно! ;)))
Нека сърцето ти поражда все такива топли чувства към теб, както и околните да ги пораждат у теб!
Прегръдки, Славейче! ;)
цитирай
20. slavei - Благодаря, wildroses!:)*
30.12.2007 15:16
Много щастие и любов да съпътстват дните ти!
Топла, приятелска прегръдка за теб!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366681
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930