Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 20:12 - Само спомен от снимка
Автор: slavei Категория: Поезия   
Прочетен: 6170 Коментари: 23 Гласове:
12

Последна промяна: 07.01.2010 23:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тича времето задъхано
между брегове невидими
на минало и бъдеще,
оковано в мигове сегашни.
Като река буйна и пенлива
отмива дни, секунди
а неумолимо  влива
натежали брой години,  
отмива отбрулени въздишки
и перлени дихания,
звездни полети и
неизказани стенания.
Листопадно животът си изтича.
Лети от миг на миг. Отива си
и миговете днешни
остават във забвение,
а утрешни, несътворени
тичат да се сътворят
към утре-то с стремление,
но още с ден един
годините са умалели
и като крилати птици
безвъзвратно отлетели.
А реката на живота
стопява и последен дъх,
даже и следа не
остава от човешки лъх,
само споменът от снимка,
заключен във сърца, остава
да напомня за това, че между
вселенски брегове на
безбрежен океан, истински
животът е протекъл само
със любов, ако е живян.
И от тление туптящо в надпревара
с времето хвърчащо, претворил
се е духът в нетление, слял се
във едно със синьото безвремие.

Пепа Пенева - slavei





Тагове:   снимка,


Гласувай:
12



1. tanuha06 - Само спомен от снимка ли?
07.01.2010 22:25
О, Пепи, как бързо летят дните и...годините, вече ги усещаме осезаемо. Колко добре си наредила думите!
цитирай
2. slavei - Таня!
07.01.2010 22:37
Просто се стопяват като горяща свещ.
Отначало се вижда пламъка на свещта, постепенно намалява и... угасва...
Остават само облечени спомени, запечатани върху пожълтялата от времето снимка и ... нечие все още туптящо сърце...
Кръговратът на живота...
Радвам се, че си тук!
цитирай
3. tit - Съгласна съм!
07.01.2010 23:29
"...истински
животът е протекъл само
със любов, ако е живян."
Но трябва да е в сегашно време!:))
цитирай
4. slavei - Ок, Тит!
07.01.2010 23:51
Но когато остане само споменът от пожълтялата снимка, времето вече е минало...;)
цитирай
5. анонимен - Възхищение
08.01.2010 09:37

Всички споделяме своите сходни мнения за житейския ни път,аз - също , но изказвам искреното си възхищение от таланта, и точния усет сътворили творбата!
Бог да те благославя !!!
цитирай
6. slavei - Анонимен... просто не знам какво да кажа...
08.01.2010 09:57
анонимен написа:

Всички споделяме своите сходни мнения за житейския ни път,аз - също , но изказвам искреното си възхищение от таланта, и точния усет сътворили творбата!
Бог да те благославя !!!


Винаги пулсът ми се ускорява като получа подобен коментар!
Вълнувам се и благодаря на Бог за това, което ми е дал и те прегръщам за топлината, бликаща от словата ти!
Благодаря ти!
цитирай
7. анонимен - . . . "И от тление туптящо в н...
08.01.2010 13:39
..."И от тление туптящо в надпревара
с времето хвърчащо, претворил
се е духът в нетление, слял се
във едно със синьото безвремие."

Ех,че страхотен финал!Отново с поклон и възхита към теб,миличка!Невероятна си!Нали си го знаеш?!?!?!?!
by Infinity
цитирай
8. slavei - Благодаря, Таня!
09.01.2010 00:25
Вече наистина поруменяххххх... от похвалата ти...
И мога само да кажа:
Обичам те!:)
цитирай
9. priqtel12 - Чудесно е!!!
09.01.2010 18:42
:):):) !
цитирай
10. slavei - Благодаря, Ива!
09.01.2010 22:34
Радвам се, че ти хареса!:)
цитирай
11. анонимен - vreni
09.01.2010 23:57
Поздравления, Славейче!
Прекрасно е!
цитирай
12. slavei - Хей, vreni!
10.01.2010 00:08
Не можеш да си представиш колко приятно ме изненада!
Къде се изгуби толкова дълго време?
Радвам се, че се отби!:))
цитирай
13. анонимен - vreni
10.01.2010 00:20
Славейче, наистина не съм влизала отдавна, не зная защо. Някак си обзети от ежедневието ни, не се сещаме за стойностните неща, в които пречислявам и твоите творения. А тази вечер, имах нужда да прочета нещо стойностно, сетих се за теб и го намерих в твоето стихотворение, което в момента е в унисон с моето настроение...
цитирай
14. slavei - Така е...
10.01.2010 00:34
В това забързано ежедневие понякога губим чувството си за ориентация и понесени от инерцията на деня се плъзгаменаистина инерционно... но добре, че е умът ни да ни подсказва, че ние сме двуизмерни - освен физически човек притежаваме и духовен и той се нуждае от духовна храна, за да не залинява и физическият, че двамата са неразривно свързани...
Благодаря ти, че си се сетила за мен.
Много ще се радвам, ако ми гостуваш от време на време когато имаш свободно време.:)
цитирай
15. анонимен - vreni
10.01.2010 01:05
Славейче, Благодаря за поканата :) Разбира се, че ще ти гостувам занапред, сега наваксвам пропуснатото, като чета предишните постинги :) Току що много силно ме впечатли и писмото от Исус... Твърде много истини има в него... Наистина доста съм пропуснала за времето през, което не съм влизала в блога ти. Но тази вечер, много случайно се сетих за теб, за което никак не съжалявам, даже напротив, възхитена съм.
цитирай
16. inel379 - Да!
10.01.2010 01:05
"...истински
животът е протекъл само
със любов, ако е живян."

Като дъга - многоцветна, красива...
не искаме да си отива...:)
цитирай
17. slavei - vreni, нали знаеш, че няма случайни неща...:)
10.01.2010 01:08
анонимен написа:
Славейче, Благодаря за поканата :) Разбира се, че ще ти гостувам занапред, сега наваксвам пропуснатото, като чета предишните постинги :) Току що много силно ме впечатли и писмото от Исус... Твърде много истини има в него... Наистина доста съм пропуснала за времето през, което не съм влизала в блога ти. Но тази вечер, много случайно се сетих за теб, за което никак не съжалявам, даже напротив, възхитена съм.


Просто трябвало е точно тази вечер да влезеш и да прочетеш някои неща, които импонират на твоето емоционално състояние в момента...
Благодаря ти за топлите слова...
Стоплят...:)
цитирай
18. slavei - Много красиво и поетично сравнение!
10.01.2010 01:12
inel379 написа:
"...истински
животът е протекъл само
със любов, ако е живян."

Като дъга - многоцветна, красива...
не искаме да си отива...:)


Животът, пълен с любов прелива с цветовете на дъгата...
Тук са и нежността, и топлината, и разбирането, и усмивката... наистина пъстроцветна палитра, посипана със звезден прах...
Среднощно благодаря за посещението!:)
цитирай
19. анонимен - vreni
10.01.2010 01:51
Да, Славейче, няма случайни неща... Прочитайки поздравленията, които отправяш за 8-ми декември, разбирам, че е едно и също Висшето учебно заведение :), което аз съм завършила, а ти сега учиш. Успехи в следването ти желая и много успехи в необятната Психология :) С блога ти, успя да повдигнеш духа ми, за което ти благодаря сърдечно.
цитирай
20. slavei - Добро утро, vreni!:)
10.01.2010 08:51
"С блога ти, успя да повдигнеш духа ми..."
Ето, това е най-стоплящото откровение, което си ми написала. Целта, създаването на този блог е точно такава - да привдигне, да утеши, да насърчи, да влее живителни сили на отчаяния, на обeзсърчения, на тъжния човек...
Ако това се случва, значи усилията си струват...
Усмихнат ден, vreni!:))

цитирай
21. анонимен - Здравей, Славей!
12.01.2010 23:03
Точно днес четох, че в най-скоро време в света най-ценният ресурс няма да бъдат вече парите, а времето - защото то не може да се произвежда. Затова е толкова важно да изживеем всеки миг пълноценно и да изкупуваме благовремието. Трябва да мислим за бъдещето, но да ценим и да сме щастливи в днешния ден. Много хубаво и образно си го написала! Хубаво е, че реката на живота се влива в океана :)
цитирай
22. slavei - Благодаря, Харви!
13.01.2010 08:42
Приятно ми е, че намина!
Хубав ден ти желая!
цитирай
23. анонимен - KРАСИВО
28.02.2010 20:39
Красиво като капките на реката!
Снежа
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2365949
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930