Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2008 21:30 - За cocolina
Автор: slavei Категория: Забавление   
Прочетен: 3978 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2008 20:55




Донче...
Ето, обещаната тортичка, мила...
Постарах се да е сметанова, както си я пожела! :)))
Имам едно предложение:
Да поканим и всички наши приятели...?
Съгласна ли си?:)))




image



image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cocolina - така съм се усмихнала широко:))))Все едно си ми я поднесла наистина славейче, благодаря ти:)))))
05.04.2008 21:40
Направила си я вълшебна, да не свършва, нали:))))Естествено и за приятелите, сещам се за една песен на Богдана Карадочева в която пее: "Приятели, няма приятели, е казал древен философ..Нали не е така приятели? Не можем ние без обич и любов"..и за още една ме подсети, сега...Благодаря ти за прекрасния и стоплящ ме жест:) и за тортата и за тортатаааа!!!!:)**********
цитирай
2. cocolina - уффф, ама аз видях само нея! Все торти са ми пред очите, ужаст...
05.04.2008 22:14
а то имало и кафе с пожелание за добър ден:)))))
Още веднъж благодаря, и те прегръщам топло:)******
цитирай
3. slavei - Даааа...направих я вълшебна - да има за всички....:)))
05.04.2008 22:15
Щастлива съм, че успях да те зарадвам и да те усмихна, Донче!
Ти си ми приятелче!:))
Красива и вълшебна нощ ти пожелавам!:))))*****
цитирай
4. slavei - Не, мила...вината е при мен...:((((
05.04.2008 22:19
Нещо не се виждаше чашата с кафенцето и с пожеланието, но...." аварията вече е отстранена "...:)))
И щом я виждаш, всичко е наред...
Супер!
Топла прегръдка и от мен!)))*
цитирай
5. cocolina - Не виждам вина аз тук:))) Само торта виждам. и кафе:)
05.04.2008 22:26
Благодаря ти славейче, за прекрасните пожелания, и дай Боже да е вълшебна нощта за всички, които искат да е такава:))))
Стопляш ми сърцето, приятелко:) Целувки!!!!
цитирай
6. slavei - Ееееее, щом не виждаш вина....супееерррр...:))))))
05.04.2008 22:31
А, бе то си имаше малък гаф, но...както и да е...
Целувки и от мен! )))******
цитирай
7. cocolina - Абе, другите защо не налитат на тортата?
05.04.2008 23:55
Явно, не вярват че е вълшебна...Или мислят че няма да ми стигне?????:)))))))
цитирай
8. doka - Хеийййй.....мили мои момичетааааа........
06.04.2008 00:20
Ето ме и меееннн...... :)))))) ........
Мъничко със закъснение....нооо....се включвам и аззз.... :))) .....
Даже ви нося...и музикалното оформление...
...Едно страхотно изпълнение на БОНД...
за настроение.... :))) ;) ...Ето го... -

http://www.vbox7.com/play:4451df0d

А сегааа.....избрах си и аз едно парченце от вкусната тортичка... :) ....и ...ще си пийна...
с удоволствие...нощно кафенце.... :)
Пепиии.....благодаря ти,кара миа.....за
страхотната почерпка... :)))
Дониии...ето...остана и за мен,мила....
наистина...ще да е вълшебна тортичката.....
:))))))) ;) :) :D
kiss i hug ...и за двечките.... :)))***


цитирай
9. cocolina - аааа, късно се включваш ааа, Дани!
06.04.2008 00:30
Ами ако не беше вълшебна???Досега нямаше да има и листенце от цветенцата даже. Ти благодари на славейчето, я направи такава, щото аз съм една голяма любителка:)))))) Целувки и поздрави от мен!!И лека и хубава нощ:)*********
цитирай
10. doka - :)))))))))))........
06.04.2008 00:56
.....Благословена нощ,милички..... :)))))*****
Големи сте сладурани...... :)))))))))
цитирай
11. ninaantonova - Обичам торти, може ли малко и за мен!
06.04.2008 09:18
Не зная какъв е повода, но ще се наредя на опашка, ако ми позволите. Разкошна торта, удещам вкуса й, сметаната се топи в устата и е с аромат на портокал, блатовете са в два цвята, плътни и добре напоени със захарен сироп, а между тях има резенчета банан, киви, ягоди на тънки филийки.
Боже, окапах се. Ако знаете как ми се хапва, а лошото е, че мога да ям торта до припадък.
Отивам да си купувам торта. Ще има и за Вас всички. До скоро.:)))))
цитирай
12. slavei - Добро утро, скъпи момичета!:)*
06.04.2008 09:59
Пъстроцветен, весел и благословен да е денят Ви!
И всичко, каквото предприемете, във всичките си действия...
БЪДЕТЕ УСПЕШНИ!:)*
цитирай
13. slavei - Даниии...:)*
06.04.2008 10:05
Очаквахме те с нетърпение да дойдеш, мила...
И си страхотна, както винаги...носиш и настроението, и радостта със себе си!
Благодаря ти!
Знам, че кафенцето не е много подходящо за този късен час, но пък тортичка без кафенце....:)))
KISS!! :)))***

цитирай
14. slavei - Донче...
06.04.2008 10:11
Аз затова я направих вълшебна, за да има за всички...
Има за всеки, който реши да се почерпи с нас и всеки е добре дошъл ! :)))
цитирай
15. slavei - Дани....:))**
06.04.2008 10:13
Сладураните сте вие и на мен ми е много приятно с вас!:))))
Хубав ден!
цитирай
16. slavei - Нинче, радвам се, че обичаш тортичка и сега ще си хапнем всички заедно...:))
06.04.2008 10:22
Ще си побъбрим и е чудесно...
Нали затова са приятелите, за да споделят не само трудните, но и щастливите си мигове...
Лелееее, Нинче...подозирам, че си специалист на тортички...толкова добре си описала вкуса й, че и аз го усетих...:))))
И знаеш ли какво, ами...ние вече се чувстваме поканени при теб на тортичка...
До скоро!:))))****
цитирай
17. cocolina - И аз се излюпих!!! Надявам се да намажа още от тортата...да не са били много ранобудни другите:))))
06.04.2008 10:31
Добро утро славейче, и на всички тук да Ви е прекрасен и много успешен денят, да е сладък:) и усмихнат:))))
цитирай
18. doka - Добро утро и от мееен......
06.04.2008 10:55
.....мили момичетааа... :)))**
Желая на всички ...един чудесен ден.....
с много радост...и много хубави емоции...:)))
Бъдете благословени... :)))
Пепи...благодаря ти,мила...за страхотното
пожелание...което си отправила
към всички нас... :)))
KISS :)))***
цитирай
19. slavei - Ааа, добро утро, Коколинче...:)))
06.04.2008 11:52
Радвам се, че те виждам слънчево-лъчезарна!:))
Ето, ние сме заедно!
Чакахме те да се " излюпиш " , миличко...
Кафенцето ти е готово...Заповядай!
Само си го гарнирай, по твой вкус - има и сметанка, и млечице, и захар...:)))))
цитирай
20. slavei - Дани....:))**
06.04.2008 11:57
И аз благодаря за искрените и топли пожелания!
Хареса ли ти сутрешното кафенце...?
Днес беше по-силничко...нали е сутрешно...:)))
Да ви ободри, освежи и да сте дейни, и активни днес!
Много усмивки днес за теб!:)))*****
цитирай
21. cocolina - Славейче, мога ли и аз да ти казвам Пепи?
06.04.2008 12:08
:))) Благодаря аз го пия само с малко захар:)))) Много ми е приятна вашата компания:)))))
цитирай
22. slavei - Както ти е удобно, миличка...така ме наричай...:)*
06.04.2008 12:14
Аз се радвам на приятелското ти и топло отношение към мен!
И се радавм, че си тук!
Бъди благословена във всичко, изобилно и щедро!:))***
цитирай
23. ivesa - Да уважиш приятел е...
06.04.2008 13:53
дело,което с удоволствие подкрепям.
Присъединявам се към веселото парти.
Много е приятно!Благодаря и поздрави за всички!
цитирай
24. slavei - Ваня...Очаквах те да дойдеш...:))**
06.04.2008 14:45
И се радвам, че очакванията ми се сбъднаха!
Ти също си мое приятелче и аз много се радвам на нашето виртуално общуване!
Надявам се да обичаш кафе и тортичка....:)
С това се черпим ние тук!
Колкото по голяма компанията, толкова по весело...:)))**
цитирай
25. ivesa - IСлавейче,много ми допада...
06.04.2008 16:43
виртуалното черпене с тортичка.Не съм на диета,не обичам да ям прекомерно,но тортичка си взимам мъничко, с удоволствие, за здраве на всички.
Радвам се,че си ме очаквала...Аз също много се радвам на виртуалното ни общуване.
Хубава вечер желая на цялата компания!
цитирай
26. slavei - Ваня!:)
06.04.2008 18:47
Чудесно е, че си тук!
Хубава вечер и на теб!:)
цитирай
27. feq - Здравейте всички,
06.04.2008 23:43
остана ли за мен едно мъъъничко парченце? Благодаря, а аз ви черпя със светлина...
цитирай
28. slavei - Здравей, Фея!
07.04.2008 12:20
С радост откривам, че харесваш нашата компания...
Разбира се, че има още тортичка...Заповядай!
Настани се удобно и се чувствай напълно спокойна - уверявам те - сред приятели си...:)
И сърдечно ти благодаря - озари цялата компания с твоята почерпка...:)
Чудесно е...:)))
цитирай
29. merita - Къде без мен на това виртуално па...
07.04.2008 22:44
Къде без мен на това виртуално парти?Ха ха ха !Шегувям се и се надявам да внеса и аз малко настроение !
Сега е късничко но наминах и виждайкитази тортичка се съблазних!Тъй като напоследък се въздържам от истински сладкиши то сега виртуално мога да си го позвола!
Иначе благодаря на Пепи за това , че винаги намира начит да зарази хората около себе си с настроение и позитивизъм!Сърдечен поздрав от мен!
цитирай
30. slavei - Мери, внесе свеж полъх сред компанията с...
08.04.2008 09:34
...твоето елегантно чувство за хумор...:)))
Не е късно, мила...не е ...
Точно навреме...:)
И ти благодаря, и се радвам се, че те зареждам с настроение и позитивизъм...
И аз се чувствам изключително добре в твоята компания!
Хубав ден!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slavei
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366421
Постинги: 474
Коментари: 6454
Гласове: 28519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930