Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2017 17:27 - Като ще е гарга да е рошава
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 3769 Коментари: 3 Гласове:
2



В отговор на това което се представя под профила Кортана публикувам целия разговор чийто инициатор е тя! И това не е единствения подобен който подхваща в стил селски комплексиран простак който е решил да се само-доказва. Надявам се всеки ще разбере що за стока е и ще намери доста прилики в начина на мислене и говорене с блоговия идол.


Бях го написала като коментар, но размислих и реших да не давам хляб на кретените "отвън" 01:55 - Моето скромно мнение, Юлче, европейска бъдеща пенсионерко, е че той не е напускал, за да се завръща! :)

Просто надничаше (и не само) анонимно, както и пишеше някои коментари от други профили, намекнах му го. :)
Виж сега, Закси, казвала съм ти не веднъж, че си кретен и ти го доказа с това, че Жоро каза, че само със споменаването на три НИКа ще те накара да напишеш постинг, и ти цъфна. :)))) И то с кухото самочувствие, че някой бил обсебен от тебе, а отлично знаеш, че е обратното. :)

Но сега друго искам да ти повторя (подхвърлих го и за тебе при предаторчето):
Аз съм жена! Факт! В който някои вече се убедиха с лични срещи.
Не те каня на среща, но те каня на съревнование.
Намери някой руски сайт (има доста такива), в който се публикуват задачи за програмисти и ще пишем. Ти и аз.
Ако се окажеш по-добър от мене, ще призная, че имаш шанс пред приятеля ми, но пък ще трябва и да го докажеш. Ако ли не, затвори си веднъж завинаги неграмотната уста, защото компютърни откъслечни нещица може и да знаеш, но не си авторитет. Ако ли пък го оспорваш, ми да те видя!
Стефани
(защото все пак това е истинското ми име:)))))

ПП: Ако приемеш съревнованието (а аз съм сигурна, че не само няма, а дори няма да допуснеш този ми коментар), обещавам ти готинка изненада в края му. :)))
Която може и да те накара да се замислиш, при все, че едва ли. :)

Коментарът чака одобрение
Постинг: :)
Автор на постинга: zax

Изпратено: 15.01 02:28 От: cortana

 



Паталогичен случай. Кой от двама ви ... Паталогичен случай.
Кой от двама ви е по-комплексиран че иска да си го мери с мен? ... :)))))
И кое по-точно ще си мерим?! ...
Не си заслужаваш отделеното време.
 

Изпратено: 16.01 00:35 От: zax



Добро утро все пак! :) Естествено, страхливци те, които могат само подмятания да отправят - така говорят.
Как кое ще си мерим? Ще пишем код.
Предполагам знаеш, че който това го може....

ПП: Я признай, например, как успя с клиповете, когато Жоро даде решение? Защото писа тогава едни глупости, а след като той показа как може, копира кода и "имам си мои начини". Другите тук може да заблудил, но аз зная, че просто използваш ИЕ в по-старите версии. :)
За едно си прав - не си заслужава да си губя времето с папагал чета като тебе. Нищо лично, просто факт. :)

Изпратено: 16.01 06:56 От: cortana


 

Re: Добро утро все пак! :) Ти си зле с материята и още повече с главата.
:)))))
 

Изпратено: 16.01 11:16 От: zax




 

Re: Re: Добро утро все пак! :) Естествено. Нали затова аз работя.... това, което работя! :) А ти оправяш на някои блогъри колите. :))))

Празнословен си, знаеш го. Но претенциите ти са големи. Защо не се съгласяваш като аз съм зле, а ти добре?

Но друго забравих да ти кажа: Казваш, че Жоро и аз сме били обсебени от теб, но да ти дам ли линкове колко постинга ти си посветил на него и мене? Обратно няма нито един. :)))))

Изпратено: 16.01 11:36 От: cortana



 

Re: Re: Re: Добро утро все пак! :) Явно НЕ работиш а роботиш, липсва ти тръпката на твореца. То и за какво ли ти е?
:))))
 

Изпратено: 16.01 11:57 От: zax





 

Видя ли се, без помпа не сртуваш. ... Видя ли се, без помпа не сртуваш. Повече уроци които няма да разбереш защото в тях винаги има и още нещо - няма да ти показвам.
Но .... все пак ще ти отправя едно предизвикателство да видя дали ще се справиш /за което после ще ми благодариш/, защото едно е да представяш стари теми над които включително и аз съм се упражнявал по краснопис а друго е да ти ражда г"авата.
Освен ако не те е страх както от коментарите.

:))))
 

Изпратено: 20.01 11:51 От: zax





 

Re: Видя ли се, без помпа не сртуваш. ... Закси, любов моя неземна.... :)))))
За мене ти си кръгла нула, но няма смисъл да ти го обяснявам, защото няма да ме разбереш.

И само не ми говори за креативност, защото едно е да показваш блогови фокуси (отлично знаеш, че съм права), съвсем друго е това да ти е работата (или поне част от нея, защото по принцип ми е мениджърска).

А за помпа не ми говори, защото точно обратното показа. Абсолютно точно обратното. И, ако не си спомняш - нея, на нея, помпата, те е научил Жоро.

Не са ми нужни твоите уроци, защото те са кухи, безполезни, блогови, надути, себични, запазени за тебе си. Задай си въпроса колко човека ти благодариха за това, което показваш и което е елементарно, папагалско.
Смятам нещо друго да направя, а именно: да покажа и науча всеки тук, който има желание, как се правят точно тези твои блогови (подчертавам) номера.
Да те видя как ти ще научиш някого на ок, захаросаните неща, които обаче предизвикват в повечето усмивка, а не да им се свива сърцето, както на милейди46 например.
Засрами се! Дамата ти го е казала, на 70 години е!!!
И ти си "и причинил негатив и за нея си един никой, а с мене ще пие кафе когато кацне в София.


Ето това е разликата м/у нас, Закси.
Същата и то много по-драстична е и м/у тебе и Жоро.
СРАМУВАМ СЕ, ЧЕ ХОРА КАТО ТЕБЕ СЕ ПЪНАТ ДА СЕ ПРИОБЩЯТ КЪМ БРАНША!

Изпратено: 20.01 12:20 От: cortana




 

Re: Re: Видя ли се, без помпа не сртуваш. ... Ето това е разликата м/у нас, Закси.
Същата и то много по-драстична е и м/у тебе и Жоро.
СРАМУВАМ СЕ, ЧЕ ХОРА КАТО ТЕБЕ СЕ ПЪНАТ ДА СЕ ПРИОБЩЯТ КЪМ БРАНША!
Изпратено: 12:20 От: cortana

Е не съм проститутка която искаш да причислил към "бранша".

 

Изпратено: 20.01 20:40 От: zax


 



Това е голата истина без много красоти.

....

Кортанка не знае че именно Гого написа пост в който обявява че аз съм най-добрия и много блогъри тук са го чели - нали така овчарю?

Кажи на това моме колко урока съм изписал и колко искаше да ми платиш за да притежаваш моя блог.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cortana - ОК, Закси, заповядай:
21.01.2017 18:13
http://cortana.blog/technology/2017/01/21/kato-shte-kompleksar-da-e-pylen.1504851

Заповядайте всички, които имате нещо да казвате.
Оставете обаче простащината и празнословията и си носете готовност да защитавате позиции.

:)
цитирай
2. zax - http://cortana/technology/2...
23.01.2017 17:00
cortana написа:
http://cortana/technology/2017/01/21/kato-shte-kompleksar-da-e-pylen.1504851

Заповядайте всички, които имате нещо да казвате.
Оставете обаче простащината и празнословията и си носете готовност да защитавате позиции.

:)



Къде е ????
цитирай
3. anin - ;)
23.01.2017 21:53
Покани мис Корана на кафе, и си изяснете нещата, от много писане файда няма...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2183091
Постинги: 1541
Коментари: 4204
Гласове: 7490
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол